Hämis - 250kg solttupenkki!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Antza
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
neutraali sanoi:
perkele, hämiksellähän on lihaakin oikein urakalla :eek:. kauhia suoritus ja samalla melkoinen näpäytys kaikille etteikö varustemiehillä sitä voiman paskaakin oo :)

No kyllähän sen on huomannut nostovarusteittenki läpi, että mies on kauhia lihavuori. Kaveri jonka painoindeksi on n.45 ja omaa sen mukaan "sairaalloinen lihavuus"- määritelmän, ja nostaa tuommosia romuja, on pakko omistaa myös valtaisan lihasmassan.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No onhan 100 kiloa aika kova hyöty pro-paidastakin. Mutta Hämiksellä tuntuisi raakapanostuksella olevan aika selkeä 300 kilon potentiaali, on se vahva ukkeli vaan. Tämä 250 solttu on kyllä mahoton tulos.

Mites noi mp4:t saa toimimaan? Oma winamp ei niitä soita, eikä vlc.

koitappa ihan mediaplayerilla --> open with. Noin itse sain ne toimimaan

Quicktimea kone pukkaa automaattisesti mulle aina mp4-tiedoston sattuessa kohdalle, joten se varmaankin toimii sullakin. HTH :)

Uusin QuickTime, niin varmasti toimii :)

Siis aivan mahotonta! :itku: (itkee onnesta)
Tahtoo suuren julisteen Hämiksestä huoneen seinälle!

Kyllä mä ite henkilökohtaisesti arvostan tollasia voimanpesiä enemmän kuin tiukan lihasmassan omistajia, joilla ei voimaa niin paljon ole! :thumbs:

Aivan ällistynyt olin noista Mikon klipeistä! Melkein yhtä kovaa kamaa kuin Kirin penkkivideo!

Edit: Eikö noikin videoklipit vois laittaa Pakkiksen serverille?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olakinte sanoi:
No kyllähän sen on huomannut nostovarusteittenki läpi, että mies on kauhia lihavuori. Kaveri jonka painoindeksi on n.45 ja omaa sen mukaan "sairaalloinen lihavuus"- määritelmän, ja nostaa tuommosia romuja, on pakko omistaa myös valtaisan lihasmassan.
siis mulle oli ainaki täys yllätys että miehessä on noin paljon lihaa. painoa samanverran kuin hera sandvikilla mutta malli hiukan eri :). harvoin lähemmäs 150kiloset tuolta näyttää, ei edes "maailmala".

neutraali sanoi:
siis mulle oli ainaki täys yllätys että miehessä on noin paljon lihaa. painoa samanverran kuin hera sandvikilla mutta malli hiukan eri :). harvoin lähemmäs 150kiloset tuolta näyttää, ei edes "maailmala".

No onhan Hämiksen voimatkin hieman eri luokkaa kuin tällä Sandvikilla...

Mäkin rupesin tekemmän solttupenkkiä pääliikkeenä, tämän innoittamana :) Pitäis mennä perille ainakin.

Zone-sarja -42%
Todella komea suoritus saateri soikoon! Ja lihaa oli kuin pikku pitäjässä, jessöör. Lisää kovia nimiä raakailun vaan, näissä ei tarvii spekuloida nin paljoa kun varustenostoissa.

Juniori sanoi:
No onhan Hämiksen voimatkin hieman eri luokkaa kuin tällä Sandvikilla...
niin no voimista en tiedä, mutta penkki ainakin paidoilla varmaan aika lähelle samoja. ainakin jos samalla paidalla nostavat, luulisin?

neutraali sanoi:
niin no voimista en tiedä, mutta penkki ainakin paidoilla varmaan aika lähelle samoja. ainakin jos samalla paidalla nostavat, luulisin?

Melko varmaan Kenta ottaisi pro-paidalla samoja lukemia, eikös 340 ole IPF-paidallakin mieheltä noussut, pissakisoissa ja IPF-tuomareiden silmien alla.

Silti ihan miehen kanssa treenanneetkin kertovat, ja sama on nähtävissä nostoista, että spesialisti mies on tekniikassa, ei voimassa. raakatulokset kuulemma paljon huonommat kuin esim. Ove lehdolla, ja Hämis pesee Lehdonkin vaikka huonona päivänä. Eli aika hyvin korreloi lihaisuus täsä voimiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom