hämillään!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja prple
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
39
Olen nyt käynyt salilla 5 kuukautta. 4-5 kertaa viikossa. Kehitystä on tapahtunut penkissäkin 75 kilosta 100 kiloon. Ongelmana on selvän ohjelman puuttuminen. Millainen ohjelma olisi minulle hyvä, vähä aloittelijasta edistyneelle. Jalat tuntuvat jostain syystä aina vastenmieliseltä tehdä vaikka tehtävä ne on. Niin ja nyt olen testinyt lisäravinteita. kreatiinista on ollyt hyötyä. mutta onko muita mitä kannattaisi kokeilla. ?:wall: :urjo:

Ei minkään ohjelman mukaan orjallinen treenaaminen ole pakollista. Tuloksia kun tulee, niin se on sama onko ohjelmaa vai ei. Kannattaa kuitenkin huolehtia, että kroppa tulee treenattua viikottain kokonaisvaltaisesti. Niitä jalkojakaan ei saa unohtaa.

Kyllä sinäänsä selkeä ohjelma kannattaa pitää, mutta ei sitä orjallisesti tarvitse noudattaa (liikkeitä voi vaihdella ja tehdä eri järjestyksessä jne). Mutta otat jonkun mieluisen ohjelman, niitä on vaikka kuinka. Pääasiassa kuitenkin kokonaisvaltaista treeniä. Siksi kannattaa myös pitää ohjelma mukana, ettei sitä penkkiä tule tehtyä joka toinen treeni ;) Palautusjuomalla pääset jo hyvin alkuun ja sitten lueskelet tuolta noita treenaamiseen ja ruokavalioon liittyviä viestiketjuja ja olet taas astetta viisaampi.

kiva lukea vanhoja juttuja parin vuoden takaa .. nykyisin penkkipunnerruskin lähempänä 150 :)

Aika hyvin oot sitten kehittyny:)

Oliko toi 75 kg se, minkä nostit ilman reeniä?

joo, siellä se jotain 75 oli.. armotonta reenii vaan, puhtaillakin pystyy kehittymään suht hyvin.. mutta siinä vaiheessa jos haluu kehittyä nopeesti niin alkohol pitää unohtaa kokonaan, nyttenkin oon ollut melkein 3kk ilman tippaakaan.. muistan kyllä joskus aikoinaan treenikerrat krapulassa.. nyt oon ottanut 130kgx3 penassa.. en sit tiiä mitä ois ykkönen, mut ainaki yli sen 75 =.. = )

Hienoa,että palasit kertomaan miten menee.Ärsyttää aina ku kaikki kysyy neuvoja eikä palaa kertoo miten on käyny.
Varmaa ykkönen siel 140 kilos:thumbs:

Aika monelle täällä näyttää penkkitulokset ja maksimit olevan se tärkein juttu, millaisessa kunnossa kroppa taas sitten on? Onko fläsää lähtenyt ja pihviä tullut?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom