Haasta Hulkki - haaste alkaa 28.9.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Juu oon tuon huomannut mutta sain käsityksen että on enemmän "perus saliohjelma" + hiittejä mukana.
Utti voinee ite kertoa hieman, että millainen tuo on. Kovin isoa eroa ei näillä eri nimillä vedetyillä ohjelmilla kuitenkaan ymmärtääkseni ole...

Kun hän ei naisia valmenna, niin päädyin sitten syksyllä Bullin porukkaan ja siellä ollaan edelleen. Tosi tyytyväinen olen valintaan - enpä muuten näin pitkään olisi jatkanutkaan. Siellä ainakin on sopivasti vaihtelua ja haastetta treeneissä ihan kenelle vaan ;).

Juu oon tuon huomannut mutta sain käsityksen että on enemmän "perus saliohjelma" + hiittejä mukana.

Vanhemmista en osaa sanoa, mutta tämä uusin ainakin on paljon laajempi kuin vain ns perus saliohjelma. Itselläkin treenivuosia takana useampi ja voin lämpimästi suositella.

Vanha ketju mut kysästään kuitenkin :D
Oliko tässä treeni ohjelmassa muitakin liikkeitä kuin nuo 3 liikettä? Olisiko kyseistä ohjelmaa mahdollista saada? :)

Ei sitä FitFarmin ohjelmaa kannata ottaa.. Tässä parempi ohjelma, jolla on päästy aikaisempiin tuloksiin, eli voittoon

TREENI 1

LEUAT 4 X 5 - 6
DIPPI 4 X MAX

RINTATUETTU SOUTU 4 X 6
VINOPENKKI KP 4 X 12

HAUISKÄÄNTÖ KULMATANGOLLA 3 - 4 X 6
KAPEA PENKKI TAI LATTIAPUNNERRUS 3 - 4 X 12

TREENI 2

MAASTAVETO X PYRAMIDI VITOSEEN
ASKELKYYKKY KÄSIPAINOILLA 4 X 6

POHKEET 3 X 10
TAKAREIDET LAITTEESSA 4 X 6
ETUKYYKKY 4 X 6

TREENI 3

DIPPI 4 X 5 - 6
LEUAT 4 X MAX

PENKKI KÄSIPAINOILLA 4 X 6
YHDEN KÄDEN SOUTU KP 4 X 12

PYSTYPUNNERRUS SEISTEN 3 - 4 X 6
VASARAKÄÄNTÖ KP 3 - 4 X 12

TREENI 4.

MAVE OMAPAINO KERTAA 1,5 X MAX (MUISTA LÄMPPÄRIT)
POHKEET ISTUEN TAI PRÄSSISSÄ 3 X 15
JALKAPRÄSSI 4 X 12

REISIKOUKISTUS 4 X 12
REISIOJENNUS 4 X 12
SJMV KP 4 X 12

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom