Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oho, taisin vahingossa ajaa yhen tiimiläisen yli... Se oli järjestäny jonku helvetinmoisen hässäkän poliisien kanssa ja katoin että se oli vaan joku random pelaaja.
Nyt pitäis olla hellhoundseilla autenttinen emblemi. Kaikille crewissä oleville pelissä vaan pakkispaidat päälle ;)
Pitäiskö vaihtaa crew väriks musta niin ois mustassa paidassa p-logo. Nyt se koittaa tyrkyttää punaseen paitaan punasta logoa mustan neliön sisällä.
^mistä tonne voi upata kuvan? Itse olisin kanssa juuri tuollaisen P:n tyrkännyt emblemiksi, mutta en löytänyt muuta kuin sen "editorin" niiden tekemiseen.
Ok, niin vähän ajattelinkin että ei tuolla mitään upload mahdollisuutta näytä olevan. Hienosti väännetty emblemi, näyttää ihan tolta perinteiseltä Pakkis kirjaimelta;). Jos joku osaa/haluaa tehdä vähän hienompaa P kirjainta niin ilmottelee. Ylennän, että on mahdollista tehdä crew:lle. Muutenkin tulee ylennystä, jos joku haluaa (ilmottelee itteensä pakkiksen nikillä, niin voi yhdistää. Kovemmille pakkislaisille kovemmat ylennykset:D).Ite tein sillä editorilla. Laitoin vaan ellipsin muotoisen ympyrän ja siihen keskelle palkin. Peitin osan ympyrästä mustalla niin että näyttää p:ltä ja lisäilin vähän röyhelöitä sinne p:n reunuksille.
Pitäs sen joinata. Itellä ainakin kun joinaa crewiin, on automaattisesti tullu boksille. Sulla linkitettynä boksi acco rockstar clubiin? Jos et pääse, niin heitän inviteä kun oon himassa.Mä hyppäsin boxilla myös crewiin.
e. ei joinaa näköjään pelissä automaattisesti tonne crewiin, enkä löydä sitä tuolta pelistä. Heittäkää invitee, oon rockstarclubissa jo joininu. Nick Vilu187
Enpä oo vielä kokeillu tota nettipeliä, mutta kait se pitää. Kutsukaas PS3-crewiin Dunppi.
HAhahaa! Nyt oli hyvät kisat! Ansaitun viimeisen voiton kautta saunaan ;)