Guidot, eli keijot, eli hinaajan näköiset jätkät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaykay_
  • Aloitettu Aloitettu
Voi vitalis, eihä noist kuvist erota kumpaa sukupuolta kaikki on!
Millastaha olis olla samaa aikaa baaris ku sinne tulis tollane kaheksan hengen guido porukka iskee naisii??:D

haha, se saattas olla näky.. :D Kuhan pysyvät vaan hyvin hyvin kaukana miusta

l_84f1a87db1d2aa064d25671de7190389.jpg

mychickyu1.jpg

niimpä...

Emmä noita hirveita rusketusjuttuja tajua, mutta muuten ei noi mitään kauheen tyhmännäkösiä ole. Täällä on vaan niin kateellista väkee taas ;)

mullakin on ollut aikoinaan tollanen letti ja sulosen siloset posket, ihanilla huulilla.

Mitä sen on nyt taas väliä miltä jotkut näyttää... ihan sama mulle...

niimpä...

Emmä noita hirveita rusketusjuttuja tajua, mutta muuten ei noi mitään kauheen tyhmännäkösiä ole. Täällä on vaan niin kateellista väkee taas ;)

mullakin on ollut aikoinaan tollanen letti ja sulosen siloset posket, ihanilla huulilla.

Mitä sen on nyt taas väliä miltä jotkut näyttää... ihan sama mulle...
Oot varmaan ollu tosi ihanan näköinen joskus muinoin.

Sälli on kuiteski joku emo-bitch, kun latelet tuommosii. :D

Kesällä pidettävään whattafuck-miittiin varteenotettava teema. Da Guidos.
Kannatetaan. Tosin mun hiuksista ei sais ton näkösiä mitenkään, enkä taida myöskään jaksaa turvautua viiteen litraan itseruskettavaa. Ja mun säälittävät lihakset näyttäis vielä säälittävämmiltä wifebeatteri päällä.

Mutta jos te muut ootte messissä, I'm in :D

Sälli on kuiteski joku emo-bitch, kun latelet tuommosii. :D
Reinzell on kirkonpolttaja turskanpurija karitsanuhraaja neitsyenmurhaaja verenjuoja. Tai ehkei kuitenkaan.

Kohta tulee varmaan parturien listalle guido-kampaus 40e :D

järkyttävä geelipiikkipystäriäklötys... :david:

Tämä saattaa olla se seuraava surullinen aikakautensa ylilyöntijuttu tyylin suhteen mistä nämä vuodet muistetaan ja mille tulevaisuudessa naureskellaan. Mutta luoja varjelkoon meitä tämän kamalan villityksen leviämiseltä.

Kannatetaan. Tosin mun hiuksista ei sais ton näkösiä mitenkään, enkä taida myöskään jaksaa turvautua viiteen litraan itseruskettavaa. Ja mun säälittävät lihakset näyttäis vielä säälittävämmiltä wifebeatteri päällä.

Mutta jos te muut ootte messissä, I'm in :D
Pakkispaita (mölkkykuva mieluiten) + guidomeikit ja fleda, niin voila.
Reinzell on kirkonpolttaja turskanpurija karitsanuhraaja neitsyenmurhaaja verenjuoja. Tai ehkei kuitenkaan.
Nii-i. Näkis tän kaiffarin nyt ensin ja sitten vasta naurais. :D (No ei kai).

Tää oli kyllä aivan uus juttu mullekin tää koko guido-keijoilu. Jos tuon näkösiä äijiä alkais täälläpäin iltaelämässä pyöriä niin ois kyllä suuri vaara että vetäisisin vastapalloon melko nopsaan:). Toki tää varmaan johtuu kateudesta ja junttiudesta, mutta ei se sitä faktaa muuta että tommoset jätkät sais polkea suohon:D. Toisaalta vois olla aika hauska nähä noita livenä ja tutkia niitten laumakäyttäytymistä:rolleyes:

Back
Ylös Bottom