Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bloody Arse sanoi:Kuinka saa vallattua gangi sektoreita? Tein jo sen tehtävän missä pitää vallata glen park mutta en ole sen jälkeen pystynyt aloittamaan sotia
Majava sanoi:Heh heh kahesti voitin raveissa tuli yht.200 miljoonaa. Sillä luulis pärjäävän ainakin hetken :evil:
Pitää ampua ainakin kolme kerrallaCiioN sanoi:Eikös niitä pysty aloittamaan vaan ampumalla sen alueen jengiläisiä? Ja valtaaminen käy niin, että ammut vaan kaikki jengiläiset, jotka näkyy siinä tutkassa.
Shamrock sanoi:Missäs raveissa tollaisia voi voittaa? Testasin joskus pelin alussa raveja ja niissä oli muistaakseni vain 10000 dollarin maksimipanos ja kertoimet jotain max 12-13..
Niitä ravikoneiden nappeja voi painaa niin monta kertaa kuin rahaa vaan riittää. Ja tarkentaisin tuota jengisotien aloitusta niin, että kun vihulaisten alueella ajalee niin ennen pitkää ainakin näkyy isompi ryhmä, 3-4 häiskää. Kun ne kaikki ampuu, niin sota alkaa. Jos haluaa tehdä sen sodan helpoksi, niin kannattaa jo valmiiksi etsiä esim. isoja tyhjiä alueita jotka on rajattu esim. aidalla ja menee johonkin nurkkaan odottamaaan. Ja aina kun on yhden aallon selvittänyt johonkin lähelle ilmaantuu sellanen sydän josta saa healthia ja tokan aallon jälkeen panssari.Majava sanoi:Joo Los Santosissa on se yksi ravi mesta (tai siis se on ainoo) ja siellä pelasin kaks kertaa. Mulla sai 10miljoonaa max panos....Ja kertoimet oli voitto hevosilla 9-12.
Lol, no en todellakaan vedä. Monta vaikeahkoa tehtävää kyllä on mennyt ekalla läpi, mutta onhan niitä hinkkaustehtäviäkin mahtunut muutama joukkoon...tapio sanoi:ps.mä en tajuu miten tomi ym vetää kaikki ekalla läpi
Dat Dude sanoi:pelissä siis pitää ottaa kuvia, kerätä simpukoita ja jotain muuta, ja sitten vetää niitä tagei yli... kummiskin niin mitä tästä kaikesta hyötyy?
lej sanoi:Miksi en pysty ostamaan Wang Carsia San Fierrossa? Olen läpäissyt autokoulun, mutta kartalla se Wang ikoni on punainen ja in real life pyörii sellainen sininen mökin kuva siinä kaupan edessä.
Devil_Evil sanoi:Onko joku vallannu 100% niistä jengi alueista, kun mulla on jotain 98.15% ja 53 vallattu ja yks alue viel valtaamatta, mutta en löyä sitä kartalta... Se alue on statsien mukaan Los Santos Vagosin hallinnassa...
Joo no koitan ettii viel se on varmaan aika pieni ja sain just selville et se on viel kellertävä eikä se näy kovin hyvin tost mun tv:stä. Toi tv jolla pelailen ei näytä kuvaa kovin tarkast ja se sekoittaa niitä värei pikkuisen niin se vast vituttaa... :curs: :wall:nigster sanoi:Niitä on muuten todella vittumainen valloittaa! Tänään meni viimeksi hermot pelatessa :D
Oisko se alue siellä hiekka rannalla, kartassa vasemmalla alhaalla mutta kuitenkin "ykkös kaupungin" puolella??
Devil_Evil sanoi:Joo no koitan ettii viel se on varmaan aika pieni ja sain just selville et se on viel kellertävä eikä se näy kovin hyvin tost mun tv:stä. Toi tv jolla pelailen ei näytä kuvaa kovin tarkast ja se sekoittaa niitä värei pikkuisen niin se vast vituttaa... :curs: :wall: