Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla aivan sama kohtalo ja kipuu tuntu myös selässä, kyljissä ja tuolla kainalossa. Nyt tänään käsi ei enään niin turvoksissa, pää vaan helvetin kipee:(Meikän vasen sivuolkapää näyttää siltä että on ruitattu syntholia. Ja on hyvin kipeä, kaikki liikeradat joissa sivuolkapää tekee duunia ovat hyvin rajoittuneet ja kivuliaat. Kai toi tosta päivässä parissa lähtee, eilen klo 14 sain piikin. Kuumetta ei ole tullut muuten kun eilen illalla ihan vähän, aamulla oli jo laskenut.
Mulla aivan sama kohtalo ja kipuu tuntu myös selässä, kyljissä ja tuolla kainalossa. Nyt tänään käsi ei enään niin turvoksissa, pää vaan helvetin kipee:(
Kuinka äkkiä teillä on tullut tuo käsi kipeäksi? Itse otin tuossa kolme varttia sitten rokotteen ja ei ainakaan vielä tunnu mitään. Rokottaja sanoi että jos on hyvä vointi niin voi jo illalla mennä salille, mitä mieltä te olette? Tuohon johonkin sivuolkapäähän se pisti, kannattaisko välttää sen treenaamista nyt?