Guidot, eli keijot, eli hinaajan näköiset jätkät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaykay_
  • Aloitettu Aloitettu
Vois huomiseksi ottaa tollasesta guidosta kuvan mukaan kun menee letin leikkelemään, sitten kaupasta itseruskettavaa, niin saanti ois taattu kun perskoulut loppuu!

Vois huomiseksi ottaa tollasesta guidosta kuvan mukaan kun menee letin leikkelemään, sitten kaupasta itseruskettavaa, niin saanti ois taattu kun perskoulut loppuu!

Niinpä, mä arvasin, että kannatti suositella. Muista valkoiset housut. Ainoo vaan, että joudut tappelemaan, koska muut kundit on niin sairaan kateellisia, kun viet kaikki chicksit.

Tämä guido on maajoukkuetason pikaluistelija.

:down: Mikä tosta nyt tekee guidon? Geeliä puuttuu päästä vähintää litra, rusketus ja mutru loistaa poissaolollaan.. kuten myös "mah boyz" ja ämmät kainaloista. Mut oho, toihan poseeraa tos kuvassa, kyl sen täytyy nyt olla guido.

Eipäs ny sekoteta asioita ja leimata kaikkia tavallisia metroseksuaalia guidoiksi. :tosikko: :piis:

:down: Mikä tosta nyt tekee guidon? Geeliä puuttuu päästä vähintää litra, rusketus ja mutru loistaa poissaolollaan.. kuten myös "mah boyz" ja ämmät kainaloista. Mut oho, toihan poseeraa tos kuvassa, kyl sen täytyy nyt olla guido.

Eipäs ny sekoteta asioita ja leimata kaikkia tavallisia metroseksuaalia guidoiksi. :tosikko: :piis:

Jep, käytin hänestä guido nimitystä, koska gaylord oli postittanut hänet tähän ketjuun. Olen pahoillani, guidon kriteerit eivät tosiaan täyty tässä tapauksessa. Kyllä tässä maassa sentään metroseksuaali saa olla. :piis:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Metroseksuaali

Tänään Guidoja televisiossa elikkä JIM:iltä tulee Mahdoton Mafiaperhe klo 22.30 jossa seurataan Gottin perhettä elikkä varmaan Guidoista tunnetuimmat eli Gottin pojat Carmine, Frankie ja John Junior.

15033485.jpg

photo_320x240_gotti.jpg

Huikeeta tykitystä tää tredi :hyvä:

Pakko myöntää et itekkin joskus tulee käytettyä itseruskettavaa kun ei oikein toi aurinko tartu eikä ihosyöpä kiinnosta, mut jotain rajaa senkin käyttöön, ei sen naaman nyt miltää vitun appelsiinilta tarvii näyttää :dance:

Edesmenneen ameriikkalaisen mafioson John Gottin pojat ovat varmaan kuuluisimpia guidolookin omaavia keijoja. Ei voi muuta sanoa kun, että onneks asuu Suomessa niin täällä kaikki on suunnilleen normaalin näkösiä. Noi Guidot on just sen näkösiä ettei niiden kanssa tulis yhtään toimeen.
Ei Jeesus ja Marian koskematon immenkalvo, miten runkkarin näköisiä kundeja.
Eikä niille paranis mitään sanoo, kun eikhän ne jonkun kuitenkin lähettäis hoiteleen sut, jonkun viulukotelokaverin.

Se mua hämää tollasessa ihan hirveesti, että kaverit tekeytyy niin homoksi, että Jari Sillanpää on niihin verrattuna vuoden hetero...ja sitten on muka tosi kovan ja coolin näkösinä noissa kuvissa, että voi hitsinpippeli kun mä oonkin äijä kun mä oon tälleen....ei ymmärrä.

Näitä keijojahan on maamme pullollaan. Sedun baareissahan noita näkee. Pakkiksen teinitkin tyylikeskusteluissaan ovat kuin guidot konsanaan.

Älkää postailko noita turhia linkkejä irc-galleriaan, kun ei siellä mitään kunnon guidoja näköjään tule vastaan (mikä on siis helvetin hyvä asia, sillä Suomessa ollaan).

Ruotsissa noita guidoja oli kyllä paljon. Siellä ei ole sellaista samantapaista äijä kulttuuria, kuin meillä täällä kotomaassa. Tiedä sitten mistä tämä äijäily juttu oikeen tulee. Sodista? sori :offtopic:

Back
Ylös Bottom