Gynot vai läskiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Boneli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Boneli

Banned
Ikä
40
Kyselisin tämmöstä et mikä mahtaa olla helpointapa tunnistaa onko kyseessä gynoa vai pelkkää läskiä? Ite ainaki huomannut et tissit näyttää ihan asialliselta kun on kylmä mut normaalitilassa varsinkin toinen nänni näyttää vähän turvonneelta mut en nyt painelemalla tunne mitään ihmeellistä? paitsi jotain kyhmyröitä ehkäpä mitkä vois olla maitorauhanen jos miehelle edes semmosta on :D Sen verran viellä että kun tissiä jännittää niin jää tohon lihan ulkopuolelle viellä joku läskikerros tai sit jotain muuta paskaa ni jonkin verran.

läski on löysää, gyno on kovaa.

nosta käsi kohti kattoa ja kokeile nännin kohdalta, kyllä se gyno tuntuu siellä jollei ihraa nyt ihan hirveästi ole.

Kiitos nopeista vastauksista :) Eikö miehellä siis kuulu olla mitään nännin alla muutakun lihas? ei mitään maitorauhasta tms?

gynoa on käsittääkseni kaikilla. useimmilla niin pienet etteivät edes tiedosta sen olemassaoloa. toisilla taas enemmän. jos patti on häiritsevä niin kirurgisesti voidaan poistaa.

Gynoa se on, itsellä sama juttu. Jos nännit on "kovettuneina" niin näyttää ihan tavallisilta mut sit normaalitilassa just tommoset ketunnenät, siksipä yleensä sormilla niitä hiplaan että näyttäisivät edes vähän normaalimmilta :D

Viellä semmonen juttu kun tossa puristelin läskejä mahasta niin sielläkin tuntee ihan samanlaisia muhkuroita? Oiskohan nää jotain rasvakudosta kenties? Ei mun nännit ole mitenkään kovat päinvastoin ihan helvetin velton tuntusta se iho johtuu varmaa siitä että oon laihtunu 30kiloo :hyper: mut sit kun ottaa kunnolla sormien välii ihoa/läskiä ja puristelee ni siellä tuntee jotain kovia möykkyjä? sekä tisseissä että mahassa ja muuallakin missä on läskiä :D

Yks lääkäri kerto et useasti teinitytöt tulee tutkituttaan pahkuroita mahassa, ja hän joutuu kertomaan et se paska mikä siinä tuntuu. Tytöt ovat siis laihuttaneet vähän liikaa :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pohdin että omistanko tosiaan gynot, kun täällä lukee toisten sepustuksia niin saansen kuvan että olisi, mutta taas kun googletan ja luen jonkun esim. plastiikkakirurgian sivuja niin alan miettiin että onko sittenkään. Eli, nännin halkaisija hivenen alle 3cm, nännin alla tuntuu hieman jotain kuhmua mutta ei isoa. esim. uimassa rinnat näyttää täysin normaaleilta, ja joskus ihan muutenkin, mutta sitten on niitä aikoja kun ei kehtaa oikein riisua paitaa yleisillä paikoilla. Mielestäni siis rasvakudoksesta ei ole kyse vaan nänni vaan on jotenkin luonnottoman suuri, ei yhtään samannäköinen mitä olen kattelu muilta sivuilta kuvia joissa kavereille oikein roikkuu sellainen rasvasäkki. Rintani olisivat täysin normaalin näköiset jos nänni ei olisi "kohollaan". Omistanko siis gynoja? olen 17v, murrosikä minulla tuli ehkä hieman myöhässä mutta ei paljoa, olin nuorempana hieman ylipainoinen mutta nyt lähempänä alipainoa. pituus n.180cm ja paino n. 60kg

Itsellä aivan sama homma kuin dilledongilla, ärsyttää myös se kun ei voi ihan mitä tahansa paitoja pitää kun nännit näkyvät ilkeästi läpi. Ei
siis minkäänlaista ylimääräistä rasvaa roikkumassa, nänni on ainostaan koholla jonkun verran ja sen on tasainen.

Itsellä aivan sama homma kuin dilledongilla, ärsyttää myös se kun ei voi ihan mitä tahansa paitoja pitää kun nännit näkyvät ilkeästi läpi. Ei
siis minkäänlaista ylimääräistä rasvaa roikkumassa, nänni on ainostaan koholla jonkun verran ja sen on tasainen.

löytyykö tähän vastausta. "oireet" ovat tismalleen samat edellä olevilla herroilla kuin minulla

Itselläni oli joskus teini-iässä tuollaiset kovat mollukat nännien alla. Katosivat moneksi vuodeksi ja nyt, kun aloitin saliharrastuksen, niin ovat tulleet takaisin. Vaikuttaako rintalihasten kasvu jollain tavalla? Mitenkään oudolta ei tissit näytä, eikä nännit ole isot.

Jenkeissä kuulema hoidetaan gynoja gammasäteilyillä, osaisko joku kertoo tästä vähän enemmän? Tehdäänkö suomessa tälläisiä operaatioita?

Viime vuoden elokuussa alkoi kutina..kuukauden päivät ensimmäisistä oireista oli näkyvillä selvä "ketunnokka" toisessa rinnassa. Sormella kokeilemalla tuntui sellainen herneen kokoinen pallura. Ja tosiaan itelläkin on päiviä, jolloin rinta näyttää lähestulkoon normaalilta (varsinkin aamuisin tai juuri suihkun jälkeen), mutta välillä sitten taas näyttää "vähän" rujommalta. Odottelin aikani (puolisen vuotta), jos probleema katoaisi itsestään, mutta eihän se siitä mihinkään lähtenyt. Kolme viikkoa sitten kävin ultraäänitutkimuksella yksityisellä puolella ja gynohan siellä kummittelee. Sekä ultaäänilääkäri, että "tavallinen" lääkäri sanoivat, etteivät alkaisi noin pientä gynoa poistamaan, mutta jos sen välttämättä haluan sieltä pois, niin toki lähete laitetaan vetämään. Viikon päästä torstaina olisi leikkaus. Ja ikää on siis 26-vuotta ja ukko koko ikänsä ollut täysin naturaali. 180cm / 92kg. Elopaino pudonnut 12kg marraskuusta ja gyno näkyy nyt melkein vielä paremmin, kun on vähän ylimääräistä kuorittu pois päältä.

Eli melkolailla samanlaisia olivat oireeni kuin dilledongilla ja kumppaneilla... :evil:

Gynokkia saatiin tänään leikattua.. Nukutuksella tekivät...vähän ihmetytti aluksi, mutta miellyttävämpi toimenpide toki oli näin, kun ukko ei leikkauksen aikana tiennyt maailman menosta yhtään mitään :rolleyes: Suurempaa jälkikipua ei ainakaan vielä ole tullut... Siteet saa ottaa parin päivän jälkeen pois, niin näkee, että kuinka rumaa jälkeä puukko tekikään :jahas: Kolmen sentin viillosta raportissa puheltiin..

Mulla nykyään semmonen ongelma vaan, että nännit ovat "pullistuneet" ulos päin eikä ole mitään muhkuroita alla, nuorempana taisi olla jonkin verran pattia nännin alla, muttei enää. Ikää kohta 17v. Siis nännini ovat aika pehmeät, ulospäin pullistuneet enkä ole juurikaan lihava, hieman löytyy "hallitsematonta lihasta" ja myöskin sitä oikeaa lihasta. Pituutta 182cm ja painoa 84kg. Onko tämä sitten sitä gynoa, vai ei? Ja muuttuvatko nuo itsestään normaaliin vai miten? Ainiin, ja monen monta vuotta sitten (5-7v) olin suhteessa hieman lihavempi kuin nyt, niin nännini olivat hieman sisäänpäin, täysin erilaiset kuin nyt. Näin muistelisin.. Ja kun saan kylmät väreet kunnolla, niin nännit kovettuvat aikalailla normaaleiden näköisiksi.

ED: Niin ja "rintani" eivät ole mielestäni muuten suuret millään tavalla. Siellä on hieman lihasta alla, ja vielä vähemmän läskiä. MUTTA silti sitä läskiä on. Mutta vähän.. :D

Viimeksi muokattu:
Gynokkia saatiin tänään leikattua.. Nukutuksella tekivät...vähän ihmetytti aluksi, mutta miellyttävämpi toimenpide toki oli näin, kun ukko ei leikkauksen aikana tiennyt maailman menosta yhtään mitään :rolleyes: Suurempaa jälkikipua ei ainakaan vielä ole tullut... Siteet saa ottaa parin päivän jälkeen pois, niin näkee, että kuinka rumaa jälkeä puukko tekikään :jahas: Kolmen sentin viillosta raportissa puheltiin..

Mitäs jäi tommonen pieni gynonpoisto operaatio maksamaan? yksityisen kautta kuitenkin vissiin hoidit homman?
Mihin kohtaan jättivät leikkaus arven?

Yksityisellä puolella tehtiin UÄ- ym. tutkimukset, mutta itse leikkaus suoritettiin ihan kunnallisella puolella. Leikkauksesta nyt 1,5kk kulunut ja en kyllä oikein osaisi olla tyytyväisempi lopputulokseen. Viilto tehtiin nännipihan yläreunaan, joka ommeltiin kiinni neljällä tikillä. Ei minkäänlaista jälkikipua tai muutakaan ilmennyt...ainoatakaan buranaa ei tarvinnut napsia. Totaalilepoa treeneistä taisi tulla kokonaiset kolme päivää...ensimmäisen rintatreenin taisin ottaa 8 päivää leukkauksesta.

Ultraäänitutkimus 130€
Leikkaus 95€

Halvalla meni mutta menköön..

Back
Ylös Bottom