Sehän on jo. Ainakin tossa avassa.Guido Baggio olis aika kova.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sehän on jo. Ainakin tossa avassa.Guido Baggio olis aika kova.
Voi vitalis, eihä noist kuvist erota kumpaa sukupuolta kaikki on!
Millastaha olis olla samaa aikaa baaris ku sinne tulis tollane kaheksan hengen guido porukka iskee naisii??:D

Kyllä me noilta turpaan otettais. Mutta vastavuoroisesti ne ottais meiltä suihin.Tosi kovan näköinen jengi.![]()
Oot varmaan ollu tosi ihanan näköinen joskus muinoin.niimpä...
Emmä noita hirveita rusketusjuttuja tajua, mutta muuten ei noi mitään kauheen tyhmännäkösiä ole. Täällä on vaan niin kateellista väkee taas ;)
mullakin on ollut aikoinaan tollanen letti ja sulosen siloset posket, ihanilla huulilla.
Mitä sen on nyt taas väliä miltä jotkut näyttää... ihan sama mulle...
Kannatetaan. Tosin mun hiuksista ei sais ton näkösiä mitenkään, enkä taida myöskään jaksaa turvautua viiteen litraan itseruskettavaa. Ja mun säälittävät lihakset näyttäis vielä säälittävämmiltä wifebeatteri päällä.Kesällä pidettävään whattafuck-miittiin varteenotettava teema. Da Guidos.
Reinzell on kirkonpolttaja turskanpurija karitsanuhraaja neitsyenmurhaaja verenjuoja. Tai ehkei kuitenkaan.Sälli on kuiteski joku emo-bitch, kun latelet tuommosii. :D
Pakkispaita (mölkkykuva mieluiten) + guidomeikit ja fleda, niin voila.Kannatetaan. Tosin mun hiuksista ei sais ton näkösiä mitenkään, enkä taida myöskään jaksaa turvautua viiteen litraan itseruskettavaa. Ja mun säälittävät lihakset näyttäis vielä säälittävämmiltä wifebeatteri päällä.
Mutta jos te muut ootte messissä, I'm in :D
Nii-i. Näkis tän kaiffarin nyt ensin ja sitten vasta naurais. :D (No ei kai).Reinzell on kirkonpolttaja turskanpurija karitsanuhraaja neitsyenmurhaaja verenjuoja. Tai ehkei kuitenkaan.
. Toki tää varmaan johtuu kateudesta ja junttiudesta, mutta ei se sitä faktaa muuta että tommoset jätkät sais polkea suohon:D. Toisaalta vois olla aika hauska nähä noita livenä ja tutkia niitten laumakäyttäytymistä