Guidot, eli keijot, eli hinaajan näköiset jätkät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaykay_
  • Aloitettu Aloitettu
Ruotsissa noita guidoja oli kyllä paljon. Siellä ei ole sellaista samantapaista äijä kulttuuria, kuin meillä täällä kotomaassa. Tiedä sitten mistä tämä äijäily juttu oikeen tulee. Sodista? sori :offtopic:

Tämä nyky"äijäily" Suomessa on vaan tekosyy olla juntti. Ei tarvitse huolehtia henk.koht. hygieniasta eikä ulkonäöstä kun se on niin gay. Joku sotaveteraani tukkijätkä voisi sitten olla oikea äijä.

Guidoista ei sen enempää, ketjussa olevat kuvat ja videot kertovat enemmän kuin tuhat sanaa.

Tämä nyky"äijäily" Suomessa on vaan tekosyy olla juntti. Ei tarvitse huolehtia henk.koht. hygieniasta eikä ulkonäöstä kun se on niin gay. Joku sotaveteraani tukkijätkä voisi sitten olla oikea äijä.

Guidoista ei sen enempää, ketjussa olevat kuvat ja videot kertovat enemmän kuin tuhat sanaa.
:confused:

eli äijät ei pese muniaan..?! tossa metrosexuaali jutussako on kyse hygieniasta..?! just.:david::arvi:

Jos munien pesemisestä tulee ton näköseks niin ennemmin olen haisevien munien kanssa.

edit: silti aion todellakin vetää kesällä guidolookin päälle ja huulet mutrulle :D

Näitä GuidosHomos-rotuisia, ihmisenkaltaisiaolentoja näkee joka päivä irc-galleriassa.

:confused:

eli äijät ei pese muniaan..?!

No just noinhan mä sanoin.

Jos olisi osannut lukea rivien välistä, niin olisi tajunnut, että toi oli kärjistetty kommentti.

Menepä kuitenkin vaikka itse lukemaan esim. hiuksia, pukeutumista tai vaikka miesten sheivausta käsitteleviä ketjuja, niin sieltä löydät niitä äijien kommenttia. Vaha on homoille ja säbäjätkille, hiukset saa olla max. 3mm pitkät jne jne. Onko toi sitten sitä äijäilyä? Ai niin, ranteessa on ruista ja haju on hiki. (mitä ranteessa ja tuoksu -ketjut)

Oli miten oli, menee aivan aiheen vierestä, joten se siitä.

Ei mee kyllä takomallakaan sitten päähän.. luulis nyt että kuka vaan tunnistaa oikean guidon eikä sekota sitä perusmetroseksuaaleihin. Mutta ei räppäreitä tai Dressmann tyyppejä sitten vaan postataan.

Mulle on ainakin jääny sellanen käsitys, että viikingit ovat olleet niitä kaikista äijimpiä ja eiköhän niillä ollu pitkät tukat ja parrat. Tollanen kaljuilu on vaan nykymetroseksuaalejen mielenkiinnon kohde. ;)

Ei mee kyllä takomallakaan sitten päähän.. luulis nyt että kuka vaan tunnistaa oikean guidon eikä sekota sitä perusmetroseksuaaleihin. Mutta ei räppäreitä tai Dressmann tyyppejä sitten vaan postataan.

Mulle on ainakin jääny sellanen käsitys, että viikingit ovat olleet niitä kaikista äijimpiä ja eiköhän niillä ollu pitkät tukat ja parrat. Tollanen kaljuilu on vaan nykymetroseksuaalejen mielenkiinnon kohde. ;)

Jep, kauas mennään Guidosta, jos aletaan Christiano Ronaldot ym. kaverit tähän kategoriaan laittamaan. Samantien kaikki komeat urheilijat ja muut kaverit, jotka ovat pyörähtäneet lehtikuvassa ovat 100% guidoja.

Helsingin yössä on alkanut näkymään paljon näitä sweedo/guido-tyylisiä kavereita. Aika himmeä taitaa olla raja näiden ja metroseksuaalien välillä, enpä näihin tyylilajeihin ole niin perehtynyt. Anyway, hauskin viestiketju toviin, mahtavia ylilyöntejä.

guido3.jpg

ihan ku magnum
zoolander460.jpg

No just noinhan mä sanoin.

Jos olisi osannut lukea rivien välistä, niin olisi tajunnut, että toi oli kärjistetty kommentti.

Menepä kuitenkin vaikka itse lukemaan esim. hiuksia, pukeutumista tai vaikka miesten sheivausta käsitteleviä ketjuja, niin sieltä löydät niitä äijien kommenttia. Vaha on homoille ja säbäjätkille, hiukset saa olla max. 3mm pitkät jne jne. Onko toi sitten sitä äijäilyä? Ai niin, ranteessa on ruista ja haju on hiki. (mitä ranteessa ja tuoksu -ketjut)

Oli miten oli, menee aivan aiheen vierestä, joten se siitä.
Tuo on sitä juu. Pohdin vaan että mistä se noin niinkun muuten juontaa juurensa, kun tuolla länsinaapurissa en sitä nähnyt ollenkaan. Tosin mää kävin kyllä vaan Tukholmassa, et sillee. njoo. Naurettaavaa toi guidoilu siltikin on.. Täyty oikeen laittaa tapetiks profiiliin..

Vedetäänkö tuo huuliposetus vain valokuvia varten vai kuuluko guidoismiin että ollaan huulet töröllään jatkuvasti?

Ei jumalauta.Aika monen näköset ihmist sulatan , mut noi keijot herättää jo murhan himot :D Saatana näkee noista varmaan painajaisia. Oikeesti nyt jumalauta guidot. Mut saihan nauraa :)

Kiitos tästä threadista. Noihin verrattuna suomalaiset teini-sählynpelaaja-puuhelmipojat näyttää aika vitun äijiltä, ja antaa hiukan uskoa että suomalaisella yhteiskunnalla saattaa vielä olla jotain tulevaisuuttakin.

Kiitos tästä threadista. Noihin verrattuna suomalaiset teini-sählynpelaaja-puuhelmipojat näyttää aika vitun äijiltä, ja antaa hiukan uskoa että suomalaisella yhteiskunnalla saattaa vielä olla jotain tulevaisuuttakin.

Kyllä:D kattokaapa vaikka p-storesta ;)

http://www.scottalexander.tv

Tässä sivut tuolta kaverilta, joka kilvoittelee Steven Seagalin kanssa kasvolihasten hallinnassa.
Jonkin verran pätäkkää taitaa olla miehellä.:rolleyes:
Tuolta sivuilta voi sitten tilailla Alexanderin Signature Homen tai vaikka Lamborghinin.

(Eihän tämä nyt liittynyt Guidoihin varsinaisesti mitenkään)

Back
Ylös Bottom