Hämis - 250kg solttupenkki!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Antza
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
jarze sanoi:
Meinaat siis haastatellakin? Koita ny vähä kysellä treeneistä. Olis kiva tietää kuinkahan paljo tollanen mörssäri treenaa ja minkälaisia treenimääriä. Joku esimerkkiviikko olis kova. En varmaan oo ainut, ketä kiinnostais...

Kiinnostaa. :)

Onhan tuo Hämiskin kovassa tikissä..mitenkään häntä mollaamatta, mutta Lopen kisoissa J-M Järven 240 sp max. noston nähneenä, ja miehen muutenkin tietäen,voin sanoa että hänkään tuskin hopea sijaan tyytyy..ja miehellä kuitenkin se etuna, että lihaa on vasta 125 kg.. Eikä se Järvenkään 240 mikään vaikea nosto ollu..Mielestäni Rauman suunnasta on muutenkin kuulunut huhua, että olisi jo se 250 otettu!! Mutta se nähdään sitten tulevaisuudessa..:hyper:

Onhan tuo 250kg perhanan kova tulos, mutta jotenkin odotin Hämäläisen ottavan enemmän. Luulen kuitenkin ettei hän ollut valmistautunut näihin sata lasissa vaan enemmänkin nämä ja raw-kisat olivat harjoituksia ja kunto on parhaimmillaan kahden viikon päästä Juvalla ammattilaisliiton SM-kisoissa.
Neutraalin kans samaa mieltä, että panostuksella rawiin ja hermotus sitä kautta kohdalleen hän ottais sen 300kg.

Katsos mortalkin on vielä hengissä, vai oonko ite ollu pihalla? :nolo:
Vähä on joo :offtopic: mutta mites mortalilla selkä?? Eiks se ollu sökönä tai jotain vai sekoilenko vain?? ja millon sitte solttupenkki SE:tä parantelemaan omaan sarjaan?? ehkä ei ihan hämiksen tasolle mutta kuitenki? ;)

Zone-sarja -42%
Päivitin sivut viimeisen kerran.
Jos joku haluaa hämäläisen videon muistoksi arkistoihinsa, niin kannattaa käydä lataamassa se tuolta galleriasta.

www.sotilaspenkki.com

Linkissä näkyy, mut kun omalle koneelle lataa, ei näy millään playerilla. Oon kyllä aika käsi näitten kaa.

Vähän myöhässä luin, mutta Kiri on nostanu kisoissa 302,5, mutta jäi kiinni kusitesteissä ja nosto mitätöitiin. Tuon jälkeen Kiri siirtyi voimamieskisojen pariin..

Olisko sulla tarkempaa tietoa tuosta kisasta? Ajankohta, paikka, tuloslista, liitto, mikä kisa ylipäätään kyseessä jne..

Itse muistelisin että tuo 302,5 kg on otettu näytösnostona ja ilmeisesti ilman pysäytystä.

miksi loppuu? käykö kukkarolle liikaa vai?

Ei näitä ihan omasta pussista kuitenkaan tarvitse maksaa.
Ei riitä oikein aika.
Yhdeltä ihmiseltä menee valmisteluihin (mm. tapahtumapaikka, yhteistyökumppnanit, varusteet, henkilökunta, palkinnot, paidat, koneet, luvat, internetsivut+ilmoittautuminen ym. ym. ym.) noin 2-3 kuukautta riippuen siitä miten aktiivisesti tekee. Itse tein töiden jälkeen 1 - 3 tuntia päivässä hommia esivalmisteluiden ja järjestämisen eteen.
Kun painaa päivät kahta työtä ja sen jälkeen tekee vielä hyvää hyvyyttään sotilaspenkkikisoja lähes kolme kuukautta lähes joka päivä niin alkaa hymy hyytyyn.
Viimeiset päivät tietysti pidempää päivää kisapaikan järjestelyihin, varusteiden haalimiseen ja kantoon jne.
Palkaksi saa tekemisen ilon ja korkeintaan muutaman satkun ja tietysti ihan hienot kisat.
Tiesin kyllä että asiat on näin ja halusin silti kisat pitää koska sain kuitenkin hommattua sen verran yhteistyökumppaneita ettei tarvinut omasta pussista maksella.
Jos olisin työtön niin voisin pitää kisat vaikka kerran kuussa, mutta jos haluaa pysyä järjissään ja tehdä vain kahta työtä niin kisat on jo liikaa niiden päälle.

Joten tämän vuodatuksen jälkeen voin vaan sanoa että mukavaa oli mutta jatkakoon joku muu tästä.
sppojat tekevät hienoa työtä asian eteen ja minä olin vain yksi pieni kisan järjestäjä muiden joukossa.

Terveisin,

Miikka

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom