MULTI Grand Theft Auto V

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja z0mbi
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Ei pysty, kun siinä salasana kohdassa ilmeisesti tarttee käyttää isoa kirjainta joukossa ja mulla ei se tatin painallus toimi, niin en saa isoja kirjaimia, joten invitee pakkotoistoon
Siis, socialclubissa painat joinia niin pääset sisään. Ei noihin mitään passua tarvi tunkea:). Vai eikö sulla ole socialclubiin tunnareita? Voin mä yrittää boksinkin kautta invata kun seuraavan kerran meen pelailemaan.

Hyvät sessiot sai tänään vedettyä, rankkia jo 25:dance:. Parit pakkislaisetkin oli mukana meiningeissä:puntti:

Painelin eilen Trevorilla Grove Streetille ja ajoin yhden talon eteen, jossa pari ballasta istuskeli. Vedin keskarin pystyyn ja hetken päästä karttaa lävähti niin monta punaista palluraa, että katsoin paremmaksi painaa autosta kaasun pohjaan ja poistua muualle rällästämään:D

Painelin eilen Trevorilla Grove Streetille ja ajoin yhden talon eteen, jossa pari ballasta istuskeli. Vedin keskarin pystyyn ja hetken päästä karttaa lävähti niin monta punaista palluraa, että katsoin paremmaksi painaa autosta kaasun pohjaan ja poistua muualle rällästämään:D

Pussy!

Itse olen huvin vuoksi käynyt tappamassa kaikki ballat sieltä monta kertaa. Ajaa vaan sinne perälle ja menee sen roskiksen taakse, sieltä ampuu helposti AP pistolilla kaikki :rock: (ja sen jälkeen vielä kymmeniä poliisejakin )

Ois ollu siistiä kun oisivat toteuttaneet tähän vitoseenkin sen saman toiminnon kun oli san andreasissakin, että salilla pumppaamalla kasvais kokoa :D Tuo Frank nyt on valmiiks jo aika mallikas mutta ois siistiä kun sais vieläkin treenatumman näköseks, ja ton michaelin kaljamahan vois treenata vittuun ja tehdä siitäkin kaljun bodarin :D

1301771438.gif

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Täähän on just sitä tosielämän realismia. Ihmiset selviää kovistakin kolareista pienillä ruhjeilla ja joskus voi lähteä henki, kun kaatuu selälleen:D

Ootteko kokeillut lentää kertaakaan rakennuksia päin? Kokeiltiin huvikseen parin kaverin kanssa niin lentokone räjähti ennen kuin osu koko rakennukseen. :D

Tykästyin kyllä kovasti tähän peliin, pakko saada oma :|

Kysymys,

En ole vielä kokeillut tuota onlinea peliä kertaakaan.
Voiko / kannattaako tuota onlinea alkaa pelaamaan, jos on yksinpeli vielä kesken? Voiko hävittää talletukset tms.. Ihan kuin olisin lukenut moisesta juttua jossain vaiheessa, vai muistanko ihan väärin :) Nii ja alustana xboxsi, vaikka sillä tuskin on mitään väliä :)

Kyllähän sitä singleplayeriä kannattaa ihan kokemuspohjalta ja taitojen parantamiseksi pelailla. Online ku alkaa niin singleplayeriin palaaniminen vähenee ainakin omalla kohdalla.

Xboxin onlinen pelaajat laittakees friend inviteä gt . Boneaunt
Joukossa tyhmyys tiivistyy ja viihde kasvaa :)

^Joini tuohon pakkiksen xbox crewiin, niin ei tartte erikseen pyydellä kaikilta invejä:).

Rockstar Games Social Club - Pakkotoisto

e: tuli muuten WR vedettyä jossain ihan ihme kisassa:dance:. Taisi olla, rally mode+GTA race (pystyy ampua toisensa) tunnel vision mapissa. Kuitenkin kuljettajana mä pystyin näkemään ne reitit, ja apukuski pysty lähteä kyydistä pois. Lopulta mä ite väännän läpi racen moottoripyörillä kun muut on jalan ja yrittää ampua toisensa:D

Vittu tota onlineä pysty tuntia kauemmin pelaamaan ku alkaa pää räjähtää joko muiden pelaajien sähläämisestä tai poliiseista + toi on ihan perseestä kun siinä ei pääse etenemään mihinkään :D

Ei saatana miten oon näin tyhmä?? Kovasti haluaisin liittyä Pakkis Hellhoundseihin vaan niiden social clubin sivuilta en löydä mistä joinata.. Ja toisena asiana ihmetyttää, että miksi en löydä tai näe ketään pelaajaa onlinessa, muuten kuin sitten kisoissa, deathmatcheissa yms ja niissäkin tuntuu porukkaa olevan hyvin vähän??

Oot luultavasti mennyt vahingossa siihen yksinpeliin onlinessa, muuten kartassa pitäis näkyä liikkuvia valkosia palloja jotka kuvaa muita pelaajia :D

PREZONE Stimulant free 625 g -40%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom