GTA: San Andreas, 29.10.2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ripe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
training_day sanoi:
Onhan siellä esim. Samuel L. Jackson :)

edit:
tässä pari lisää
James Woods, Shaun Ryder, Ice-T, Peter Fonda ja David Cross.

+ kymmenittäin vähemmän tunnettuja heeboja.

Tähän haluan lisätä vielä Axl Rosen, joka toimii radiokanava K-DST:in Deejiinä ja heittää ihan rentoa läppää.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tanko sanoi:
Tähän haluan lisätä vielä Axl Rosen, joka toimii radiokanava K-DST:in Deejiinä ja heittää ihan rentoa läppää.
Mä olin siinä oletuksessa, että se ei ole oikea Axl, mutta saatan tietysti olla väärässäkin...

Kuulostaa kyl hieman huvittavalta, minun mielestä Äkseli ei puhu enää noin "angstisesti", niinkuin nuoruusvuosinaan :)

Hohoo, sattuipa hassu tapahtuma. Menin jonkun ihme tehtaan tai laitoksen pihalle motskarilla, siellä näkyi olevan joku konetuli ase ja pitihän sillä parit testilaukaukset ampua. Tämän jälkeen olin palaamassa mopon luo ja samassa kuului kauhea ryminä ja pauke ja motska syttyi tuleen. Luulin että joku on tulittanut minua tai jotain mutta kun pienen pako pyrähdyksen jälkeen käännyin katsomaan taakseni niin siellä oli lentokone tulessa.. sehän se oli niskaan tippunut, elämää oli noin 1 pixeli jäljellä ja pitihän se tilanne ikuistaa..

Liitteet

• lentsikka2.webp
    lentsikka2.webp
    9,8 KB · Katsottu: 609
Aika hyvin, mul kävi kans sama juttu tänään ajelin vain rauhassa las venturasssa ja sit risteyksen jälkeen pamahti ja oma auto syttys tuleen enkä ehtiny pois vaan räjähti ja kans jäi pieni pala energiaa. kattosin taakse siin oli pari autoa ja kone tulessa..

Shamrock sanoi:
Mistäs tuon muuten saa?
Las Venturasin lentokentällä on ikoni, josta pääsee erilaisiin lentoskaboihin eri lentokoneilla. Yhdessä kisassa lennetään Harrierilla (pelissä Hydra). Kisan alettua lennä sinne omalle lentokentälle autiomaahan, laita kone siihen isoon lentokonehalliin, (save pointia vastapäätä) jonka jälkeen annat 30 sek laskurin kulua loppuun. Olet taas Las Venturasin lentokentällä, josta pöllit koneen, lennät takaisin autiomaahan ja talletat pelin. Ta-daa, hallissa on suloinen Harrier Jump Jet aina valmiina. :)

Harrierin saa myös suorittamalla Vertical Bird -nimisen tehtävän tai 100% pelistä. Helpoin tapa on kuitenkin tuo yllä mainittu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
long-john sanoi:
tyhmä kysymys mut miten sen hydran saa liikkumaan nopeammin, noil taidoilla se menee just ja just eteenpäin ?
Työnnät sitä oikeanpuoleista tattia eteenpäin. Kun haluat taas leijua, vedät sitä itseesi päin. Se tatti säätelee sitä suihkumoottorien kulmaa.

Pistää vituttamaan kuolin siin N.O.E teh tehtäväs ihan lopussa kun puu tuli yht äkkiä näkyviin. Miten muuten teidän prosentti määrät pelissä? Mul on 65.7 ja on viel monta tehtävää menemät, parit sivu tehtävät kyl menty mut silti niin paljon.

Zone-sarja -42%
eki000 sanoi:
Kiitän tiedosta :thumbs:. Pitää vissiin kuitenkin tehdä jotain tehtäviä, että niihin pääsee käsiks, koska en löytänyt kumpaakaan. Tuo San Fierrossa oleva on yhdessä autotallissa, mutta sielä stadiumin lähellä olevaa ei näkynyt ollenkaan.

Oon vissiin aika :david:, koska en löytäny tätäkään... No pitää jatkaa etsimistä. :nolo:

Luin yhelt sivultä sivulta et 5 autoa on oltava toimitettuna satamaan niin saa sen monsterin jonnekkin... Onko joku toimittanu niitä ja mihin se monsteri tulee. sivu jolta löysin ton jutun linkki... http://www.jonneweb.net/ps2-koodit/247/

Shamrock sanoi:
Ei ole ennen edes mieleen ole tullut vielä cheattejä käyttää, mutta tässä tehtävässä San Fierrossa varmaan pakko :
Kun ostaa sen lennokkikaupan siltä nörtiltä, ja ekassa sen missionissa pitää ampua katolla niitä rc-lennokkeja tykillä. Lennokit tulee joka suunnasta, ja ainakin mulla on isoja ongelmia saada ne kaikki tiputettua, ennen kuin tuhoavat kaikki radiomastot...
Koska ainakun kokeilen pelata, niin on ilta ja tummaa taivasta vasten lennokkeja vaikea havaita, minitutkasta tosin on apua. Hidastus-cheat saattaa olla kova sana.
Onneksi tuo mission on sidestory, joten ei pitäisi haitata storyline-pelaamista.

Huomasin ite et tota tehtävä sarjaa ei tartte ees tehdä oon pelannu story osan läpi ilman koodei ja mut en oo ees ostanu sitä liikettä sielt...

Kuinka saa vallattua gangi sektoreita? Tein jo sen tehtävän missä pitää vallata glen park mutta en ole sen jälkeen pystynyt aloittamaan sotia

Lennokkikaupan tehtävien ratkaisut on aika helppoja

Ekassa ne pommittaa niitä antenneja järjestyksessä, siirtyy aina yhden tuhottuaan seuraavaan. Jos epäonnistuu ja valitsee tehtävän heti uudestaan ja uudestaan, niin itse ainakin pääsin ampumaan päivälläkin ja oli paljon helpompaa. Sitten kannattaa pitää liipasin pohjassa koko ajan ja koittaa laittaa tähtäin koneen oletetulle reitille ja vaan odottaa, näin saa helposti kaukanakin lentävät ammuttua.

Tokassa yksi hyvä tapa on ajaa lentokoneelle maassa vihollisten kohdalla tai mennä vaan vihulaisen eteen ja ampua paikaltaan maassa.

Kolmannessa poistaa esteitä, rakentaa siltoja ja tuhoaa tankkeja vuorotellen. Tankit kannattaa tuhota kuitenkin aina ennen kuin se auto tulee niiden lähelle, kunhan se auto ei tuhoudu niin aika riittää ihan hyvin.

Ja se monster truck taisi olla jonkin motari liittymän lähellä. Ehkä.

Devil_Evil sanoi:
En löyä sitä paikkaa onko se asunto vaunu puisto aivan sen saaren kaakkois laiassa veden lähellä.
Jep

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom