Haaste: 20 -> 30kpl leukoja kuukaudessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mgr_
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon käyttäny hyviä salihanskoja nii ei oo tullu : o. Aluks tuli. Tosin ois vähän coolimpaa hioa niitä paperilla nii ei niitä hanskoja sit enää ikinä tarviskaan :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eli mun eka reenipäiväkirjamerkintä. Päivä 11:

Tänää mentiin koulun erikoisliikuntaryhmän kanssa spinningiin. Oli aika tuskasta pyöräilyä. Oon ollu nyt tän koko loppupäivän ihan uupunu. Vedin kuitenkin äskön tommosen samanlaisen tikapuureenin ku mgr. Oli kyl tuskaa. Pidin tosin jossaan välis himopitkii taukoi, jotaan 5min :nolo:

Huomenna vois pitää ekan taukopäivän leuoista. :)

Päivä 23:

Tikapuuhommia 10,11,12,13,14 ja 15 noista 3 ekaa sarjaa meni aika hyvin n. minuutin tauoilla, mutta viimesiin tartti pitää parikin minuuttia. Alla oli taas 2h piitsipalloa..

Ootkos kokeillut mitään välitestiä että monta menee ja koskas testaat jos et oo vielä viittiny? ;)

Joku viisas sanoi, että turha tehdä välitestejä syö vaan turhaan energiaa... 7. päivä taisin homman aloittaa ja olisko se testin aika myös 7. päivä tosin voi olla että testaan jo 6. päivä, koska 7. päivä olis lentismatsi eikä oo kiva jos on kädet hapoilla siellä...

Päivä 24:

Eipä tänään tullut hirviästi vedeltyä. Aamulla 10 kpl salilla venyttelyn ohella hitaasti ja rauhallisesti. kämpille tullessa 10 ja sitten 1,2,3,4,5,4,3,2,1 n. 10sec tauoilla ja jotain puolen tunnin päästä sama setti.

Päivä 12:
Eilen tosiaan pidin sen lepopäivän, mut tein sen päivän aikaan kuitenki muutaman kymmenen leukaa ku teki mieli vaan : ).

Tänää on synttärijuhlat nii kattoo miten jakselee....

Päivä 25:

Tänään vapaapäivä kaikesta palloilusta, joten päätin kokeilla vähän isompaa määrää leuoissa eli aloittelin tuossa 12 maissa ja viimeset leuat vedin 15:30 tuona aikana 200kpl leukoja monilla variaatioilla 10 sarjoissa. Vastaotetta, myötäotetta, leveää otetta, kädet yhdessä, 3 sormee per käsi kiinni tangossa.... Kohta pitää varmaan rueta rauhottumaan, kun testipäivä lähenee uhkaavasti, aloittelen vaikka siitä että kohta kaverin kanssa parille tuopilliselle :kippis1:

Kuinka muuten xplofm sulla kesti kämmenet tuota leuanvetoa? Käytitkö jotain jauhetta, hanskoja tai mitään? Mulla ei niinkään selkä kipeydy ainakaan hirveesti, mutta kämmenet on ihan törkeen rakoilla.. Joutuu aina välistä sormenpäillä vetelemään niin on vähän raskaampaakin.
salilla lisäpainojen kans käytin hanskoja, muuten en käyttänyt mitään. Kyllä ne kämmenet siihen aika nopeesti "tottu". tosiaan tota sormilla vetoa tuli kans käytettyä jos kämmenissä tuntu pahalta.

tsemppiä

Tänää (eilen) päivä 13:

Iskän kanssa tikapuureeniä ysiin asti ja sieltä takasin. (Iskä luovutti, voitin JES! Vaikka oon reenannu 12 päivää putkee : )))). Oli muuten pirun rankkaa ku tauot oli pelkästään ne mitkä toinen veti... Oli ehk rankin leukareeni mitä oon vetäny. Anyways, vedin sit viel sen jälkeen jotaan 30 leukaa huvin vuoks :).

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
päivä 14:

Tikapuureeniä 7,5 kilon lisäpainolla 1,2,3,4,5,6,5,4,3,2,1+1,2,3,4,3,2,1 lyhyillä tauoilla + 2x5 ilman painoja. Tiukkaa teki. Tein tätä ennen salilla ranteita salilla ni otti se ihan leuanvedon loppuosa eniten koville aina. Aamulla tein jonkun verran leukoja kahella sormella. Osan tikapuureenistä tein roikkuen pyyhkeestä.

