H1N1-rokote ja treeni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jesc
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Rokote otettu eilen, lievää kuumetta aamulla. Nyt kun yrittää vetää leukoja , vasemmassa kainalossa tuntuu jonkinlainen pistos ja kipu pahenee joka toistolla. Imusolmuke?

Itellä tuli väsähtäny olo rokotuspäivän illaksi ja olihan se käsi vähän hellä pari päivää, mutta seuraavana päivänä jumpalle ihan normaalisti, ei tuommonen pikku käsikipu sitä estä - vetreytyy kun liikuttelee.

Sen sijaan seuraavana päivänä vaivas oikean puolen selkälihasta rasittava elohiiri joka nyki vähän väliä vimmatusti, ja tuo kun lähti, niin nyt on viikon verran iskenyt muutaman kerran päivässä elohiiren tapanen vasemman silmän yläluomeen hetkeksi, alkaa nypyttää niin että silmäkin nypyttää ja esim. lukeminen häiriintyy.

Mielenkiintosia sivuoireita...

Mulla tuli eilen aivan vitullinen kipu tuohon olkapäähän, sivulle ei voinut nostaa kättä ollenkaan. Vieläkin on kipeä.. Jospa se jo huomenna olis ok.. Muita oireita ei ole tullut.

Rokote tuli eilen otettua ja illasta oli käsi kyllä arka/ kipeä. Tänään aamullakin ja parasta aikaa on kyllä vähän arka, mutta ei samankaltainen, kuin eilen illalla. Kipu tuntuu kuitenkin, kun nostaa kättä ylös.
Kannattaako tänään lähteä salille vai vasta huomenna? Onko tullut minkälaisia ''oireita'' jos on vetänyt reenin, vaikka käsi ollut kipeä.

Rokote tuli eilen otettua ja illasta oli käsi kyllä arka/ kipeä. Tänään aamullakin ja parasta aikaa on kyllä vähän arka, mutta ei samankaltainen, kuin eilen illalla. Kipu tuntuu kuitenkin, kun nostaa kättä ylös.
Kannattaako tänään lähteä salille vai vasta huomenna? Onko tullut minkälaisia ''oireita'' jos on vetänyt reenin, vaikka käsi ollut kipeä.

Juuri äsken rokotuksen hain ja tuosta reenaamisesta kysyin, niin totesivat, että ihan oman tuntemuksen mukaan saa mennä. Eli jos vain pystyy treenaamaan, niin antaa mennä.

Ps. Toki, jos kuumetta on, niin sitten ei. Tämän tosin luulisi jo tajuavan ihan maalaisjärjelläkin :)

Vieläkin on mulla käsi kipeänä mutta huomenna ajattelin mennä salille jos on helpottanut.. Kannattaakohan tuota sivuolkapään treenaamista kuitenki vähä aikaa välttää, siitä on siis kipeänä ja siihen se pistettiin..?

Vieläkin on mulla käsi kipeänä mutta huomenna ajattelin mennä salille jos on helpottanut.. Kannattaakohan tuota sivuolkapään treenaamista kuitenki vähä aikaa välttää, siitä on siis kipeänä ja siihen se pistettiin..?

Kannattaa. Tuskin sillä ees pystyy täysillä tekemään jos sattuu. Parempi antaa sen levätä niin paraneekin nopeammin. Mie jouduin pitämään olkapäätreeneistä viikon tauon piikin takia, oli niin kipeä :(

Eilen iltapäivällä kävi sika piikillä ja taitaa röhnöttää tänään ihan suosiolla kotosalla.

Hartianseutu ja alaselkä sillain semikipeenä kuin flunssan alkuoireissa. Ja olkapää kans reilusti kipee niin ettei pystäri ainakaan tee gutaa.

Itsekin kävin ottamassa piikin lauantaina. Ennakoin mahdolliset kipeytymiset ja kävin vetämässä ketodieettiä varten piinaavan tyhjennystreenin ENNEN rokotteen ottamista jotta saa maksimoitua levon. Iltaa kohti en huomannut mitään sivuvaikutuksia lukuunottamatta pientä väsymystä joka taatusti johtui siitä että ajelen kroppaa ketoosiin ja hiilarinsaanti oli nollissa. Seuraavana päivänäkään ei tuntunut mitään ja vedin normaalin treenin. Sitten vasta maanantaina tuntui pienenpientä jomotusta pistokohdassa mutta sekään ei estänyt jalkatreeniä. Nyt sitten alkaa olla olkapää normalisoitunut.

Mulla ei siis piikin ottaminen vaikuttanut mitenkään normaaliin treenirytmiin. Aikoinaan hepatiittirokotuksesta tuli paljon kipeämmäksi olkapää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään sain sikapiikin ja kysyin samalla piikittäjältä lupaa salilla käyntiin. Antoin luvan jalkojen treenaukseen, mutta kehotti välttämään olkapää/käsitreeniä. Epäilin hiukan onko tuosta trenistä vaaraa kun ei ole ennekään flunssarokotteet paljon treenejä haitannu.

Kävin läpi tämän threadin ja kun oli niin monenlaisia kokemuksia, soitin vielä tutulleni joka on pitkään ollut sairaanhoitajana. Hänen mielestään jos olo on hyvä ja olkapää ei ole kipeä vaan kestää treeniä niin ei pitäisi olla mitään haittaa. Niinpä menin salille ja olo oli täysi hyvä ja teinpä vielä yhden elämäni parhaimmista penkkitreeneistä :D ja saunan kautta kotia.

...saapa nähdä mitä huomenna. Nyt ainakin olo täysin normaali.

Ite kävin sikapiikin tiistaina ja illan aikaan rupes selkää kolottaa ja nosti kuumeen. Olkapääkin meni odotettua kipeemmäks.:eek: Seuraava päivä meni edelleen semi kuumeilussa ja treenit jätin silti suosiolla väliin. Salille meen sit ku olo on sen mukanen. Turhaa mä sinne puolitehosia reenejä meen vetämään...

Uusittiin tänään jäykkäkouristusrokote. Onko kellään tietoa voiko mennä tänään painimaan? Lääkäri sanoi, että voi, jos olo muuten normaali. Ajattelin kuitenkin varmistaa vielä, ettei satu mitään ikävyyksiä.

Miks sitä pitää erikseen joltain foorumilta kysyä jos lääkäri on jo luvan antanut :face: Itse kävin kk sitten ottamassa influessarokotuksen armeijaa varten ja sillonkaan hoitaja ei salia kieltänyt ellei rokotettua kättä rääkkää kovin paljon.

No itseasiassa, se ei ollut lääkäri vaan terveydenhoitaja, joten niihin ei aina ole luottamista... :D On se aina hyvä, että on monia kantoja asioista, niin ei tarvi jälkikäteen murehtia.

Hyvä niin että ei narkolepsia osunut kohdalle. Ei ollut "sivarit" ihan parhaasta päästä kaikilla :)

(itse en moista rokutusta onneksi ottanut)

Suositut

Back
Ylös Bottom