Heh, taitaa olla mun onni ja epäonni etten ole kyseistä ketjua nähnyt. Nooh, aina opii jotain uutta. Olin kyl kieltämättä yllättynyt vastaanotosta :D Ajattelin et tuskin tätä edes kukaa huomaa :P
Mut tällasethan synnyttää aina keskustelua. Tavallaan ihan mielenkiintosta, koska aikoinaan n. 20kg isompana (ja enkä tällä tarkota rumempana, mut tunnetusti sellasia ei lehtien kansissa näy) kun ajattelin ettei ole koskaan mitään toivoa mihinkää tällaseen ajattelin ihan samaa... Etten edes haluais mennä mihinkää tällaseen. Mut toisaalta se oli aika kova veto iteltä lähtä mukaan ja antaa oma vartalo muitten arvosteltvaksi. Onneks en ole ikinä ollut mitenkää herkkänahkainen (kiitos todella vittumaisen isäni joka on jaksanut muistutella rokkimakkaroistani koko ikäni) joten ei oo viel mikään näistä iskeny läpi asti. Ehkä johtuu perustelujen puutteesta. Mut kuitenki. Juurikin isäni minut aikoinaan lajiin tutustutti kun itse harrastaa säännöllisesti ja siitä se sitten lähti. Olen ylpeä kropastani kuten varmaan moni muukin ja tavallaa tää oli mun tapa todistaa se itselleni. Toiset reenaa kisoihin asti ja tavallaan varmaa sama asiaa ajetaan. Halutaan todistaa itselle et mä pystyn siihen
Vaikkakin näitä kisoja ei voi mitenkää verrata keskenään :lol2: