Guidot, eli keijot, eli hinaajan näköiset jätkät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaykay_
  • Aloitettu Aloitettu
ei vittu mikä näitä ihmisiä oikein vaivaa.. Vaikken olekaan mikään väkivaltanen niin täytyy kyl sanoa et noitten pitäs saada lättyynsä kerrran oikein huolella kaikki.

Nojoo tuli ehkä vähän auottua päätä turhan nopeesti. Tässä tredissä vaan oli aiemmin linkki johonkin jenkkifoorumiin jossa joku keijjo leijui niin taivaissa ja luuli olevinaan joku kunkku.. Pisti vihaks. Mutta mutta kyllä ne keijjotkin ovat varmaan erilaisia:D

Minkä helvetin takia:confused:
No kyllä joistakin ihmisistä nyt vaan ihan oikeasti näkee päältä, että ne on täysiä idiootteja ja mulkkuja. Nämä Guidot on hyvä esimerkki siitä. Olen täysin varma että joka ikinen tuon näköinen sälli on aivan helvetin typerä ja ärsyttävä ja siksi ansaitsee turpaansa.

No kyllä joistakin ihmisistä nyt vaan ihan oikeasti näkee päältä, että ne on täysiä idiootteja ja mulkkuja. Nämä Guidot on hyvä esimerkki siitä. Olen täysin varma että joka ikinen tuon näköinen sälli on aivan helvetin typerä ja ärsyttävä ja siksi ansaitsee turpaansa.

En osaa sanoa kirjoititko tuon kännissä vai et, mutta silti vähän rajaa kiitos.

Vastaavasti voi hyvin olla, että runoilijapoikien mielestä taas bodarit ovat "täysiä idiootteja ja mulkkuja", aivan saatanan tyhmiä, eivätkä tule saavuttamaan koskaan mitään.

Hulkkihan on nyt elävä ilmestys että näin ei tosiaankaan ole.

Ja meillä kaikillahan on välittömästi oikeus toteuttaa tämä guido-vaino, koska me muut maskaraa käyttämättömät miehet olemme parempia ihmisiä. Kaljut bodarit eritoten voitaisiin lukea yli-ihmisiksi, koska he eivät supistele huuliaan kuvissa kuten guidot, vaan haubereitaan.

Toisin sanoin on asioita & ilmiöitä, joita emme tule koskaan ymmärtämään. Moni ihminen ei mm. ymmärrä, miksi isot korstot poseeraavat uikkareissa hassuilla väreillä pärstästä perseeseen asti värjättynä jollain kisalavalla.

ethän kirjoittanut tota vakavissas, ethän?

No tämäpäs nyt herätti mielenkiintoa. Sanotaanko että sillei puoliläpällä kirjoitin. En mä nyt oikeasti ole tietenkään sitä mieltä, että ihmisiä saa mennä lyömään ulkonäön perusteella, mutta olen kyllä varma että nuo ihmiset ovat idiootteja. Ja eihän idioottejakaan saa lyödä, ei ne voi sille mitään että ovat syntyneet muita tyhmemmiksi. :D

Vastaavasti voi hyvin olla, että runoilijapoikien mielestä taas bodarit ovat "täysiä idiootteja ja mulkkuja", aivan saatanan tyhmiä, eivätkä tule saavuttamaan koskaan mitään.

Hulkkihan on nyt elävä ilmestys että näin ei tosiaankaan ole.

Yksittäistapaus, ei pidä yleistää :D

jos joku on nähnyt elokuvan zoolander niin luulen että nämä keijot on ottanut sieltä alussa mallia!

MV5BMjE0Nzk4OTM1MF5BMl5BanBnXkFtZTYwNjI2MzU3._V1._CR64,0,321,321_SS80_.jpg

MV5BMTA2MjAxMzEwMjJeQTJeQWpwZ15BbWU2MDgyNjM1Nw@@._V1._CR61,0,352,352_SS80_.jpg

MV5BMjA3NzMxNDg4MV5BMl5BanBnXkFtZTYwOTM2MzU3._V1._CR69,0,336,336_SS80_.jpg

MV5BMTM0MjUxMDAwMl5BMl5BanBnXkFtZTcwODk3MzkyMQ@@._V1._CR1,0,298,298_SS80_.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=NQEa7bi_dPY&feature=related

Aivan v*tun hirveitä. Menetin just mun yöunet.

paras ketju kun haluaa nauraa kunnolla!!
aivan käsittämättömän näkösiä jätkiä...
pikkasen mennyt yli nuo itseruskettavat..

Nyt on kyllä saakeli pakko täräyttää Peter Andren kuva tähän kun täyttää kyllä melkein guidot kriteerit. Kai jengi muistaan tään aussisankarin ysikytluvulta.

Peter_Andre.jpg

Back
Ylös Bottom