Greenpeace

Oletkohan sä katsonut edes sitä Al Goren leffaan "An Inconvenient truth"? Tarkistin nimittäin just kaikki ne kuvaajat, joita filmillä esitetään ja JOKAISESSA on arvot y-akselilla.

Tarkistitko leffasta? Olen katsonut ja jokaisessa ei kyllä varmasti ole (tai sitten ne on Goren takana kun se käyttelee sitä nosturia).
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tarkistitko leffasta? Olen katsonut ja jokaisessa ei kyllä varmasti ole (tai sitten ne on Goren takana kun se käyttelee sitä nosturia).
Leffa on koneella ja siitä katoin ne. Jos löydät jostain käppyrän, jossa ei asianmukaisia asteikkoja ole niin laitahan tänne aika missä kohdin leffaa moinen esitetään.
 
Leffa on koneella ja siitä katoin ne. Jos löydät jostain käppyrän, jossa ei asianmukaisia asteikkoja ole niin laitahan tänne aika missä kohdin leffaa moinen esitetään.

Kai se on pakko uskoa. Täytyy katsoa leffa vielä uudestaan (laittomasti siis, meidät raahattiin koulun kanssa tuo katsomaan, itse en varmasti maksa mistään "CO2-nollapäästö-Goren" leffasta mitään.)

Edelleenkään en ole sitten yrittänyt kumota mitään tutkimuksia.

No, hyvä kun korjasit, katon ton uudestaan ja kerron mikä niissä mun mielestä sitten mätti (oisko ollu että y:n arvo ei olisi alkanut nollasta tai muuta harhautusta).

Ihmetyttää kyllä, miten joku muukin aikaisemmin tässä tredissä oli olevinaan löytänyt saman asian kuin mitä väitin aikaisemmin? Jos kerran leffassa on y:n arvot paikassaan.
 
Kansanedustaja Jyrki J Kasvi sanoi tällä viikolla Ilta-Sanomien forumilla erittäin hyvin Greenpeacesta (ja sivalsi samalla niin sanottua 'eläinten vapautusrintamaa'):

Jyrki J Kasvi sanoi:
Greenpeace nostaa esiin tärkeitä ympäristöteemoja. Sen käyttämät keinot ovat usein lain rajoilla ja jopa lain rajojen yli, mutta kaikki tehdään avoimesti omilla kasvoilla eikä yön pimeydessä.

Myöskin:

Jyrki J Kasvi sanoi:
Jos jokin ilmiö koetaan yhteiskunnalle niin haitalliseksi, että se pitää kieltää, silloin pitää ensin säätää laki ja sitten kyseessä onkin sitten jo rikos. Muutenhan tästä tulee täyttä mielivaltaa ja anarkiaa.
 
Back
Ylös Bottom