Gynot vai läskiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Boneli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Yksityisellä puolella tehtiin UÄ- ym. tutkimukset, mutta itse leikkaus suoritettiin ihan kunnallisella puolella. Leikkauksesta nyt 1,5kk kulunut ja en kyllä oikein osaisi olla tyytyväisempi lopputulokseen. Viilto tehtiin nännipihan yläreunaan, joka ommeltiin kiinni neljällä tikillä. Ei minkäänlaista jälkikipua tai muutakaan ilmennyt...ainoatakaan buranaa ei tarvinnut napsia. Totaalilepoa treeneistä taisi tulla kokonaiset kolme päivää...ensimmäisen rintatreenin taisin ottaa 8 päivää leukkauksesta.

Ultraäänitutkimus 130€
Leikkaus 95€

Halvalla meni mutta menköön..
Tehtiinkö gynon poisto paikallispuudutksessa vai nukutettiinko?

Yksityisellä puolella tehtiin UÄ- ym. tutkimukset, mutta itse leikkaus suoritettiin ihan kunnallisella puolella. Leikkauksesta nyt 1,5kk kulunut ja en kyllä oikein osaisi olla tyytyväisempi lopputulokseen. Viilto tehtiin nännipihan yläreunaan, joka ommeltiin kiinni neljällä tikillä. Ei minkäänlaista jälkikipua tai muutakaan ilmennyt...ainoatakaan buranaa ei tarvinnut napsia. Totaalilepoa treeneistä taisi tulla kokonaiset kolme päivää...ensimmäisen rintatreenin taisin ottaa 8 päivää leukkauksesta.

Ultraäänitutkimus 130€
Leikkaus 95€

Halvalla meni mutta menköön..

Onko ennen ja jälkeen kuvia?
Millaisia ovat jonotusajat vastaavia operaatioita varten?
Onko välttämätöntä käydä ultraäänen kautta, vai voiko varata vain ajan leikkaukseen, jos tietää että gynoa löytyy?
Missä kaupungissa kyseinen toimenpide tehtiin? Tehdäänkö kaikissa kaupungeissa, joista löytyy pelkän arvauskeskuksen lisäksi leikkaussali?

Onko ennen ja jälkeen kuvia?
Millaisia ovat jonotusajat vastaavia operaatioita varten?
Onko välttämätöntä käydä ultraäänen kautta, vai voiko varata vain ajan leikkaukseen, jos tietää että gynoa löytyy?
Missä kaupungissa kyseinen toimenpide tehtiin? Tehdäänkö kaikissa kaupungeissa, joista löytyy pelkän arvauskeskuksen lisäksi leikkaussali?

Eiköhän tolla ultralla katota että tarkemmin että minkälaista gynoa siellä on, eli kyllä se on pakollinen, ei ne vaan hiplaa sun rintaa ja sitten päätä että avataan ja katotaan missä ne on.

Pyytäisin tietävien vastauksia tuohon ylempänä olevaan kysymykseeni, olen hieman huolestunut.

Samaa vaivaa. Ei ole kyse gynosta, se vaan on rakenteellinen ominaisuus. Tossa kun olin hetken pienemmissä rasvoissa ihan taannoin niin oli kyllä vaikutusta tuohonkin eli rasvalla on osuutensa. Rakenne on kuitenkin varmasti se juttu eli ei niistä nänneistä ja ns. nännipihoista saa sellasia litteitä ja nänninpäästä tulitikun pään kokoista vaikka miten rasvaton olis.

Nostanpa vanhaa keskustelua. Mulla on alkanut vaivaamaan päätä että onkohan mulla gynot. Mulla siis on ylärinta suht rasvaton mutta nännit on sellaisen ketunnokat ja tää ketunnokka rintalihaksesta nänniin on sellaista muhkuraa mitä muualla kehossa ei ole. Mulla tossa bulkilla muutaman viikon oikeaa rintaa kutisi aina välillä.
Rasvaprosentti on noin 19% tällä hetkellä ja rojuilla ei ole osuutta asiaan.

Gynotko?

Itsellä kanssa mietityttää onko gynot. Oma taival on siis se että olen ollut ylipainoinen, joku 22 kg olen laihduttanut (nyt 67/183 eli hoikka). Painon pudotus ei oo ollut yhtäjaksoista, välillä on ollut myös pieniä takapakkeja. Mä nimittäin lihon hirveän nopeasti jos en ole tarkka ruoasta.