Päivä 27:

Tässä toipuessa lauantaisesta parista sadasta leuasta sekä "parista" tuopista sekä eilisistä 3h piitsitreeneistä oli sittenkin tänään pakko kokeilla salilla kuinka monta leukaa sitä oikein saa vedettyä tällä hetkellä.. Noh 25 meni, johon olis varmaan ihan hirveesti potkimalla saanu pari lisää sekä tein tuon tukevan aterian jälkeen joten varmaan -1kg tulee olemaan vähemmän painoa virallisessa testissä perjantaina. No mutta perhana kehitystä on tapahtunut! Ja 30 vielä ihan mahdollista saada, tosin epäilen että ei varmasti puhtaasti ne viimoiset mene, mutta jos menee edes epäpuhtaasti niin oon tyytyväinen ja siitä on vaan vara parantaa :)

Loppuviikko on varmaan otettava rauhallisesti leukojen osalta, ehkä pientä lisäpainotreeniä ja rauhallista vetelyä.

Kunpa munki reeni olis tossa vaihees noin hyväl mallilla :).

Päivä 15:

Kevyttä leuanvetoa vähän mitä sattuu. Kokeilin kaikkia vähän erikoisempia leuanvetotapoja.

Pitääpä itekkin alkaa vähän toistomääriä nostelemaan, tuskinpa tolla 15toiston keskiarvolla vielä voima vähenee vaikka kestävyyteen panostaiskin:)

Pv. 1
Eli tein tossa illalla 4x8leuan sarjat 3min palautuksilla ja viiminen sarja teki tiukkaa, forkut ihan hapoilla.

mgr:llä huomenna testit :o. Kerro sit miten meni :)

Pittääpi kertoo :) Aamulla se on kait pakko testata, kun paino on alimmillaan mutta pitää varmaan herätä aikaseen ja mennä salille että kerkee saada ittensä heiluteltua virkeäksi ennen kuin yritän. Muuten tämä viikko on tullut otettua rauhallisesti leukojen osalta ei juurikaan rääkkiä uskatanut ottaa että kerkee palautua.

Päivä 18:

Olin just alottaas reenii ku pikkuveli kävi nukkumaan ja leuanvetotanko on tietenkin sen huoneessa. :S. Keksin sitten pistää kaikki lisäpainot reppuun ja nostella sitä reppua kuin hauistankoa :D. Tästäkin jonkin verran apua leuanvetoon kuitenkin :). Kympin sarjoja tein sillä sitten aika rutosti.

Heps, testi tuli repästyä tänään. Pohjustetaan nyt vähän elikkäs painoa tuli kuukaudessa alas 82kg -> 79,2kg ja tuntuu kyllä siltä ettei kärsi yhtään olla vähempi, nytkään ei rasvaprosentti oo varmasti kovin iso... Tästä on hyvä ottaa painoa vähän ylöspäin lihasten muodossa.

Aamulla ennen testiä lämmittelin kädet ja koko kropan rasittamatta mitään lihasta sen kummemmin kuminauhan avulla ja varovasti vatsaa ja selkää tehden, vähän venytellen.. Olo tuntui hyvin heränneeltä ja valmiilta vetämään se 30, mutta ei... Pääsin 29! Ja vaikka kuinka yritin potkia ja rimpuilla niin en saanut sitä viimestä vedettyä ja puolikkaitahan ei lasketa... Mutta olen tulokseen ihan tyytyväinen ja tekosyitähän on hyvä tässä vaiheessa esittää eli _jos_ olisi ollut kunnon olosuhteet eli tanko sellaisella korkuudella, että jalat saisi olla suorana eikä tartte pelätä että pää osuu joka vedolla kattoon niin olisi varmasti mennyt läpi.

Ihan hyvät fiilikset jäi kuukauden vähän tiukemmasta treenaamisesta ja sai taas uuden kipinän hommaan. En aio vielä luovuttaa vaan jatkan leukojen vetelemistä ja seuraava tavoite onkin, että vetää ne 30 täysin puhtaana, tänään pääsin puhtaana tai varmasti ainakin melko puhtaana ehkä 24-26 asti ja sen jälkeen rupes aika tavalla heilumaan. Jos jossakin vielä järjestetään joskus leuanvedon SM-kilpailut niin voisi mennä testaamaan paljoonko pääsee, tosin ei se SM-tulos mikä TV:ssäkin monesti näytetty ole edes yhtä puhtaita mitä tänään vedin! Siis puhun siitä vanhemmasta harrastajasta, kaikki kunnia vaan hänelle on se kova tulos silti.. Treenaamista muutan vain hieman monipuolisemmaksi, sillä haaveena myös vetää se yhden käden leuka jossain vaiheessa. Lisäksi muita tavoitteita kertyi kuukauden aikana myöskin, jos pystyis joskus tekemään ihmislipun, punnertaa puhtaasti yhdellä kädellä, saada itsensä vedettyä suorille käsille leuanvetotangon yläpuolelle siis tavallaan dippiasentoon... ja kaikkee tollasta mukavaa omalla painolla vaan.

Lopetan nyt kumminkin ainakin toistaiseksi tälle threadille kirjoittelun ja minun puolesta pari muuta jätkää, jotka ittensä haastaneet saavat tähän jatkaa, jos moderaattoreilla ei oo sitä vastaan mitään.. Zemppiä vaan teillekin haasteisiin!

Suositut

Back
Ylös Bottom