haba:'(

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja habe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
habe sanoi:
eli ongelma olis ihan näin yksinkertainen kuin että joo... Hauis nyt vaan tykkäää melkein tipahtaa tonne sivulle eli pitäs saada se jollain ihmeellä nostettua tohon käden päälle eikä sivuun:'(... onko kellään ollu vastaavaa ongelmaa?? olis kiva kuulla miten toiset on ratkassu tämmösen jutun???

kiitokset jo etukäteen kokeneemmille ja viisaammille :rock:

Et satu tekemään hauiskääntöä sellaisella tangolla jossa on helpotukseksi kädensijat vähän vinossa? Mä tein sellasella alussa habaa ja mullakin se kasvoi vähän enemmän siitä haban sivusta ja siis näytti että se pullistuisi liikaa sivuun. Minun neuvoni on, että tee hauiskääntöä suoralla tangolla silleen että ne kädet on suoraan eteenpäin.

Manala sanoi:
Et satu tekemään hauiskääntöä sellaisella tangolla jossa on helpotukseksi kädensijat vähän vinossa? Mä tein sellasella alussa habaa ja mullakin se kasvoi vähän enemmän siitä haban sivusta ja siis näytti että se pullistuisi liikaa sivuun. Minun neuvoni on, että tee hauiskääntöä suoralla tangolla silleen että ne kädet on suoraan eteenpäin.

Kaikille ei vaan passaa suora tanko :itku:
Mulla ainaki tulee aivan -TANAN kipeeks kyynärvarret

kyynersuojat ja rannesiteet mukaan treenikassiin jos ei muuten onnaa. itse käytän pelkkiä rannesiteitä ja on jo paljon kivempi helistellä. (alle 50kg painot on helistimiä kuulemma ja enempää en jaksa nostella)

Ei sille mitään voi... mulla sama juttu(luulisin) mutta se haba näyttäs kääntyvän "sivulle" vain kunnon pumpissa... ei rentona jos sulla näin ni ei se näytä kääntyvän minnekkään kunhan et mee pumpattua lihasta pullistelemaan tytöille

Frodo sanoi:
mikä vitun hupputeoria ?

tuli hieman typoa:D
ja se on juuri se mitä quadzilla sanoi

hmm... täytyykin kokeilla tota suoraa tankoa... kaikissa liikkeissä olen käyttänyt juuri semmoista tankoa missä on käyrät kädensijat... siis kaikki tangolla tehtävät liikkeet :hyper: ... pakko kokeilla ja "raportoida" tänne :kippis1: ... katellaa sitte ku tuun takas 65cm käsien kanssa :david:

Ensin mä ajattelin tosta sivulle putoamisesta että hitto äkkiä lääkärille, poikki tuo prkl on! Sitte luin hieman enempi, kun olin lievästi wtf :eek: eikö muka satu ja selkis.

Siis, alussahan hauis kehittyy (ainakin mulla kävi näin) enempi sisäreunalta, ja se näyttää jännitettynä lähinnä ratakiskolta - kapee ja suora. Sitten, kun kokoa tuli lissää niin alkoi leviämään sinne ulkoreunallekin.

Mikä tahansa kyynärvarren koukistusliike treenaa hauista. On kuitenkin mahdollista hieman säätää sitä, mihin se ottaa.

Mulla ainoa liike, joka ihan oikeesti tuntuu hauiksen ulkoreunassa on keskitetty hauiskääntö seisten tehtynä. Siis näin: seiso käsipaino kädessä (yllättävää), nojaa sitten johonkin niin, että lantiosta taivut eteenpäin about 90 astetta. "Paino-käsi" roikkuu tällöin suorana alas. Käännä kyynärpäätä sen verran, että se osoittaa suoraan sivulle ja koukista niin, että käsipaino tulee koukistettavan käsivarren olkapäähän/sitä kohti. Laske hitaatsi alas, pysäytä (älä päästä rennoksi) ja toista. :thumbs:

edit: lisäilin hymiöitä huvikseni ja piristääkseni viestin ulkomuotoa.

eli kunhan nyt selvennyksen vuoksi kyselen tyhmiä... tarkotatko että jos teet oikealla kädellä keskitettyä niin käännät oikeaa kättä suoraan ylös vai sivulle??? aika selvästi laitoit että suoraan ylös mutta kunhan varmistan :rock: ...
Wannabe :david:

On muuten tehokas liike tuo maxmusselin kuvailema liike. Saan ainakin itse paremmin tehtyä tuota, kun sitä "perinteistä" keskitettyä, jossa ojentaja nojaa sisäreiteen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
todellaki... mut olen aina tehnyt sen niin että se käsi jota teen... käännän sitä sillee et osuu toisee kätee melkein... en ole koskaa kokeillu nostaa suoraa, mikäli käsitin oikein... kun musta ei oikein aina tiedä, oon taas vähän hitaalla..sorry, saatte sentää nauraa :david:

Siis itse teen tuota niin, että nojaan maxmusselin tapaan about 90 asteen kulmassa eteenpäin ja roikotan just tuota treenattavaa kättä suorana, niin että kyynärpää osoittaa sivulle päin. Siitä paino siirtyy suunnilleen vastakkaisen puolen rintaa tai kaulaa kohti, riippuen vähän tuosta asennosta (ja painosta).

Niin siis, silleen että se paino tulee ikäänku rintakehän "alle" ylhäällä. Eli paino kulkee tavallaan ylävartalon ja lattian välissä liikeen koko ajan.

Tavallisessa (istuen tehtävässä) versiossa mulla ainakin tuppaa polvi painamaan kyynärpäätä ja siis auttamaan. Ja jotenkin tuntuu epämukavalle selässäkin.

Frodo sanoi:
Kaikille ei vaan passaa suora tanko :itku:
Mulla ainaki tulee aivan -TANAN kipeeks kyynärvarret

Niin mullekkin alussa. Tipauta sarjapainoja alas joku 20% ja keskity tekee ne kädet suorassa ja MUISTA KUNNOLLINEN VENYTTELY KÄSILLE MUUTENKIN KUIN "TUULIMYLLY" .......CAPSI JÄI POHJAAN......

Näin. Ja tuossa istuen tehtävässä versiossa ei pysty fuskaamaan yhtään, joka tietenkin tavallaan on hyvä, mutta itse pidän enemmän siitä kun saa viimeiset toistot rutistaa pienellä swingillä. Istuen tuntuu jäävän sarjat aina jotenkin kesken.

Manala sanoi:
Niin mullekkin alussa. Tipauta sarjapainoja alas joku 20% ja keskity tekee ne kädet suorassa ja MUISTA KUNNOLLINEN VENYTTELY KÄSILLE MUUTENKIN KUIN "TUULIMYLLY" .......CAPSI JÄI POHJAAN......

Tuli muuten huomattua tälläinen nixi omakohtaiseti tuossa!
Eli kun joku kyseli joskus vuosina 1 ja 2 ennen suurta käpysotaa, että mikä vaikuttaa haban kokoon ja millä saisi sitä huippua treenattua.
Minulla itselläni käy niin että täydellisesti suorasta loppuunasti tehdyt liikeet kasvattavat hauiksen kokonaismassaa, ja vähänyli puolenvälin tehdyt liikkeet (eritoten vuorotahtinen istuessa) ylipainoilla ns.pinellä heilurilla kasvattaa kireyttä ja sitä aivan huippua. ns egopiikkiä habaan :D

Onko muilla samanlaisia kokemuksia, vai aihettiko se rotanmyrkky minulle mutaation hauikseen :eek:

Frodo sanoi:
mikä vitun hupputeoria ?

Huppu päässä treenatessa lihas kasvaa 1,3% tehokkaammin, koska perifeerinen näkö on peitettynä ja keho aistii vaaratilanteen, jolloin metabolinen adaptaatio on täysin erilaista. Jos sen yhdistää vapaaseen kyykkyyn ovat tulokset huikeita. Kirjoitamme Hulkin kanssa kirjaa aiheesta.

P.S. :hyper:

Manala sanoi:
.
Minulla itselläni käy niin että täydellisesti suorasta loppuunasti tehdyt liikeet kasvattavat hauiksen kokonaismassaa, ja vähänyli puolenvälin tehdyt liikkeet (eritoten vuorotahtinen istuessa) ylipainoilla ns.pinellä heilurilla kasvattaa kireyttä ja sitä aivan huippua. ns egopiikkiä habaan :D

Sanotaan kaikki yhdessä: P-L-A-C-E-B-O

Counani sanoi:
Siis itse teen tuota niin, että nojaan maxmusselin tapaan about 90 asteen kulmassa eteenpäin ja roikotan just tuota treenattavaa kättä suorana, niin että kyynärpää osoittaa sivulle päin. Siitä paino siirtyy suunnilleen vastakkaisen puolen rintaa tai kaulaa kohti, riippuen vähän tuosta asennosta (ja painosta).
Samaa teen myös. Todella hyvä pumppiliike. :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom