MULTI Grand Theft Auto V

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja z0mbi
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oho, taisin vahingossa ajaa yhen tiimiläisen yli... Se oli järjestäny jonku helvetinmoisen hässäkän poliisien kanssa ja katoin että se oli vaan joku random pelaaja.

Nyt pitäis olla hellhoundseilla autenttinen emblemi. Kaikille crewissä oleville pelissä vaan pakkispaidat päälle ;)
Pitäiskö vaihtaa crew väriks musta niin ois mustassa paidassa p-logo. Nyt se koittaa tyrkyttää punaseen paitaan punasta logoa mustan neliön sisällä.

^mistä tonne voi upata kuvan? Itse olisin kanssa juuri tuollaisen P:n tyrkännyt emblemiksi, mutta en löytänyt muuta kuin sen "editorin" niiden tekemiseen.

Nyt pitäis olla hellhoundseilla autenttinen emblemi. Kaikille crewissä oleville pelissä vaan pakkispaidat päälle ;)
Pitäiskö vaihtaa crew väriks musta niin ois mustassa paidassa p-logo. Nyt se koittaa tyrkyttää punaseen paitaan punasta logoa mustan neliön sisällä.

Jos olet Pedrobear, niin sinulla taitaa olla oikeus muuttaa jengin värit, sinut on ylennetty korkeimpaan luokkaan.. Tuolta ei taida vain mustaa saada...

^mistä tonne voi upata kuvan? Itse olisin kanssa juuri tuollaisen P:n tyrkännyt emblemiksi, mutta en löytänyt muuta kuin sen "editorin" niiden tekemiseen.

Ite tein sillä editorilla. Laitoin vaan ellipsin muotoisen ympyrän ja siihen keskelle palkin. Peitin osan ympyrästä mustalla niin että näyttää p:ltä ja lisäilin vähän röyhelöitä sinne p:n reunuksille.

Ite tein sillä editorilla. Laitoin vaan ellipsin muotoisen ympyrän ja siihen keskelle palkin. Peitin osan ympyrästä mustalla niin että näyttää p:ltä ja lisäilin vähän röyhelöitä sinne p:n reunuksille.
Ok, niin vähän ajattelinkin että ei tuolla mitään upload mahdollisuutta näytä olevan. Hienosti väännetty emblemi, näyttää ihan tolta perinteiseltä Pakkis kirjaimelta;). Jos joku osaa/haluaa tehdä vähän hienompaa P kirjainta niin ilmottelee. Ylennän, että on mahdollista tehdä crew:lle. Muutenkin tulee ylennystä, jos joku haluaa (ilmottelee itteensä pakkiksen nikillä, niin voi yhdistää. Kovemmille pakkislaisille kovemmat ylennykset:D).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miten tossa nettipelaamisessa oikeen pääsee alkuun?
Miten voin ajaa kisoja? Miksi mut kickataa melkein aina pois servulta?
Miks niissä on aina vaa jotain 1-5 pelajaa? Miten pääsen tekemään keikkoja tms?
Pitääkö mun alussa tehdä jonkin aikaa noita pikku tehtäviä jotka tulee ku joku soittaa toho puhelimee?
Tähän mennessä on kyllä ollut paskaa toi nettipelaaminen.

Zone-sarja -42%
Mä hyppäsin boxilla myös crewiin.

e. ei joinaa näköjään pelissä automaattisesti tonne crewiin, enkä löydä sitä tuolta pelistä. Heittäkää invitee, oon rockstarclubissa jo joininu. Nick Vilu187

Pakkiksella on joku crew? Heittäkää invite Toht0ri (tuo on nolla).

Tänään tutustuin meinaan tuohon online-peliin ja voi perhana että on hauskaa. Ei varmaan tule tänään taas mitään hyödyllisempää tehtyä.

Mä hyppäsin boxilla myös crewiin.

e. ei joinaa näköjään pelissä automaattisesti tonne crewiin, enkä löydä sitä tuolta pelistä. Heittäkää invitee, oon rockstarclubissa jo joininu. Nick Vilu187
Pitäs sen joinata. Itellä ainakin kun joinaa crewiin, on automaattisesti tullu boksille. Sulla linkitettynä boksi acco rockstar clubiin? Jos et pääse, niin heitän inviteä kun oon himassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom