Mitä vittua, onko nyt tosiaan näin että Nestesavu on muka jokapaikasta loppu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä vittua, onko nyt tosiaan näin että Nestesavu on muka jokapaikasta loppu?
Tuli väännettyä ekan kerran savustimessa naudan entrecotea kokonaisena. Suosittelen lämpimästi myös muille puutarhan grillikeisareille, on meinaat totaalisen mehukasta.
Ai että mitkä kelit!
Tänään grillataan jotain erilaista (itselle). Hevonsenlihapihvejä!
Mitä noiden kanssa kannattais pieraista lisukkeeksi?
S'on kesä?
Itse ajattelin olla rohkea ja lähteä riistalla kokeilemaan, vaikka on sen verran kallista lihaa että ei haluaisi pilata.
Kaurista, teertä, hirveä ja sorsaa olisi pakkasessa. Niillä lähetään ja syssymmällä sitten täydennystä ... ehkä.
Kauris on noista manitsemistasi mun makuun parasta (tosin sorsaa en oo testannut)
Kauriin ulkofilee on kyllä jotain aivan mahtavaa. Grillaamisen osalta ehkä vähän tylsää kun voisi melkeen raakana syödä. Jos vaikka lautasen veisi nopeasti ihan läheltä grillin ohi niin ei menisi yli
Melkeen kyllä hirven ulkofileen (mielellään vasan) laitan samaan kastiin. Sitä saa vähän grillatakkin.
Mä rankkaan kauriin vähän hirveä ylemmäs. Joo, todellakin erittäin lyhyt kypsennys kauriin fileelle, mediumina on jo pilalla xD
Faijan kanssa joskus tehtiin tuota kaurista ja sen kylkeen oli vanhan liiton reseptillä sienikastike Mouthgasm.
Koitetaan löytyiskö tästä ketjusta apuja:
Vanha Landman ollut huonolla pidolla ja sateessa yms useamman vuoden kun ei ole ollut käytössä. Puisen kärrin ajattelin hioa ja malata mutta mites tuon itse grillin ja valurautapolttimot yms saisi puhdistettua perusteellisesti ?