H1N1-rokote ja treeni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jesc
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse otin rokotteen varmaan reilu kk sitten. Marssin melkein suoraan salilta työterveyshuoltoon (tais olla sillon vielä rinta&olkapää päivä) ja tulihan se käsi muutamaks päiväks tosi kipeeks, mutta ei muuta. Samana päivänä vältin rokotteen jälkeen liikuntaa, mutta kun mitään muita oireita ei tullut, niin seuraavana päivänä taas täysillä :)

En tiedä, että olinko vähän :david: kun tossa 12 maissa tänään otin jostain syystä rokotteen ja sitten lähdin heti salille. Kai päätelmissäni oli, että se ei kerkee vielä vaikuttaa siihen mennessä. Noh, eipä tuosta tuntunut haittaa olevan, treeni kulki, eikä vielä ole mitään sivuvaikutuksia. Vähän on tapana vähätellä kaikkea.
Semmosta räpellystä tällä kertaa.

Ite kävin eilen ottamassa rokotteen ja käsi meni heti kipäksi ku lääkäri ehti sen pistää. Iltaan mennessä käsi oliki jo niin kipeä ettei sitä pystynyt liikuttamaan ja alkoi väsyttämään. Yöllä en pystynyt nukkumaan käden takia ja aamulla heräsin ja käsi edelleen järkyttävän kipeänä ja kuumetta oli 37,5. Särkyleekättä naamaan ja nyt on kuume hieman laskenut mutta käsikipu ei hellitä. Huoh kyllä pännii kun ei pääse treenaamaan.

Ihme että noi oireet noin vaihtelee porukalla. :S Jollain ei tule mitään oireita ja joillain nousee kuume ja kättä särkee monta päivää.

Ite vielä kahden vaiheilla että otanko ton piikin vai en....

Meikän vasen sivuolkapää näyttää siltä että on ruitattu syntholia.:eek: Ja on hyvin kipeä, kaikki liikeradat joissa sivuolkapää tekee duunia ovat hyvin rajoittuneet ja kivuliaat. Kai toi tosta päivässä parissa lähtee, eilen klo 14 sain piikin. Kuumetta ei ole tullut muuten kun eilen illalla ihan vähän, aamulla oli jo laskenut.

Olin itte tehny olkapää ja ojentaja-reenin samana päivänä ko menin ottaan piikin.
Olkapää oli pari päivää kyl aika kipee sen jälkee, hoitaja sano mul et älä jännitä olkapäätä, mut minkäs teet.

Meikän vasen sivuolkapää näyttää siltä että on ruitattu syntholia.:eek: Ja on hyvin kipeä, kaikki liikeradat joissa sivuolkapää tekee duunia ovat hyvin rajoittuneet ja kivuliaat. Kai toi tosta päivässä parissa lähtee, eilen klo 14 sain piikin. Kuumetta ei ole tullut muuten kun eilen illalla ihan vähän, aamulla oli jo laskenut.
Mulla aivan sama kohtalo ja kipuu tuntu myös selässä, kyljissä ja tuolla kainalossa. Nyt tänään käsi ei enään niin turvoksissa, pää vaan helvetin kipee:(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla aivan sama kohtalo ja kipuu tuntu myös selässä, kyljissä ja tuolla kainalossa. Nyt tänään käsi ei enään niin turvoksissa, pää vaan helvetin kipee:(

Jep. Mullakin tulee kohta kaksi vuorokautta täyteen ja alkaa nyt vähän parempaan suuntaan menemään vaikka onhan tuo vielä kipeä. Eiköhän tää tästä pian.:)

Keskiviikkona sai sika rokotteen. Ei tullut mitään kuumeita eikä turvotuksia, olo mitä mainioin, mutta käsi tuli todella kipeäksi. Keskiviikkona ei mitää, mutta torstai aamuna ei kättä saanut edes ylös. Ei oo kipu hellittäny vielä. Ei vois kuvitellakkaa menevänsä salille.

Kuinka äkkiä teillä on tullut tuo käsi kipeäksi? Itse otin tuossa kolme varttia sitten rokotteen ja ei ainakaan vielä tunnu mitään. Rokottaja sanoi että jos on hyvä vointi niin voi jo illalla mennä salille, mitä mieltä te olette? Tuohon johonkin sivuolkapäähän se pisti, kannattaisko välttää sen treenaamista nyt?

Kuinka äkkiä teillä on tullut tuo käsi kipeäksi? Itse otin tuossa kolme varttia sitten rokotteen ja ei ainakaan vielä tunnu mitään. Rokottaja sanoi että jos on hyvä vointi niin voi jo illalla mennä salille, mitä mieltä te olette? Tuohon johonkin sivuolkapäähän se pisti, kannattaisko välttää sen treenaamista nyt?

Mulle ainaki tänää sano, että tänää ei saa harrastaa liikuntaa.

Mulla tuntuu vaan vähäsen ku käsi on tietyssä asennossa, ei muuta.. Toivottavasti ei tulekkaan. Kavereilla ja siskolla on kuulemma ollu helvetin kipeenä, jos ne on vaa sitte sen verran heikkoja :D

Mulla ei tainnu olla sinä päivänä kun rokotteen otin niin mitään ongelmaa kädessä. Seuraavana päivänä pistos kohta hieman turvonnut, punertava ja vähä kipeäkin. Meni siinä loppu viikon reenit persiilleen kun rokote iski pienen kuumeen...

Ite en ottanu tuota piikkiä, kun en halua olla salilta poissa. Muutenkin mulla on hyvä vastustuskyky noille flunssille, niin tuskinpa se minuun tarttuu.

Itse otin tänään aamulla mutta ei vielä ainakaan mitään suurempia tuntemuksia. Vasen käsi ehkä vähän oikeaa herkempi ja kipeämmän tuntuinen. Olen kuullut että Meksikossa ja USA:ssa on menossa toinen sikainflulenssa aalto ja että olisi tulossa tänne päin joskus ensi keväänä jos tulee ollenkaan..!??!

Otin sen maanantaina, samana päivänä rinta, ojentaja ja olkapäät. Varsinaista kipua ei tullu mutta olkapää oli huomattavasti lämpimämpi kuin muu ruumis pari päivää..

Suositut

Back
Ylös Bottom