GTI-tyttö 2007 äänestys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja beeibe
  • Aloitettu Aloitettu
Juuri meinasin tästäkin aiheesta mainita, että kyl ne sitten erottaa jokka on itteensä esittelemässä, ku ne löytyy justiinsa nuista iltalehden ja seiskan sivuilta (joissa kuvauksisat maksettava korvaus on todella mitätön) Mutta joo :D Kukin taplaa tavallaan :thumbs:

Ahaa, siis meinaatko, että olet jotenkin heidän yläpuolellaan, vaikka samaan kisaan oletkin hakeutunut? :rolleyes:

Ja kun nyt halusit nostaa itsesi esiin tämän kilpailun kautta, jossa skabaat omien sanojesi mukaan pelkästään fyysisillä ominaisuuksilla, niin oletan, että ihan tietoisesti olet asettanut ulkonäkösi muiden arvosteltavaksi?

Vaikka täällä on muita kauneuskilpailuja arvioitu rankallakin kädellä, niin osanottajia kummemmin arvostelematta totean, että oma muijani on huomattavasti paremmassa tikissä kuin yksikään kilpailijoista, eikä se silti haluaisi tai kehtaisi mennä paljastelemaan itseään karkkirahoista. Luojan kiitos. :piis:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hehheh... On se jotenkin niin hauskaa kun tytöt menevät poseeraamaan vähissä vaatteissa auton viereen. Tytöt ja auto.

Jos naiset yrittävät hakea jotain tasa-arvoa ja heidän "esineellistämisen" poistamista, niin ei se ainakaan tällaisilla kilpailuilla ja kuvilla onnistu.

Olen kyllä jo kauemman aikaa miettinyt miksi he menevät tällaisiin kuvauksiin. Onhan se nyt aika naista alentavaa. Suurin osa heistä ei edes tiedä autoista mitään. Ei se mitään, kunhan näyttää vaan kuvissa hotilta ja äijät tykkää.

Vaikea kuvitella, että moni äijä menis itteensä nolaamaan johonkin vastaaviin kuviin. Onhan tosin niitäki.

Täytyy myöntää kyllä, että onhan se hemmetin kiva katella noita naisia vähissä vaatteissa ja hymy huulilla miehiä miellyttämässä. Ristiriitaista.

Tsemppiä kisaan! :)

Olen kyllä jo kauemman aikaa miettinyt miksi he menevät tällaisiin kuvauksiin.
Motiivi varmaan lähes kaikilla:
http://mahopa.de/bilder/lustige-forenbilder/got-attention.jpg

Noh, kukin tyylillään kuitenkin, itekki ehkä tekisin noita hommia jos siitä maksettais tarpeeksi, vaikee kyllä kuvitella kuka siitä mulle maksais :D

Pakko sanoo, osaa kyllä panis niin että ranska näkyy, mutta ei oikein muuten jaksa arvostaa.

Juuri meinasin tästäkin aiheesta mainita, että kyl ne sitten erottaa jokka on itteensä esittelemässä, ku ne löytyy justiinsa nuista iltalehden ja seiskan sivuilta

Hyvä kuitenkin tietää ettet sä ole itseäsi esittelemässä vaikkakin bikineissä tuolla riuhdot menemään..

Tiesin jo avaamattakin minkälaisia viestejä tämä ketju sisältää. Sama homma ollut aina ennenkin, pari vastaavaa ketjua täällä nähneenä voin todeta että on aikamoinen virhe pystyttää minkäänlaista kauneuskisoihin liittyvää kannustusketjua tänne. Jos Beeibe ei vielä kadu niin vähän ainakin vituttaa, jossain vaiheessa, vaikkei myöntäisikään...

Aikamoinen moraalisaarna, piilovittuilu ym tästä näyttää jokakerta syntyvän... Muutama tsemppaa ja kertoo laittaneensa äänen, ja muut sitten vinee, kuka mistäkin syystä :D

No, vineempä itsekin näköjään ;) Pakko oli vaan todeta kun huomaan historian toistavan itseään.

Tiesin jo avaamattakin minkälaisia viestejä tämä ketju sisältää. Sama homma ollut aina ennenkin, pari vastaavaa ketjua täällä nähneenä voin todeta että on aikamoinen virhe pystyttää minkäänlaista kauneuskisoihin liittyvää kannustusketjua tänne. Jos Beeibe ei vielä kadu niin vähän ainakin vituttaa, jossain vaiheessa, vaikkei myöntäisikään...

