Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by lepex
Amazonin sademetsissä kasvavan guarana-kasvin siemenet sisältävät kofeiinin kaltaista guaraniinia, joka stimuloi aivojen toimintaa ja kohentaa valppaustasoa.
Sen siis pitäisi piristää, nopeuttaa havainnointikykyä ja auttaa kestävyyslajeissa.
Source : marli
lisää:
www.gurana.com
Originally posted by Odu
Mutta missä on Frisco Guarana!? Maksaisin melkeen mitä vaan sellasesta 1,5l pullosta sitä
Originally posted by DarkMarkDoom
Itse ostin paketin guaranatabuja(oli muuten kalliita) ja kyllä niistä hieman piristyy ja ainakaan ei mene pakki sekaisin, niinkuin kofeiini tabuista. Tosin taidan pitäytyä silti kofeiinissa, kun en vielä ole lotossa voitanut.
Originally posted by ZeiZei
joo, eli jos jengi jaksaisi vaikka mailata mulle osoitteita mistä voisi tilata guarana jauhetta/tabuja.
Originally posted by Stryker
Onhan noissa suomessa myytävissä "Energia "juomissa kaikissa oikeestaan guaranaa ja koffia sekasin = Battery, ED, RedBull, Powerade, ja se hartwalin litku......Itse paljon yötöitä tekevänä voin todeta ainakin sen että Kofeiini tosiaan potkaisee aikasemmin, miinus puolena se että tulee välillä kummallinen olo vatsa murisee ja vääntelehtii ja jos otan esim. 2 koffitabua samalla niin välillä tulee melkein kuumeinen olo (hutera, tuntuu ku olis joku v*tun Duracel pupu ) Guarana pitoset juomat taas vaikuttaa paljon hitaammin jos ollenkaan. Ai niin ja en juo paljoa kahvia joten mulle noi koffi tabut potki parhaiten 3.5E purkki mikä kestää 6kk.................
Wrangella oli ainakin joku guorana valmiste.Originally posted by ZeiZei
joo, eli jos jengi jaksaisi vaikka mailata mulle osoitteita mistä voisi tilata guarana jauhetta/tabuja.
Originally posted by efuman
Mä oon pitäny hyvänä tuotteena red force juomaa,se sisältää guarana ja kofeiinia. On halvempi vaihtoehto batterylle ja vastaaville. Tiedä sit tehosta mutta hyvä maku on ainakin.