Hävettää

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mene nyt jo herran jumala sinne salille jos kiinnostaa. Ei siellä kukaan mitä katso muuta kun jos sulla on liian isot painot. Melkeen voin omasta kokemuksesta sanoa et mitä isompi karju sitä varmemmin se sua auttaa liikkeissä. Ja muista ruokavalio ja lepo. Ne on melkein yhtä tärkeitä kuin treeni ellei jopa tärkeämpiä.

Painojansa ei kannata hävetä. Sitäpaitsi eihän kukaan sivullinen voi tietää ylipäätään, miksi pienillä painoilla treenataan. Voihan kyseessä olla vaikkapa kevyt aloittelu, esim. vammasta/leikkauksesta/onnettomuudesta toipuminen. Kaikki ei näy ulospäin. Ja jostain on aloitettava.

T. olkapäävammainen 2kg:n käsipainojen heiluttelija

Mua ainakin vituttaa nämä noviisit jotka tulevat parveilemaan ryhmässä salille taljojen eteen. Välillä joku käy vempauttamassa ylätaljaa siten että rasitus kohdistuu yhtäaikaa jonnekin kiertäjäkalvosimen ja vasemman pakaran välimaastoon. Sitten kun niille sanoo että arvon kynikset vois nyt siirtyä lähemmäs napapiiriä jotta vois itse harkita Oskari Ojentajan kiusaamista ylätaljassa niin tämä vemppamuodostelma siirtyy 3cm koilliseen, yleensä vielä jotenkin hauskasti nytkähtäen.

Muuta valitettavaa ei noviiseista ole, pumppaillaan kuitenkin ihan hissukseen ettei muut häiriinny ;)

En oo oikein ite koskaan tykänny nimityksestä kynäniska...Kaikilla on omat tavoitteensa kuntosaliharjoittelussa,eikä hetikään kaikilla oo ees tarkotus hankkia massaa...

haba78 sanoi:
Joo ei muuta kun salille vaan! Kaikkia se on jänskättäny,mutta ei mee kauaa,kun tuut melkein kipeeksi,jos et sinne jostain syystä satu joku kerta pääsemään. :D
Ja mitä noihin kieroon katsojiin tulee,niin eipä ne yleensä oo ees niitä salin isoimpia äijiä... :hyper:
Hehe... toi on totta. Itsekin muistan ensimmäisiä kertoja. Täytyy tunnustaa, että kerran aloittelijana jäi treenit varttituntiin kun salille tuli "isoja poikia", jotka sitten myöhemmin ei enää näyttäneetkään niin isoilta. Karjuivat vaat sarjoja tehdessään :D

Huvittaa, kun kerran eräs aloittelija myös "karkasi" kun olin salilla. Siis tuli ja haahuili ja selvästi vältteli minua. En ole iso, enkä vahvimmasta päästä, enkä edes karju treenatessa. Nyt on hienoa nähdä, että samainen jamppa tervehtii salilla ja treenaa tosissaan. Ja taatusti huomannut, että kukaan ei siellä katsele kieroon tai muuta paskaa.

ei muutako salille vaa... ku joku mulkkaa nii mietit mieles vaa vihasena " mitä vittua tuoki homo vahtaa " tulee sopiva agre ja painot heiluu :D kyl ne kattoo sua vuoden päästä tippa linssis ku oot muuttunu vitusti parempaa suuntaa ja ne ite näyttää vuodesta toisee yhtä kyniksiltä. :D

toi on kyllä totta että tuohon salilla käyntiin tulee addiktio :D itelläkin pää meinaa hajota jossei pääse punttaamaan. mahtava juttu kun pääsee päästään ylimääräset höyryt pois. :whip:

Salille vaan! Jos treenaat oikein, sopivilla painoilla ja tekniikalla niin saat jopa respektiä. Ainakin minusta vaatii enempi palleja jne. tehdä vaikka 30kg penkkiä perse penkissä 12 toistoa kuin 50kg kauheella tekniikalla ykkösiä :kippis1:

Ei tarvi kyl hävetä yhtään, vaikka itekin sorruin tuohon kun tätä aloittelin. Pahinta on se, että jää himaan istumaan tietokoneen eteen eikä tee mitään kuin se, että lähtee sinne salille voittamaan pelkonsa! Kehitys on kuitenkin alussa aina tosi nopeeta ja reenipainot nousee melkeinpä joka viikko, kunhan vaan laitat ruokavalion vielä kondikseen niin kehitys on taattua!
Salilla ei kukaan naura sille jos joku tekee pienillä painoilla. Naurettavampaa on jos yrittää tehdä isoilla painoilla ihan hirveellä tekniikalla!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Enemmän tosiaan nauran sellaiselle jolla on aikaa kytätä toisten treenipainoja ja -metodeja. Anna nauraa? Itse ainakin otan painoissa huomioon oman kroppani voinnin ja rajoitukset, jos joku siitä huumoria saa niin suotakoon se heille se ilo :)

je hei jolla on aikaa kyylätä toisen käyttämiä painoja treenaa ite liian löysästi! :D

Kuten tässä on esille tullutkin, niin ei ole helppoa isollakaan :D Kun ensin näyttää siltä että tulee ja vetää 500 kiloa mavessa ja sitten tekeekin 50 kilolla. Mutta siitä se nousee...

Tosiasia on se, että erittäin harvalta sitä voimaa löytyy ennen kuin treenaamaan alkaa eli sinne vaan. Jostainhan se on kaikkien aloitettava :)

Mitä enemmän salilla käy sitä vähemmän siellä hävettää olla. :D
Kyllä muakin hävetti pirusti alussa salilla ja lähinnä kaiken uuden kokeileminen pelotti, olishan se ollut kamalaa jos olis kokeillu kyykkyä muttei osaisi ja joku isompi tulis nauraan. Niinpä jäi kaikki vähänkään vaikeammat liikkeet kokeilematta ja joskus tuli tehtyä vain niitä liikkeitä joissa oli suht vahva. Noh, nyt 20 kiloa myöhemmin vaikka olenkin vielä kamala kynäniska ei kiinnosta yhtään mitä muut ajattelee. Välillä tulee kokeiltua mitä ihmeellisimpiä hilavitkutuksia ja varmasti treenitapanikin aiheuttaa ihmettelyä joidenkin keskuudessa, mutta so not kunhan treeni kulkee ja on kivaa. :kippis1:

Ja minä siis olen aina ollut erittäin ujo ja mulla on muutenkin kaikenmaailman itsetunto-ongelmia, joten jos minä pääsen pelostani punttista kohtaan pois niin pääsee kuka tahansa. Treenaan vaan sinne, siellä on kivaa! :rock:

ehdottomasti salille ja KOKO kroppa treenaten läpi. itteä aluksi mietitytti noi jalat ottaa tekeen ja hävetti mennä kyykkäileen 40kilolla ja harjoitteleen tekniikkaa. mut nopeesti ne treenipainot nousee. 2kk takana ja ens viikolla saa kyykätä 80kilolla sarjaa.

Vittu kynixet pois mun salilta ku teen runkkukakosia satasella vittu öriöri. Eeku unohtakaa ne painot ja opetelkaa tekniikka. Kysykää kokeneemmilta jos ei tajua. Jokainen on ollut ensimmäistä kertaa salilla ja ottakaa suosiolla koko kroppa alusta asti. Jalat ei kehity salibandylla tai futiksella.

PS. unohtakaa jumppahallien kuntopiiriohjelmat. Ihan perseestä. Katsoin ns. edistyneiden treenaajien ohjelmaa, josta oli mallikkaasti karsittu pois mave, kyykky ja penkki..

Måpå sanoi:
Vittu kynixet pois mun salilta ku teen runkkukakosia satasella vittu öriöri. Eeku unohtakaa ne painot ja opetelkaa tekniikka. Kysykää kokeneemmilta jos ei tajua. Jokainen on ollut ensimmäistä kertaa salilla ja ottakaa suosiolla koko kroppa alusta asti. Jalat ei kehity salibandylla tai futiksella.

PS. unohtakaa jumppahallien kuntopiiriohjelmat. Ihan perseestä. Katsoin ns. edistyneiden treenaajien ohjelmaa, josta oli mallikkaasti karsittu pois mave, kyykky ja penkki..

Juuh, näin on asian laita, vaikka menikin kyl hieman :offtopic: puolelle. Tuli vaan kuitenkin mieleen, että tosiaan joku prkl jääkiekkojoukkue ku tulee salille, nii prässiin nakataan sellaset 350 kiloo rautaa ja sit tehdään kolmen sarjaa tosi "puhtailla" toistoilla ja sit vielä kyykätään samoilla painoilla, jolloin pojat opettelevat lähinnä niiamaan. Oikea tekniikka ku on kyseessä nii saa enempi respektiä ku ois saatanasti rautaa ja sit tekniikka päin helvettiä.

sinne vaan salille hieno harrastus ja JOS joku tosiaan kattoopi kieroon sun painoja ni on kyllä sanottava, "ettei taida kaverilla nousta hissi ylimpään kerrokseen"

pienillä painoilla reenaavalle ei naureta, mutta se on huvittavaa, jos liian isoilla ja huonolla tekniikalla riuhdotaan.

Ja muistahan lukea pakkista, niin kasvaa ne lihakset melkein itsestään! :)

Back
Ylös Bottom