Aikamoinen moraalisaarna, piilovittuilu ym tästä näyttää jokakerta syntyvän... Muutama tsemppaa ja kertoo laittaneensa äänen, ja muut sitten vinee, kuka mistäkin syystä :D

No, vineempä itsekin näköjään ;) Pakko oli vaan todeta kun huomaan historian toistavan itseään.
Ei tämä ollut mikään kannustusketju vaan isolle foorumille härskisti heitetty ilmainen mainos. Samaa tasoa oli aikanaan ne Poserin "Valmennettavani kuvat" ja "Äänestä Poser Mr. Finlandin voittoon".

no joo :) Onhan meitä moneksi. Mutta sitä mä ihmettelen et miten noi kuvat eroaa niistä, mitä otetaan studiossa vähissä vaatteissa tai ilman. Siis ero on siinä että ne ei tuu lehteen. Samanlailla jätkät niittenki kaa runkkaa (en yleistä, mutta toi on yleisin kommentti mitä nuista kuvista saa) Ja naiset on niis hyvännäkösii jnejne....

Kuten jo ensimmäisessä viestissä sanoinki kun etukäteen aavistinkin minkälaista palautetta saattaa ola luvassa, niin enhän minä odota et kaikki tykkää. Mut ne jotka tykkää nii voi äänestää. Pakko tässä maailmassa ei oo ku kuolla ja paskantaa ;)

KAikilla on oikeus mielipiteeseen ja sen ilmaisemiseen. JA siinä oon Fatleon kaa samaa mieltä et suomi on täynnä paljoltikin kauniimpia ja paremman näkösiä naisia (esim misseiksi jne) mut se ero tulee nimenomaa siinä ketkä sinne kisoihin lähtee. Vaikkei sitä juuri ajattele, niin tosiaan aika paljon tulee näistä myös negatiivista kommenttia ja jossei sitä tosiasiaa pysty sulattamaan, nii päähän siinä hajoo :D

Mulla on kuitenki vain positiivisia kokemuksia nuista jutuista enkä ole niitä katunut. Kokemuksia. Niitä kun ei voi olla koskaan liikaa... Jokainen tekee juttuja mikkä itelle sopii ja sen mukaan mikä tuntuu omalta. Mä oon tykänny aina autoista, ja seurannu alan meininkiä, joten tää juttu tuntu omalta. Samoin kun vauhtityttökisat. Perinteisiin missikoitoksiin mua ei sais taas lähtemään, eikä rahkeet siihe riittäskään. Läheisiltä oon kuitenkin saanu vain ja ainoastaan positiivista palautetta ja kannustusta, ja se on se mikä mulle merkitsee kaikkein eniten :)

Joten hmmm... nytku on taas vuodatettu nii keskustelu jatkukoon :D

Ei tämä ollut mikään kannustusketju vaan isolle foorumille härskisti heitetty ilmainen mainos. Samaa tasoa oli aikanaan ne Poserin "Valmennettavani kuvat" ja "Äänestä Poser Mr. Finlandin voittoon".

Asiallisuuden, ja puolueettomuuden vuoksi sanavalintani oli kannustusketju eikä esim. 'härski ilmainen mainos & sääliäänten keräysketju'. Ei nyt takerruta siihen. Täällä ollut tosiaan useampiakin näitä missikisa ym ketjuja... [Poser-threadeja en edes muuten muistanut ennenkuin mainitsit].

hähäää!!! asioista pittää puhua niitte oikeilla nimillä :D pakkohan son sääliääniä kerätä ku ei muuta heru :D:D:D

hähäää!!! asioista pittää puhua niitte oikeilla nimillä :D pakkohan son sääliääniä kerätä ku ei muuta heru :D:D:D

No, mun silmiin tää oli vain kannustusketju eikä sääliäänten hakeminen. Kuitenkaan aloituksesi ei ollut tyyliin:

'Pakkismimmi kisaa GTI-voitosta, äänestäkää KAIKKI MUA kaikki ihkut muskelimiehet1!!11yks Haluun voittaa oon paras mimmi eiXXXX jeh???++'

Toit vain asiasi esille etkä kuvitellut että kaikki sinua äänestäisivät. Hienoa että etukäteen jo osasit kuvitella mitä vastaan tulee, sivusta seuranneena tässä muutamien vuosien ajan olen huomannut jo mikä täällä kannattaa ja mikä ei... Tämä kuuluu niihin asioihin mitä ei kannata tehdä ellei kestä sitä ryöpytystä, mutta jos kestää niin eiköhän täältä muutama lisäviesti heru :thumbs:

Itselläni tässä eniten tökkii se, että beeibe ei tuonne ensimmäiseen postiinsa voinut vahingossakaan laittaa linkkiä noiden muiden tyttöjen kuviin tai itse kilpailusivuun, vaan pelkästään pari kuvaa itsestään ja valmiit ohjeet siitä, kuinka juuri hänet voi äänestää voittoon. Jos nyt jossain tuollaisessa kisassa äänestäisin, niin haluaisin kyllä ihan itse valita sen, että ketä äänestän.

No ainakin 1:n äänen tällä ketjulla voitit.
Tuskin oisin mokomaan kisaan muutoin törmännytkään, kuin pakkisen threadina :D

Niin ja mulle riitti, että oot kuvassa tuon pitsikasi-Golffin kanssa :hyper: :rock:

No ainakin 1:n äänen tällä ketjulla voitit.
Tuskin oisin mokomaan kisaan muutoin törmännytkään, kuin pakkisen threadina :D

Niin ja mulle riitti, että oot kuvassa tuon pitsikasi-Golffin kanssa :hyper: :rock:

Joo, mä luulen et tossa nimenomaa ne sisäiset ominaisuudet hakkaa ulkoiset. Mielestäni tämä auto on ollut aiemminkin gti-lehdessä esittelyssä. :rolleyes:

" Jokainen tekee mitä tekee kuhan tekee sen omalla tavallaan ja
Jokainen tekee mitä tekee kuhan tekee sen omalla rahallaan"

Mun mielipide asiasta :D

Mielestäni tämä auto on ollut aiemminkin gti-lehdessä esittelyssä. :rolleyes:

Niin lienee ollut.. en tosin edes katsonut, mikä numero tai vuosikerta tuo lehti oli. Siellä kun roikkuu valvomon pöydällä väliin todella vanhojakin lehtiä.

Pitääpä käydä yövuorossa tsekkaamassa.

Myöskään minä en henkilökohtaisesti tajua miksi pitää hakea sitä voittoa mainostamalla. Eikö kilpailun idea ole juuri voittaa omilla avuillaan (ulkonäkö) ja sillä perusteella että on parhaiten soveltuva asemaan josta kisataan oli se sitten konepeltityttö 2006 tai penkkihaukkamister 4500. Jos kilpailun voittaminen perustuis siihen kuinka hyvin jaksat kerjätä ääniä eri paikoista forumit, kaupat, ovelta ovelle, niin ymmärtäisin näitä thredejä paljon paremmin. Aika moni ottaa näistä tuputuksista herneet ja lyö protestiäänet kehiin, jolloin idea tulee omaan otsaan, niinku bumerangi. :thumbs: Hauskaa näitä thredejä on kyllä seurata ja tässä tapauksessa asenne on pysyny paljon terveemmällä pohjalla kuin silloin edesmenneessä "Olen paras kaikista ja haistakaa muut vittu" -mister threadissä. Antakaamme pyllyn, rintojen ja naaman päättää voittaja, ei mainostamisen. :piis:

Ja eikös tuon voittajan pitäisi olla se, joka on eniten ton lehden lukijoitten mieleen, eikä se joka on eniten keharifoorumilaisten mieleen tai on heidän kaveri? Voisihan tuonne mennä vaikka joku kehoprinsessa joka saa hirmuisen äänivyöryn tältä palstalta, mutta josta sitten itse lehden lukijat ei tykkäis tippaakaan! GTI:n lukijat noita lehtiä ostaa, ei pakkisfoorumilaiset (tai jotkut täältäkin saattaa ostaa...)

No oh hoh mitä paskanjauhantaa. Miten se on keltään pois (paitsi muilta kisaajilta) jos joku pyytää vähän apua?

Ja Missukka: Lopeta toi vittuilu. Ei sen pitäis sultakaan olla pois, jos joku haluaa poseerata lehdissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom