Hävettää

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
narukaesi sanoi:
Oon iha alottelija näis kuntoilujutuissa eikä lihaksia oikeestaan oo ollenkaan, mitä nyt jaloissa jonku verran urheiluvuosilta.
Kyselisin että kehtaako sinne salille ollenkaan mennä kun on tällänen tikku.. tosi vähillä painoilla varmaan pitää alotella.. Saako paljon hölmistyneitä katseita kun vetelee siellä ihan pienimmillä painoilla?
Mulla on himassa jonku verran noita käsipainoja joita nostelen välillä ja oon miettiny että jos rupeis iha säännöllisesti niitäki, niin että kaua menis suurinpiirtein jos että tulis jotai tulosta esim hauiksiin kun nostelee päivittäin?
kiitos :kippis1:
Hei varmaan kehtasit mennä jo salille, mutta any way on mukavampaa olla tikku, kun menee salille, kun lihava pontso niin kuin minä. Minä menin salille vaikka ylikiloja oli reipaasti yli 30 kiloa, mutta ei ne katselleet hirveästi, kun siellä kumminkin töitä tein ja kilot tippuivat ihan mukavasti. :rock:

Pienet painot ei naurata vähääkään, ei ne ole ollu isot koskaan itelläkään. Lähinnä ottaa päähän sellaset, jotka tekee isommilla kuin ite ja puhtaasti, paskiaiset ;). Ja treeniteho nousee, kun saa kunnolla agren päälle :whip:.

mua ottaa taas enemmänki päähän sellanen että kun teen alottelijana pienillä painoilla tekniikkaan panostaen(yleensä hidas lasku nopee nosto -tekniikalla), niin sitten joku vielä enemmän aloittelijan olonen tyyppi kysyy voiko tehdä välissä ja lisää jonku 2,5kiloa tankoon ja tekee epäpuhtaalla tekniiikalla riuhtoen. tuntuu niinkuin että ihan osoittaakseen että "jaksaa tehdä kovemmilla painoilla" ..tai sitten olen vainoharhainen :)

On aina mukavaa nähdä aloittelijoita, jotka treenaavat koko kroppaa tasapuolisesti ja suhtautuvat hommaan tosissaan. Ei minua ainakaan naurata yhtään, jos joku nuori kaveri veivaa pohkeitaan tai selkäänsä sen sijaan, että keskittyisi vain hauiskääntöön hirveällä tekniikalla ja farkkujensa nosteluun punnerruspenkin vierellä.

Teet simppelin treeniohjelman, otat siihen ihan karvalakki-massaliikkeitä tyyliin Weiderin menetelmän kolmas osio, ja siihen rinnalle riittävästi laadukasta ravintoa. Reisilähentäjät, pikkusormen koukistelut ja tommoset voit jättää vaikka sille Inno-ohjelman jätkälle.

Ensimmäisen treenivuotesi päätavoite voi olla oikean suoritustekniikan löytäminen kussakin liikkeessä. Ennen kaikkea: pidä homma yksinkertaisena, kuulostele kroppaasi ja yritä tulla kaveriksi sen kanssa. Yrityksen jälkeinen erehdys on paras opettaja.

Alusta on hyvä aloittaa, avata aapiskirjan sivu ja tavata Aaaaaa...

Menestystä! :)

Ahh.. Parin vuoden tauon jälkeen päätin sitten jatkaa salia. Tänään oli kolmas päivä ja vähän harmittaa ja nolottaa huomatessa ettei painot nousekkaan enään kuten ennen. Pitää sinnitellä pari-kolme kuukautta näillä pienillä painoilla vaikka vähän vituttaakin se julkisesti tehä. Että tätä alun tuskaa mutta tosi mahtavaa on päästä takas voimailun pariin!

Back
Ylös Bottom