Hölmöimmät lahjat

Ikä
42
Mitäs porukka on ottanut vastaan? Mitäs ootte itse antaneet tai kuulleet jonkun antaneen? Jouluna tai muulloin.

Toissa vuonna sain mummolta Mauri Kunnaksen Seitsemän koiraveljestä-kirja. Ikää oli silloin vasta 21 vuotta. Tapanin päivänä mieli kuitenkin kirkastui kun mummo muisti minua pienellä extralahjalla: hajonnut kynttilänjalka:rock:

Aloitan näillä ja kyselen äidiltä mitä muuta mummo (isän puoleinen) on keksinyt aikoinaan antaa. Nyt lähden jouluostoksille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sain exäni mummolta todella karmean yöpaidan, järjettömän iso- siihen olisi mahtunut jo kolme minua, valkoinen ja ällösöpöjä koiria rinnuksessa---totaalinen erotiikantappaja, melkein vaan ihonväriset mummosloggit voittaa tuon. Voitte arvata etten käyttänyt sitä rättiä kertaakaan...

Eräs miespuolinen kaverini antoi toiselle kaverilleni(hänkin mies) lahjaksi omat, käytetyt ja tietenkin pesemättömät boxerinsa....kaverin naama oli kyllä näkemisen arvoinen...tästä on kiva muistutella kavereita aina jouluaikaan:D

Sisko antoi pienenä isänpäivänä lahjaksi isälle hänen omat sukat. Siis oli käynyt pari päivää aikasemmin lipastamassa sukkalaatikosta, ja sitten paketoinut. Ikää ei ollut järkyttävän paljoa.

Mä sain aina pienenä tyttönä mummolta jotain XXXL-kokosia vaatteita, paitoja, sukkahousuja, hameita jne, jne...varmaan se oli joku enne että musta tulee iso;)

Ollaan myös broidin kanssa saatu mummolta kumpiki virsikirjat ja katekismukset:D
Hihi... mikäs siinä. Me vaan uskotaan pyhään Dorianiin eikä jeesukseen;)

Viime jouluna henkilövaaka pappalasta. Olikohan joku vihje?

Mä sain tädiltä askelmittari/radion, jonka se oli varmaan saanu jonku lehtitilauksen kylkiäisenä tms. Mutsilta saan melkeen joka vuosi pyjamat, mut se ei haittaa mitään koska ne on päivittäin käytössä :D Joskus 15-vuotiaana sain toiselta tädiltä muovisen valtavan sormuksen, joka välkkyi kun sitä painoi oikeasta kohdasta. Joku diskosormus siis, sillä oli vissiin ihan hirveästi käyttöä :david:

Kirjat, en lue mitään.
Koriste-esineet, mistä vitusta joku voi tietää mistä mä dikkaan! Ja jos tietää niin ostaisivat sitten samaa tyyliä, mutta ei niin ei.
Mikä tahansa sininen väriltään, oli se sitten mitä vaan.
Kravatti, varsinkin "hassu" kravatti, voi vittu että vituttaa... yhtään oikeasti hauskaa kravattia en ole nähnyt.
Saksalaiset suklaakonvehdit. Jos ei ole varaa antaa lahjaksi suomalaista/belgialaista/ruotsalaista suklaata niin vittu syökää ne rasiat itse!
Vaatteet, mistä vitusta joku tietää mitä vaatteita pidän ja minkä kokoisia niiden tulee olla (poislukien vaimoni, joka ostaa aina hyvänkokoisia ja näköisiä vaatteita minulle ((saattaa lukea tätä foorumia)) ;) )
Mikä tahansa tietokoneen osa tai siihen liittyvä. Jos olen erehdyksessä käynyt koulun "alalta" niin se ei tarkoita sitä että pidän siihen liittyvästä. BTW: VITTU en korjaa tietokoneita työkseni!
Se saatanan konjakkisinappi, hyi vittu, vaikka se purkki on miten kaupan joululahjaideoissa ja korkissa on nätti rusetti, ei se tee siitä paskasotkusta yhtään parempaa. Ostakaa turun sinappia tuubi tai Dijon Hunajasinappia jos pitää välttämättä antaa sinappia lahjaksi, omaa mielikuvitustakin voi toki käyttää.
Onhan noita...

Pienempänä sain toiselta tädiltäni _kirkkaan oranssit_ kokovartalo "villahaalarit" vai miksikähän niitä oikeen pitäisi kutsua. Siis semmoiset, että kun ne pukee päälle ja vetää etuvetoketjun ylös asti kiinni niin muistuttaa erehdyttävästi sitä oranssin väristä teletappia. :D Ihan kiva jos olisin ollut tarhaikäinen tms. mutta koululaiselle tollaisen antaminen kysyy jo hölmöyttä (tai vittuilun halua). Samainen täti siirtää myös kuolleen miehensä irtaimistoa lahjoina minulle. Erillisistä paketeista on siis aikojen kuluessa tullut solmioneula, rannekello ja kalvosinnapit. Tänä jouluna saan varmaan sitten hänen miehensä silmälasit... Välillä tuntuu, että jos kyseisen henkilön lahjoista ottaa vittuilun pois, ei jää mitään jäljelle. :lol2:

Pääsääntöisesti kaikki mitä mulle ostetaan. Mummolta helvetin rumia vaatteita, äippä ostaa jonkun saatanan AXE-dödö aftershave paketin :yrjo: jne.. Ihan tautisen naurettavaa rahanhukkaa. Osaan ostaa itselleni vaatteet sekä hygieniatuotteet.

Tätä paskaa on taas huomenna luvassa, vaikka olen kieltänyt ostamasta mitään. No kotoa kun lähtee niin roskis on vieressä. Koita siinä sitten hymyillä ja kiitellä :jahas:

Mä sain joskus New Kids on the Blockin levyn joskus ylä-aste ikäisenä. Ei ihan mieli musiikkiani ja sain siitä varmaan elinikäiset traumat. Ihmettelen vaan, että mistä olivat edes löytäneet sen levyn, kun se bändikin taidettiin haudata vuosia ennenkuin sain sen levyn.

Mä sain kummitädiltäni jotain ilmaisjakelu jeesuskirjoja joka joulu johonkin 14vuotiaaksi asti. Vihdoin ja viimein kun sain suuni auki ja kohteliaasti kerroin, etten niitä "enää" lue, sain tikkataulun missä takapuolella lukee "tiimari 8mk". :jahas:

Mä en ole saanut eläissäni yhtään huonoa joululahjaa. Jokaikinen jonka olen saanut olen tavalla tai toisella ollut siitä onnellinen sillä lahjanhankkija on ajatellut juuri minua sen ostaessaan omista rahoistaan ja on halunnut minun mieltäni sillä ilahduttaa.

Kun olin 13-vuotias sain mummolta leikkihevosen, sellaisen Barbie-tyylisen kammattavan. Ennenkuin avasin lahjaa mummo kertoi tehneensä virhearvion ja että olenkin kasvanut jo isoksi tytöksi. Hänen onnekseen hevonen oli todella kaunis ja sai seisoa hyllyssä ihan koristeena. Ja eikä se ollut todellakaan hänen ainoa lahjansa minulle vaan yksi kahdestakymmenestä joten eipä tuo pikku moka senkään takia haitannut :)

Tuhkakuppi mummolta (olin lopettanut röökin polton n.1kk sitten)

Koriste-esineet on maailman turhin lahja jos ei yhtään tiedä kohteen makua tai itselle ei ole mitään silmää niitä ostaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom