Guidot, eli keijot, eli hinaajan näköiset jätkät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaykay_
  • Aloitettu Aloitettu
No ton jätkän homouteen en ota kantaa, mutta ei se kyllä Guido ole.

Tossa kuvassa ei oo itseruskettavaa, tukka ei oo pystyssä, ei oo mitään bling-blingiä ja kaula-aukko on ihan normaaleissa mitoissa. Ei siis lähelläkään Guidoa.

Edit: No oli sillä tarkemmin katottuna joku ketju ranteessa, mutta ei se riitä bling-blingiks.

E: On ärsyttävän näkönen joo.

No ton jätkän homouteen en ota kantaa, mutta ei se kyllä Guido ole.

Tossa kuvassa ei oo itseruskettavaa, tukka ei oo pystyssä, ei oo mitään bling-blingiä ja kaula-aukko on ihan normaaleissa mitoissa. Ei siis lähelläkään Guidoa.

Noh olet kyllä oikeassa.
Mutta vitun ärsyttävän näköinen siitä huolimatta.

Joo asiahan ei mulle kuulu, mutta tuli vaan mieleen että..... Eikai sitten noissa kuvissa ole Mattih3 ite? :eek: Kun noin kovasti hermostui.
:lol2::lol2::lol2: No ei oo joo. Mutta kiitos tästä, aiheutti kunnon repeämisen. :D

Enkä mä mielestäni ees mitenkään hirveesti hermostunu. Mulla saattaa välillä olla vähän turhankin vittumainen sävy mun viesteissä, vaikka en sitä tarkota.

Juu asia bueno. Väsyneenä tuli vain ekana mieleen, kun ihmettelit miksi ton sällin kuvat on täällä vaikka näyttää ihan selvältä mutruhuuliselta kamelin ruskeelta Guidolta.

Guidojaa Guidojaa, Guidojaa Guidojaa, Gui-do-ja-a-a-a-aaaaaaa

sikhair.jpg

guidoooo.jpg

NJGUIDO.jpg

afterguido.jpg

jimaaaaaaaaaaaaaay.jpg

Pict1888.jpg

guidos.jpg

CIMG0020.jpg

2421894067_36988e2791.jpg

G08JByNzw9otrp89YO0MUwIp_500.jpg

Aika montakin kertaa tullut threadissä esille, että guidot tykkää toisinaan pyöritellä jortikkaa suussaan - siitä tuo typerä mutristus.

Back
Ylös Bottom