GTI-tyttö 2007 äänestys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja beeibe
  • Aloitettu Aloitettu
Lehden lukijoiltahan se on pois jos kisan voittaa joku muu kuin lehden lukijoiden valitsema tyttö. Minulta se ei ole pois, en lue tuota lehteä, eikä sinultakaan mitenkään ole se pois että myös minä tylsistyksissäni tänne mielipiteeni kirjoitan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no totta helvetissä mä mainostan... ja niin mainostaa kaikki muutkin tytöt... Ajatelkaa nyt itteenne. Jos meette kisoihin, nii varmasti te kerrotte siitä ihmisille joita tunnette huolimatta siitä kiinnostaako niitä vittuakaan koko projekti. Ne saattaa tulla jopa katsomaan niitä kisoja ihan vaan sen takia et te olette siellä.

Mailillani ei ollut tarkoitus synnyttää mitään massatekstiviestien vyöryä, vaan viestittää niille ihmisille kenen kanssa olen jo aiemmin ollut kontaktissa/tavannut kasvotusten tai niille jotka eivät tunne menettävänsä mitään äänestämällä, että olen tällaisessa kisassa mukana. Tottakai kaveritkin jotka ei pahemmi ole asiasta kiinnostuneita ovat äänestäneet. Nää on sellasia juttuja mitä ihminen (minä mukaan lukien) tekee pyytämättäkin, kun tahtoo olla toiselle mukava tai tuntee toisen sen ansainneen.

En edelleenkään odota et kaikki innolla alkaa naputtaa viestiä. Kiitos niille jotka naputtivat ja juuri heidän vuokseen minä viestin tänne laitoin. En provosoidakseni tällaista keskustelua. Jos tuntuu siltä ettei halua äänestää ja tällaset on ihan turhia, niin threadista voi poisua ja siirtyä seuraavaan, mielenkiintoisempaan aiheeseen. En ymmärrä mitä tuolla negatiivisella kommentilla pyritään saavuttamaan? Ehkä kertomaan minulle että olen säälittävän ihmismäinen ja voitontahtoinen? Sen olen tiennyt jo pikkupojasta asti, joten siitä syystä ei kannata vaivautua naputtamaan. Ellei nyt satu sitten olemaan todella tylsistynyt kuten missukka, sitten voi heittää jutta kehiin niin paljon kuin aivolohkot kykenee tuottamaan....

Tiesin jo avaamattakin minkälaisia viestejä tämä ketju sisältää. Sama homma ollut aina ennenkin, pari vastaavaa ketjua täällä nähneenä voin todeta että on aikamoinen virhe pystyttää minkäänlaista kauneuskisoihin liittyvää kannustusketjua tänne. Jos Beeibe ei vielä kadu niin vähän ainakin vituttaa, jossain vaiheessa, vaikkei myöntäisikään...

Aikamoinen moraalisaarna, piilovittuilu ym tästä näyttää jokakerta syntyvän... Muutama tsemppaa ja kertoo laittaneensa äänen, ja muut sitten vinee, kuka mistäkin syystä :D

Meinasin juuri kirjoittaa saman tekstin :)

Itse kommentoin aiempaan vastaavaan ketjuun, että Go For It ja niin sanon nytkin. Kukin tekee sitä mistä tykkää ja mainostamallahan tunnetusti saa parempaa tulosta. Mutta tosiaan Poseidonin ketjun nähneenä en itse olisi kyllä vastaavaa ihan heti tänne pystyyn laittamassa...

Meinasin juuri kirjoittaa saman tekstin :)

Itse kommentoin aiempaan vastaavaan ketjuun, että Go For It ja niin sanon nytkin. Kukin tekee sitä mistä tykkää ja mainostamallahan tunnetusti saa parempaa tulosta. Mutta tosiaan Poseidonin ketjun nähneenä en itse olisi kyllä vastaavaa ihan heti tänne pystyyn laittamassa...

Heh, taitaa olla mun onni ja epäonni etten ole kyseistä ketjua nähnyt. Nooh, aina opii jotain uutta. Olin kyl kieltämättä yllättynyt vastaanotosta :D Ajattelin et tuskin tätä edes kukaa huomaa :P

Mut tällasethan synnyttää aina keskustelua. Tavallaan ihan mielenkiintosta, koska aikoinaan n. 20kg isompana (ja enkä tällä tarkota rumempana, mut tunnetusti sellasia ei lehtien kansissa näy) kun ajattelin ettei ole koskaan mitään toivoa mihinkää tällaseen ajattelin ihan samaa... Etten edes haluais mennä mihinkää tällaseen. Mut toisaalta se oli aika kova veto iteltä lähtä mukaan ja antaa oma vartalo muitten arvosteltvaksi. Onneks en ole ikinä ollut mitenkää herkkänahkainen (kiitos todella vittumaisen isäni joka on jaksanut muistutella rokkimakkaroistani koko ikäni) joten ei oo viel mikään näistä iskeny läpi asti. Ehkä johtuu perustelujen puutteesta. Mut kuitenki. Juurikin isäni minut aikoinaan lajiin tutustutti kun itse harrastaa säännöllisesti ja siitä se sitten lähti. Olen ylpeä kropastani kuten varmaan moni muukin ja tavallaa tää oli mun tapa todistaa se itselleni. Toiset reenaa kisoihin asti ja tavallaan varmaa sama asiaa ajetaan. Halutaan todistaa itselle et mä pystyn siihen :) Vaikkakin näitä kisoja ei voi mitenkää verrata keskenään :lol2:

Heh, taitaa olla mun onni ja epäonni etten ole kyseistä ketjua nähnyt. Nooh, aina opii jotain uutta. Olin kyl kieltämättä yllättynyt vastaanotosta :D Ajattelin et tuskin tätä edes kukaa huomaa :P

