Gynexin Käyttö ja kokemuksia

Aloitanpa uuden ketjun kun en löytänyt aiempaa keskustelua kyseisestä tuotteesta.

Kyseessä on siis lääke jolla hoidetaan enemmän ja vähemmän lievää Gynekomastiaa eli rintojen kasvua miehillä, eli man boobseja tai miestissejä miten vaan.
Itse kun aina man boobseista kärsinyt ja nyt kun reilu puoli vuotta takaperin aloitin salitreenit, niin tuntuu että rintalihasten kasvun myötä tämä vain korostuu.
Ja haluan todellakin lihakset näkyviin ja siksi tuon turhan kudoksen niiden päältä pois.

Gynexin on jenkkiläinen lääke, tai pikemminkin luontaistuote ja näin ollen sitä voi tilata myös Suomeen.
Itse tilasin kahden kuukauden satsin, jolla pitäisi jo saada merkittäviä tuloksia. Aika hintava tuota, kahden kuukauden pillerit maksoivat 128e + postikulut.
Toisaalta jos tuote toimii, on se hintansa arvoinen. Eilen tuli sähköpostiin viesti että tabut ovat lähetetty ja matkalla.

Alla linkki Gynexin kotisivuille:
Gynecomastia Treatment - Natural Male Breast Reduction | Gynexin

Ja tässä linkki Gynekomastian hoitoon ja yleistä lätinää:
Gynekomastia - Miesten rintojen kasvu ja sen hoito

Itseäni kiinnostaa eniten onko joku pakkislaisista jo kokeillut kyseistä tuotetta?
Entä millaisia olivat tulokset, oliko lääkkeistä jotain haitallisia sivuvaikutuksia (ei pitäisi olla mikäli valmistajaa uskominen).
Vähän kyseinen tuote jännittää, joten olisi hauska kuulla muidenkin mielipiteitä kyseisestä tuotteesta ja sen käytöstä.
Kuitenkin yleinen vaiva varsinkin Suomessa, joten uskon että en ole ainoa jota asia kiinnostaa :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ite oon kans meinannu tilata:/ mut pitäis saaha vähä enemmän näyttöö tolle ja ois kyl hyvä jos joku täällä ois testannu tuotetta et toimiiko?

Gynekomastia meinaa rintarauhasen kasvua, lipomastia taas on rinnan rasvakudoksen kasvua (man boobs).
Oli miten oli, niin miestissit löytyy ja noilla pitäisi lähteä pois mikäli on tuotteeseen uskominen :D

- - - Updated - - -

ite oon kans meinannu tilata:/ mut pitäis saaha vähä enemmän näyttöö tolle ja ois kyl hyvä jos joku täällä ois testannu tuotetta et toimiiko?
Niin olisihan se kiva kuulla kokemuksia. No mutta voin sitten itse kertoa kun olen tuon 2kk annoksen syönyt. tuskin siihen nyt kuoleekaan ;)

Jos muuten modejen mielestä tämä ketju on väärällä alueella tai jotain, niin saa tietysti siirtää.

"The statements made on this Web site have not been evaluated by the Food and Drug Administration. The products or services offered through this website are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Gynexin™ is a dietary supplement, not a drug. Results may vary from person to person."

Gynecomastia Natural Male Breast Reduction Herbs | Gynexin

Kromia, teobromiinia, kofeiinia, vihreää teetä, kasvisteroideja ja yleensä hajusteissa käytettyä salvia sclareaa. Kuulostaa ihan tavalliselta laihdutuspilleriltä, jonka teho on marginaalinen. Kovat lupaukset annetaan, mutta mitään tieteellistä tutkimusta ei löydy tueksi. Noista kolmea ensimmäistä saa jo tummasta suklaasta. :rolleyes:

Ehkä kannattaisi kuitenkin dietata (pseudogynecomastia) tai sitten mennä sinne lääkärille hakemaan lähete leikkaukseen jos kokee asian oikeasti ongelmalliseksi.

