Itsellä kanssa mietityttää onko gynot. Oma taival on siis se että olen ollut ylipainoinen, joku 22 kg olen laihduttanut (nyt 67/183 eli hoikka). Painon pudotus ei oo ollut yhtäjaksoista, välillä on ollut myös pieniä takapakkeja. Mä nimittäin lihon hirveän nopeasti jos en ole tarkka ruoasta.
Ole vielä siis vähän löysä, ja nyt kun rasvat alkaa olemaan aika tyydyttävät, olen ajatellut että alkaisi viimein käymään salilla. Noi gynot vaan mietityttää. Toivoin saavani kivan hoikan poikamaisen kropan, mutta eihän tää nyt semmoinen ole vaikka mielestäni paino on jo kohtuu alhaine. Omronin kehonanalyysivaaka sanoo rasvaprosentiksi 12 mutta en tiedä onko tuollaisella mitään arvoa kun ainakin omaan korvaan kuulostaa alhaisemmalta mitä peili näyttää. Rinnoissa tuntuu pieniä ryynejä, a lihas ei tunnu vaikka rinnat ovatkin kovasti vuosien aikana pienentyneet. Ole jo yli 20 eli murtosikään tämä ei liittyne. Samanlaisia ryynejä tuntuu myös vatsan seudulla, eli voivatko olla kuitenkin vain rasvaa tai selluliittia? Lähteekö tommoset millään pois?
Saliharjoittelua en ole vielä aktiivisesti aloittanut, koska pelkään että gynot näkyvät vain pahempina jos rintalihakset kasvavat. En tiedä onko typerä pelko. Liikuntaa koitan muuten kuitenkin ainakin kotona kevyesti reenaillen harrastaa, ja vatsalihakset onkin kehittyneet, vaikka eivät vielä selkeästi näy mutta piirtyvät kuitenkin jo esiin.