Mut tällasethan synnyttää aina keskustelua. Tavallaan ihan mielenkiintosta, koska aikoinaan n. 20kg isompana (ja enkä tällä tarkota rumempana, mut tunnetusti sellasia ei lehtien kansissa näy) kun ajattelin ettei ole koskaan mitään toivoa mihinkää tällaseen ajattelin ihan samaa... Etten edes haluais mennä mihinkää tällaseen. Mut toisaalta se oli aika kova veto iteltä lähtä mukaan ja antaa oma vartalo muitten arvosteltvaksi. Onneks en ole ikinä ollut mitenkää herkkänahkainen (kiitos todella vittumaisen isäni joka on jaksanut muistutella rokkimakkaroistani koko ikäni) joten ei oo viel mikään näistä iskeny läpi asti. Ehkä johtuu perustelujen puutteesta. Mut kuitenki. Juurikin isäni minut aikoinaan lajiin tutustutti kun itse harrastaa säännöllisesti ja siitä se sitten lähti. Olen ylpeä kropastani kuten varmaan moni muukin ja tavallaa tää oli mun tapa todistaa se itselleni. Toiset reenaa kisoihin asti ja tavallaan varmaa sama asiaa ajetaan. Halutaan todistaa itselle et mä pystyn siihen :) Vaikkakin näitä kisoja ei voi mitenkää verrata keskenään :lol2:

Taisi olla Poseidonin ketjussa vielä astetta rankempaa kritiikkiä :D

Se mua tässä vähän ihmetyttää, että miespuoliset kuitenkin kuolaavat tuolla äänestyssivustolla, niin mikä pointti on heittää täällä lokaa? Noh, syyt voi olla tietysti moninaiset...

Mun mielestä on hienoa, kun ihmiset pääsee tekemään sitä mistä ne tykkää. Silloin ne loistaa ja kateelliset saa mököttää nurkassa.

Tsemppiä siis sulle skabaan :thumbs:

Lehden lukijoiltahan se on pois jos kisan voittaa joku muu kuin lehden lukijoiden valitsema tyttö. Minulta se ei ole pois, en lue tuota lehteä, eikä sinultakaan mitenkään ole se pois että myös minä tylsistyksissäni tänne mielipiteeni kirjoitan.

voi helvetti...ootko sä nyt iha tosissas? onko sillä mitään väliä. lopeta whineeminen.

Taisi olla Poseidonin ketjussa vielä astetta rankempaa kritiikkiä :D

Se mua tässä vähän ihmetyttää, että miespuoliset kuitenkin kuolaavat tuolla äänestyssivustolla, niin mikä pointti on heittää täällä lokaa? Noh, syyt voi olla tietysti moninaiset...

Mun mielestä on hienoa, kun ihmiset pääsee tekemään sitä mistä ne tykkää. Silloin ne loistaa ja kateelliset saa mököttää nurkassa.

Tsemppiä siis sulle skabaan :thumbs:

Kiitos! :)

Beeibe sai multa kyllä äänen!! Kaunis nuori nainen kyseessä ja mielestäni kaunein tyttö koko kisassa..:thumbs: Plussaa siitäkin, että pitää autoista! Harmi vaan, että oot joutunu tollasen golffin romun kanssa samoihin kuviin..:D

Äänestänyt olen jo aikoja sitten, mutta ketä niin se on sit eri juttu... :(

Jos äänestäisin tällaisissa kisoissa, niin voisin antaa ääneni beeibelle ihan hänen tähän ketjuun kirjoittamien juttujensa takia, just tuollasta huumoria naisilla pitäs olla..."pikkupojasta asti.." :rock:

Beeibe sai multa kyllä äänen!! Kaunis nuori nainen kyseessä ja mielestäni kaunein tyttö koko kisassa..:thumbs: Plussaa siitäkin, että pitää autoista! Harmi vaan, että oot joutunu tollasen golffin romun kanssa samoihin kuviin..:D

Nii, olis nyt ollu ees pemari!1! ja vielä kumi palanu taustalla!
eihän tossa Golffissa oo edes lasikuitua, miten v*tussa se tonne lehteen on voinu päästä ;)

Nii, olis nyt ollu ees pemari!1! ja vielä kumi palanu taustalla!
eihän tossa Golffissa oo edes lasikuitua, miten v*tussa se tonne lehteen on voinu päästä ;)

Ei kai toi mun kommentointi nyt satuttanu golffikuskia?!;)
Itsekkin omistan golffin, mutta reippaasti tuoreemman kuin kuvissa ollut..

Selvennykseksi: minua EI kiinnosta mitkään nutinki härvelit tippaakaan ja siksi sanoin aiemmin noin tuosta tuunatusta golffin kuvatuksesta, enkä myöskään lue kyseistä lehteä..:)

Tunarimisuista ei sanottavaa, mutta beeibe vois laittaa meille parit privakuvat ihquihin ihmisiin, eiks? :)

Kannatetaan! Ehdottoman ihQ ;)

hehe... Toooodella IHQ...iha siinäki mielessä et toi ihq passais kyl meikän henkiseen ikään justiinsa :P Olipas mukavaa lukea täältä positiivisia kommentteja, piristi mukavasti pitkän työpäivän jälkeen:love:

Hyvä beeibe. Tostahan voi poikia vaikka mitä. Onhan se Tanja Saarelakin jo ministeri. Ja jotkut vielä väittävät kauneuskilpailuja turhamaisiksi.

Aivan. Odotankin sitä päivää, kun joku täältä on kansanedustaja tms. ehdokkaana ja ääniä kerätään - no tiedätkin mistä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom