Haaste: 20 -> 30kpl leukoja kuukaudessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mgr_
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hieno homma mgr! :). Kova tulos. Ittellään taitaa jäädä ton varjoon tulokset 1. kuukaudesta.

19. Päivä

Oli liian kova salireeni et ois yhtään leukaa voinu vetää

20. päivä

Olin isoskoulutuksessa koko päivän, tulin kymmenen jälkeen kotiin...

21. Päivä

Olin bodypump nimisessä painonnostojumpassa(tuskaa) Ja tämän jälkeen vetelin hiukan alle 100 leukaa. Aika random tyyleillä tuli tehtyä. :hyvä:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Hienoa

olipas pitkästä aikaa mielenkiintoista lukea jonkun treenipäiväkirjaa, pointsit mgr:lle :thumbs:
Tsempit Backfalle!
Enemmän näitä tämän tyylisiä "haasteita" useammista aiheista!

24: 100 leukaa

25: Kova salireeni - ei leukoja. :(

Vois koht ruveta jo huilimaa ku alkaa eka testi lähestyä :P. Voisin kuvata sen videolle ja linkittää tänne jos joku haluu todisteita, että teen ne ja haluu haukkua mun epäpuhtaita suorituksia :D.

Noh kuinkas kävi? ;)
Kämäsesti, lähin heilumaan hullusti ja meni kaikki voimat siinä ku pysäytin sen ja sit sain vaa 12. Mitä noboa :nolo:. Teen joku päivä uusiks kunnolla. :D. Entinen enkka kuitenkin 17 ni luulis et vähän enemmän sais :D. Otan vaik jonku kaverin mukaa joka pysäyttää sen heilumisen.

Kämäsesti, lähin heilumaan hullusti ja meni kaikki voimat siinä ku pysäytin sen ja sit sain vaa 12. Mitä noboa :nolo:. Teen joku päivä uusiks kunnolla. :D. Entinen enkka kuitenkin 17 ni luulis et vähän enemmän sais :D. Otan vaik jonku kaverin mukaa joka pysäyttää sen heilumisen.

Heh, kuulostaa tutulta. Ittellänikin meinas vähän lähtee heilumaan testissä, mutta sain aika helposti liikkeen pysähtymään, mutta viehän se voimia kieltämättä.. Ittelläni tullut viime aikoina vedeltyä vain 100% täydellisiä leukoja eli liike melkein pysähtyy kokonaan alhaalla/ylhäällä ollessa, mutta ei varmasti vielä hetkeen mene 30 tällä tyylillä. Ehkä parin kk päästä...

Suositut

Back
Ylös Bottom