Ole vielä siis vähän löysä, ja nyt kun rasvat alkaa olemaan aika tyydyttävät, olen ajatellut että alkaisi viimein käymään salilla. Noi gynot vaan mietityttää. Toivoin saavani kivan hoikan poikamaisen kropan, mutta eihän tää nyt semmoinen ole vaikka mielestäni paino on jo kohtuu alhaine. Omronin kehonanalyysivaaka sanoo rasvaprosentiksi 12 mutta en tiedä onko tuollaisella mitään arvoa kun ainakin omaan korvaan kuulostaa alhaisemmalta mitä peili näyttää. Rinnoissa tuntuu pieniä ryynejä, a lihas ei tunnu vaikka rinnat ovatkin kovasti vuosien aikana pienentyneet. Ole jo yli 20 eli murtosikään tämä ei liittyne. Samanlaisia ryynejä tuntuu myös vatsan seudulla, eli voivatko olla kuitenkin vain rasvaa tai selluliittia? Lähteekö tommoset millään pois?

Saliharjoittelua en ole vielä aktiivisesti aloittanut, koska pelkään että gynot näkyvät vain pahempina jos rintalihakset kasvavat. En tiedä onko typerä pelko. Liikuntaa koitan muuten kuitenkin ainakin kotona kevyesti reenaillen harrastaa, ja vatsalihakset onkin kehittyneet, vaikka eivät vielä selkeästi näy mutta piirtyvät kuitenkin jo esiin.

Eiköhän kaikilla ole niitä ryynejä (siis joilla on hieman läskiäkin), itsekkin miettinyt mitä ne oikeasti on ja usein huomaan iltaisin telkkaa katsoessa hieroskelevani ko. ryynejä kun tuntuu jotenkin enempi nykyään tuolta ihon alta.

Itsellä kanssa mietityttää onko gynot. Oma taival on siis se että olen ollut ylipainoinen, joku 22 kg olen laihduttanut (nyt 67/183 eli hoikka). Painon pudotus ei oo ollut yhtäjaksoista, välillä on ollut myös pieniä takapakkeja. Mä nimittäin lihon hirveän nopeasti jos en ole tarkka ruoasta.

Ole vielä siis vähän löysä, ja nyt kun rasvat alkaa olemaan aika tyydyttävät, olen ajatellut että alkaisi viimein käymään salilla. Noi gynot vaan mietityttää. Toivoin saavani kivan hoikan poikamaisen kropan, mutta eihän tää nyt semmoinen ole vaikka mielestäni paino on jo kohtuu alhaine. Omronin kehonanalyysivaaka sanoo rasvaprosentiksi 12 mutta en tiedä onko tuollaisella mitään arvoa kun ainakin omaan korvaan kuulostaa alhaisemmalta mitä peili näyttää. Rinnoissa tuntuu pieniä ryynejä, a lihas ei tunnu vaikka rinnat ovatkin kovasti vuosien aikana pienentyneet. Ole jo yli 20 eli murtosikään tämä ei liittyne. Samanlaisia ryynejä tuntuu myös vatsan seudulla, eli voivatko olla kuitenkin vain rasvaa tai selluliittia? Lähteekö tommoset millään pois?

Saliharjoittelua en ole vielä aktiivisesti aloittanut, koska pelkään että gynot näkyvät vain pahempina jos rintalihakset kasvavat. En tiedä onko typerä pelko. Liikuntaa koitan muuten kuitenkin ainakin kotona kevyesti reenaillen harrastaa, ja vatsalihakset onkin kehittyneet, vaikka eivät vielä selkeästi näy mutta piirtyvät kuitenkin jo esiin.

Vittukun lukee tämmösiä keskusteluja niin alkaa itekkin miettiin, että onkohan gynot. 15v asti ollu nännit tommoset ketunnenät, jokka näkyy inhottavasti paidoista läpi. Aloin niitä nyt ronkkiin niin nännin alla tuntuu juuri semmoiset rustot. Ikää 20, että voisiko toi mennä vie murrosiän piikkiin?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla oli tollasta muljuavaa suikaletta nännin alla. Pari vuotta moista ja edelleen se siellä on. Tuttu lääkäri ultras ja läskiähän se oli joko koteloituneena tai ei. Pitäs ilmeisesti vetää rasvat alle 8 että ne läskit lähtis sieltäkin. Nyt kyllä pikkuhiljaa ne sulanut pois. Taitaa vaan olla geeneistä kiinni mihin paikkaan se läski iskee.

Back
Ylös Bottom