Päivittele tänne ketjuun "tuloksista", periaatteessa kiinnostaisi itseänikin, mutta tuon tuoteselosteen perustella on kyllä niin peruskamaa että todella skeptinen olen.... ja lisäksi ovat sisältöön nähden vielä todella suolaisen hintaisiakin pillereitä.

Päivittele tänne ketjuun "tuloksista", periaatteessa kiinnostaisi itseänikin, mutta tuon tuoteselosteen perustella on kyllä niin peruskamaa että todella skeptinen olen.... ja lisäksi ovat sisältöön nähden vielä todella suolaisen hintaisiakin pillereitä.
Varmaankin on ihan kusetusta, MUTTA jos toimii edes jotenkin niin olen tyytyväinen. Ja ei tuo hinta nyt ole kuin yksi baarireissu lauantaina. Kaikki on niin suhteellista ;)

Varmaankin on ihan kusetusta, MUTTA jos toimii edes jotenkin niin olen tyytyväinen. Ja ei tuo hinta nyt ole kuin yksi baarireissu lauantaina. Kaikki on niin suhteellista ;)

Valitsen lauantain baarireissun.

Varmasti yhtä toimiva tuote kuin markkinointikeinona accountin ekalla viestillä tälläsen topicin avaaminen?

Valitsen lauantain baarireissun.

Varmasti yhtä toimiva tuote kuin markkinointikeinona accountin ekalla viestillä tälläsen topicin avaaminen?

Siis mitä vittua toi nyt tarkoitti?! Reilu puoli vuotta olen puntteja harrastanut vasta, eikä ole aimmin ollut tarvetta tänne kirjoittaa.
Enkä olisi nytkään jos tosta tuotteesta olisi jotain tietoa täältä löytynyt. Mut joo sori että uskalsin tänne jotain kirjoittaa.. Oot kyl ihme pelle, ei voi muuta sanoa.

Ja Pandakarhulle, niin vie moni muukin asia rahat; tupakka, naiset, kalja, autot, baarireissut.
Topicin tarkoitus oli kysyä tästä kokemuksia etc, ei arvostella onko minun sitä järkeä ostaa. Ja hei, ei tunnu mun budjetissa missään, joten eipä haittaa paskaakaan :)

No niin, pillerit tulivat jo eilen postiin ja tänään ne sitten hain!
Kaksi purkkia niin kuin pitikin olla. Molemmissa 60 tablettia ja kaksi kertaa päivässä pitäisi ottaa.

Vähän vaan alkanut mietityttämään että jos ovatkin jotain pelkkiä laihdutustabuja, niin käykö tässä vielä niin että vähäisetkin lihakset mitä on ehtinyt keräämään katoaa ja tissit jää :D
Onko kellään mitään mielipiteitä tähän asiaan? Olisi kyllä erittäin kiva tietää ennen kuin alkaa popsimaan.

Ei tuossa ole mitään sellaisia aineita, että tehoa edes huomaisi laihdutuksen kannalta. Vihreällä teellä ja kofeiinilla nousee kokonaiskulutus sen 100-200kcal päivässä jos sitäkään(tuon proprietary blend kun sattuu olemaan 450mg ja siihen kuuluu noita muitakin aineita. Tuossa on joku 200-300mg kofua ja 100-150mg vihreää teetä) ja siinä se. Gynecomastiaa ajatellen tuolla ei sitten ole mitään väliä, koska rintarauhaskudosta on vähän paha dietata pois. Pseudogynecomastiaan se laihduttaminen tepsii, mutta helpommin sen kalorivajeen saa edelleen ihan katsomalla mitä suuhunsa pistää.

Vau, ei yhtäkään tarkoitukseen toimivaa ainesosaa ja tähtitieteellinen hinta. Mukava kusetus. :)

Sanoisin, että hommaan auttaa laihdutus, aromataasi-inhibiittorit (lääkeaineita), tai leikkaus. Kuten tässä varmaan on jo neuvottu, kannattaa valittaa lekurille asiasta ensin (psykologinen haitta tms). Varmaankin, jos ei ole kunnon rauhaskasvusta kyse, niin laihduttaminen alhaiselle rasvaprosentille auttanee. Rauhanenhan pienenee vain leikkauksella, käsittääkseni (AI:t saattavat tosin auttaa)

Jees. Ensi kerralla kannattaa tarkastaa jokainen ainesosa ja sen tehokkuus asiaan oikeasti netistä ennen kuin tuhlaa kaikkia rahojaa tälläisiin humpuukeihin. Ja muutenkin kannattaa lukea ja tutustua asiaan. Nyt vaikuttaa ettet ole perehtynyt asiaan lainkaan ja tilaat heti jotain täysin toimimatonta tavaraa mielettömään hintaan.
coffee.gif

Joo niinhän siinä kävi kun en tosta tietoa mistään löytänyt, enkä ite noista tuoteselostuksista mitään tajua. Niin menin sitten tilaamaan :)
Olisi tietty voinut täältä kysyä vinkkejä ennen tilaamista eikä sitten jälkikäteen :D No onneksi ei mun maailma tohon hintaan kaadu. Mut joo kai mä ne nyt kuitenkin popsin, turha niitä suoraan on roskiin kaataa:lol2:

Onko Heisenberg saanut Gynexinillä minkäänlaisia tuloksia?
Kaikesta hämäräperäisyydestä huolimatta tämä tuote kiinnostaisi kovasti.

On tääkin kyllä ihme sivusto kun joku esittää kysymyksen niin tosi kannustavaa palautetta tulee. Totta että dieetillä, treenauksella ja leikkauksella tää vaiva voidaan ehkä saada hoitoon(eikä pakolla edes ennen veistä), mutta nyt mietittiin kokemuksia Gynexin käytöstä eikä siitä onko siinä mitään järkeä vai ei. Totta on että Internet on täynnä kaikenlaisia kusetusmuotoja ja tää voi olla yks niistä mut ite ainakin saan näistä omista manboobseista kuulla vähän väliä ja jos täl pilleril ois ees pienikin mahis parantaa tilannetta niin viel satanen on pieni raha siihen. Todennäkösesti hukkaanheitettyä rahaa mutta sen takia tekiskin mieli kuulla kokemuksia

On tääkin kyllä ihme sivusto kun joku esittää kysymyksen niin tosi kannustavaa palautetta tulee. Totta että dieetillä, treenauksella ja leikkauksella tää vaiva voidaan ehkä saada hoitoon(eikä pakolla edes ennen veistä), mutta nyt mietittiin kokemuksia Gynexin käytöstä eikä siitä onko siinä mitään järkeä vai ei. Totta on että Internet on täynnä kaikenlaisia kusetusmuotoja ja tää voi olla yks niistä mut ite ainakin saan näistä omista manboobseista kuulla vähän väliä ja jos täl pilleril ois ees pienikin mahis parantaa tilannetta niin viel satanen on pieni raha siihen. Todennäkösesti hukkaanheitettyä rahaa mutta sen takia tekiskin mieli kuulla kokemuksia

Tämä on puhdasta kusetusta. Sen tajuaa jokainen tuon ainelistan luettuaan. Myyjät rahastavat juuri tuolla pienellä valheellisella toivonkipinällä, joka sinutkin saa niin närkästyneeksi kun täällä ei pahemmin kannustusta herunut.

Te ostaisitte vaikka mustikoista ja inkivääristä tehtyä tahnaa jos joku puhuisi tarpeeksi ylistävästi sen vaikutuksista ja listaisi erilaisia "maagisia" ainesosia uskottavuutta tuomaan. "Siinä on flavonoideja, mangaania ja sakkaroideja! Myös loistava parkkihapon ja antosyaniinin lähde. Antosyaniini muuten eräässä Bolivian Kuninkaallisen Yliopiston kokeessa edisti rintarauhaskudoksen pienenemistä jopa 39%!"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom