Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei vittu mikä näitä ihmisiä oikein vaivaa.. Vaikken olekaan mikään väkivaltanen niin täytyy kyl sanoa et noitten pitäs saada lättyynsä kerrran oikein huolella kaikki.

No kyllä joistakin ihmisistä nyt vaan ihan oikeasti näkee päältä, että ne on täysiä idiootteja ja mulkkuja. Nämä Guidot on hyvä esimerkki siitä. Olen täysin varma että joka ikinen tuon näköinen sälli on aivan helvetin typerä ja ärsyttävä ja siksi ansaitsee turpaansa.Minkä helvetin takia![]()
No kyllä joistakin ihmisistä nyt vaan ihan oikeasti näkee päältä, että ne on täysiä idiootteja ja mulkkuja. Nämä Guidot on hyvä esimerkki siitä. Olen täysin varma että joka ikinen tuon näköinen sälli on aivan helvetin typerä ja ärsyttävä ja siksi ansaitsee turpaansa.
Ja meillä kaikillahan on välittömästi oikeus toteuttaa tämä guido-vaino, koska me muut maskaraa käyttämättömät miehet olemme parempia ihmisiä. Kaljut bodarit eritoten voitaisiin lukea yli-ihmisiksi, koska he eivät supistele huuliaan kuvissa kuten guidot, vaan haubereitaan.No kyllä joistakin ihmisistä nyt vaan ihan oikeasti näkee päältä, että ne on täysiä idiootteja ja mulkkuja. Nämä Guidot on hyvä esimerkki siitä. Olen täysin varma että joka ikinen tuon näköinen sälli on aivan helvetin typerä ja ärsyttävä ja siksi ansaitsee turpaansa.
No kyllä joistakin ihmisistä nyt vaan ihan oikeasti näkee päältä, että ne on täysiä idiootteja ja mulkkuja. Nämä Guidot on hyvä esimerkki siitä. Olen täysin varma että joka ikinen tuon näköinen sälli on aivan helvetin typerä ja ärsyttävä ja siksi ansaitsee turpaansa.
Vastaavasti voi hyvin olla, että runoilijapoikien mielestä taas bodarit ovat "täysiä idiootteja ja mulkkuja", aivan saatanan tyhmiä, eivätkä tule saavuttamaan koskaan mitään.
Hulkkihan on nyt elävä ilmestys että näin ei tosiaankaan ole.
Italia paitasta taidettu hieman muokata photoshopilla :D