Guidot, eli keijot, eli hinaajan näköiset jätkät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaykay_
  • Aloitettu Aloitettu
Nää kuvat oli tuolla nettisivulla geonet tms.

Tänään töissä selailin tota sivua ja joku asiakas soitti, en keskeyttänyt selailua vaan jatkoin puhelun lomassa sivun selaamista ja tämä kuva pärähti ruutuun. Meinasin revetä huutonauruun mutta sain tirskautettua naurun pois :D

DB11008-728058.jpg

Ai kui vittumaisen näkönen voi olla?
DB3034-790517.jpg

DB3030-714055.jpg

i rest my case.

:lol2::lol2::lol2::lol2::lol2:

edit. dymond on kyllä ässä etsimään tilanteeseen kuin tilanteeseen aina just sen viiltävimmän kuvan... avaapa ne omat kuva-arkistosi vaan sieltä koneeltasi, niin varmana löytyy meidän pinppimagneetiltakin samanlainen joujou -kuva...

ja ihan selvinpäin, tiedä vaikka jostakin clubista napsaistuna jopa... ja varmasti on mutruhuuletkin mukana. ;)
Onx meitsi nyt guido kun on pipo päässä sisällä ja peace merkki?

Tunnustan, heitin tommoiset kuvat kun olin lukenut guidoketjua, en minä oikeasti hakkaa mikki-hiirtä. Mutruhuulia ei osannut tehdä.

:lol2: Nuo otukset on ehdottomasti huvittavinta, mitä oon vähään (no okei, ei edes kovin vähään) aikaan nähnyt. Tottahan inttervepin syövereitä ruopatessa on tullut vastaan jotain satunnaisia kuvia kaikki tuntomerkit täyttävistä tyypeistä, mutta oon aina luullut, että kyseiset tapaukset on vaan yksittäisiä pelottavan syvälle mauttomuuden umpimetsään eksyneitä reppanoita. Vaan nehän sikiääkin kuin russakat! Aiheestahan olis takuulla vuosisadan hyytävimmäksi kauhuleffaksi: koko maapallon urospuolista ihmisväestöä riivaa tuntematon kulkutauti, jonka uhrit kokevat kammottavimman kuviteltavissa olevan kohtalon muuttumalla väistämättä... guidoiksi.

Ootan innolla että naisille tulee oma "female guido" -muoti. Naisguidot ois tietty itsestään huolta pitämättömiä, epänaisellisia ja tyylittömästi pukeutuvia HETEROITA. Asiaan kuuluu runsas alkoholinkäyttö ja "äijäkäytös".. Hetkinen, tähän kuvaukseenhan menee aika suuri osa suomalaisita naisista? Lookia voitais kutsua fimbo -lookiksi... Joo.. no hard feelings, läpällähän minä.;)

Ei jumalauta, en oo varmaan ikinä nauranu niin paljo ku tätä topiccia lukiessa :D:D:D:D

Hitto, meikä on niin peesissä. Mulla on jo valmiiksi hinttareita vaatteita joten tarviin enää vaan rusketuksen. Tukastakin saa jo guidon. Sen jälkeen vaan baanalle. Joku mainitsi jotain guidobileistä jo???

Hohtaakohan noi oranssit hemmot muuten pimeässä?

J_mp:n kuvat oli kyllä viiminen niitti. Hitto, ei meinannu henkeä saada :D

Ootan innolla että naisille tulee oma "female guido" -muoti. Naisguidot ois tietty itsestään huolta pitämättömiä, epänaisellisia ja tyylittömästi pukeutuvia HETEROITA. Asiaan kuuluu runsas alkoholinkäyttö ja "äijäkäytös".. Hetkinen, tähän kuvaukseenhan menee aika suuri osa suomalaisita naisista? Lookia voitais kutsua fimbo -lookiksi... Joo.. no hard feelings, läpällähän minä.;)

Guidohan lienee miehen nimi. Ja naisen nimi on...

235_irvistys_480.jpg

Onx meitsi nyt guido kun on pipo päässä sisällä ja peace merkki?

Tunnustan, heitin tommoiset kuvat kun olin lukenut guidoketjua, en minä oikeasti hakkaa mikki-hiirtä. Mutruhuulia ei osannut tehdä.

oot - heti kunhan ensin laihdutat sellaset 50 kiloa (suurin osa noista kuidoista on guigeloita), vedät sen pipan vek ja virittelet sellasen söpön piikkisikalookin päähäsi (annetaan anteeksi jos menee hieman kikuraksi, vaikeeta on tolla curlyllä vääntää rautalangan suoraa piikkiä), kipaiset stokkan kemikaaliosaston kautta täydentämässä meikkivarastot ja vetäiset sellasen ihanan iltameikin, ostat samalla stokkan kierroksella pari naisten kireetä toppia ja vetäiset ne jo stokkan sovituskopissa päällesi (hintalappu saa jäädä roikkumaan, sekin on in), ja sen mutruhuuliposen aikana (älä hätäile, kyllä sen oppii jokainen tosi guido -wannabe) vetäiset sitä kireetä toppia hieman ylemmäksi paljastaen kateellisille maalaisille kiviset 53,5 kiloisen varren omaavat vatsalihaksesi - samalla, kun näytät kallio-side sormimerkin katu-uskottavuuden merkiksi. niin, ja äläkä unohda tuimaa ilmettä. vaihtoehtoiseksi ilmeeksi käynee tosin juuri-syntynyt-koiranpentu-ilme, joka tarkoittaa sitä että olet aivan nukahtamaisillasi olevan näköinen.

tuo pipa juttu ei kuulunut guido hommaan mitenkään, kunhan nyt vaan olen sen verran antimetro etten ole koskaan ymmärtänyt sisällä olemista trendikäs pipa päässä.

Termis on kyllä ihka oikea guido.

tuosta ei voisi olla enempää samaa mieltä. matkallasi guidolandiaan kannattanee ottaa mallia aluksi termiksestä. kulmakarvatkin stailattu ja kaikkea. guidometro! ;)

Guidohan lienee miehen nimi. Ja naisen nimi on...

235_irvistys_480.jpg

voi luoja että nauroin tuolle... matti on kyllä guidojen idoli, ja mervi on taas keksinyt tuon mutruhuuli -posen - ei zoolander. mervin olis kannattanut hankkia sille vaan copyrightit, olis saanut hyvät hillot kun se varastettiin törkeästi zoolander leffaan. oh well, ainahan merville jää tapolan pisnes.

Noita "pissa-Laureja" eli guidoja näkee kyllä täälläkin päin paljon tuolla keskustan liepeillä..:D Tulee myös tuosta huulten mutrustelusta mieleen leffa "Zoolander"...mut hauska thread:thumbs:

Back
Ylös Bottom