MULTI Grand Theft Auto V

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja z0mbi
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Teillähä on iso Crew :D

Nojoo, pleikkarillahan tuota tulee pelattua ja aika harvoin itseasiassa nii ei just nyt jouda moisiin jengeihin. Joskus olis kyllä kiva kokeilla kunnon isolla jengillä noita tehtäviä..
Juu:D. Tosiaan, tuo rautaperseen tekemä on "pakkiksen ps3 crew". Boksi pelaajia sitten vaan mieluusti tuohon toiseen. Ei tuossa mitään velvoitteita ole, kiva vaan kun on vähän "samalla puolella" olevia heeboja mukana auttamassa, ettei nyt ihan kaikki pelaajat hypi silmille;).

Tänään oli aika eeppinen tilanne, kun matkustin junan mukana ja huomasin "high priority" auton jossain ihme paikassa. Kävin tappamassa kaverin joka istui siellä (näytti olevan afk). Sitten piti käydä LS customissa korjaamassa ja uudelleen maalaamassa, jotta pystyttiin myymään auto eteenpäin. No, matkalla sitten huomasin että kaveri jolta nyysin alunperin auton oli mun perässä. Johonkin kivetykseen törmäsin ja kaveri tappoi mut. Tuli kyllä sellanen fiilis, että "vittu et sitä autoa vie!". Rahaakin olin jo siihen saanut palamaan, niin nopeesti uusi auto nyysimään ja perään.
Sain kun sainkin tapettua kaverin uudestaan ja nyysin auton takasin, juuri hengissä. Ei mene kun pari sekuntia, ja kaveri pistää bountyn musta päälle:D. Hetken kuluttua huomaan, että 6-7 kaveria tulossa mun perässä:). Huhhuh, että oli tiukkaa saada se sinne Simeonin mestaan myytyä, sekunteista oli kiinni. Bountyn toki menetin, kun ei paljon ollut tehtävissä kun 6 äijää kytiksellä kun mun ukko tulee ulos:D.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Huomenna pitäisi ilmestyä korjauspäivitys, jonka jälkeen autonkatoamiset yms. pitäisi korjaantua. Mahtaako tuo tulla pelkästään livepäivityksenä vai saakohan sen tikulle niin kuin esim. boxin omat päivitykset?

Jumalauta kun toi pörssi on oikeesti junnannut siitä lähtien kun pelin pääsi läpi, suurin muutos kursseissa oli 4% miinuksen puolelle animalARKissa eikä sieltä noussut enää, Bawsaqissa ei kurssit muutu sittaas yhtään.

Mua on hieman askarruttanut parin päivän ajan, että mitäs sitä nyt sitten tekisi kun pääjuoni on pelattu läpi. Pitääkö sitä alkaa keräämään massia noihin kalleimpiin ostettaviin kiinteistöihin, ja saako sieltä lisää tehtäviä/tekemistä kuten vanhemmissa GTA versioissa? :confused:

Mua on hieman askarruttanut parin päivän ajan, että mitäs sitä nyt sitten tekisi kun pääjuoni on pelattu läpi. Pitääkö sitä alkaa keräämään massia noihin kalleimpiin ostettaviin kiinteistöihin, ja saako sieltä lisää tehtäviä/tekemistä kuten vanhemmissa GTA versioissa? :confused:

Sama täällä! Prosentteina koko touhua suoritettu vain 81,7%(?) enkä kyllä keksi miten saisin lisää. Pitäisikö onlinessa tehdä jotain? Nostaisiko avaruusaluksen osien keräily prosentteja?

E: Noniin, nyt löyty: http://www.gamesradar.com/gta-5-100-completion-guide/

Onlinessa löysin eilen ekaa kertaa Survivors mission. Ihan huippua ja rahaa/pisteitä tulee paljon. Eilen olin kahdestaan jonkun kanssa siinä ja selvittiin 11 aallosta. Rahaa tuli 20 000, reilusti pisteitä ja aseita, jotka sai freemodeen mukaan. mm. Minigun, sniperi, kranaatinheitn...

Olsiko tänään Pakkis Hellhounds karkelot illalla?

edit. 1-4 pelaajaa mahtuu tuohon Survivoriin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onlinessa löysin eilen ekaa kertaa Survivors mission. Ihan huippua ja rahaa/pisteitä tulee paljon. Eilen olin kahdestaan jonkun kanssa siinä ja selvittiin 11 aallosta. Rahaa tuli 20 000, reilusti pisteitä ja aseita, jotka sai freemodeen mukaan. mm. Minigun, sniperi, kranaatinheitn...

Omituista että olette 11 aaltoa selvinnyt kun ei noissa ole kun 10 aaltoa jonka jälkeen survival on päästy läpi.

Omituista että olette 11 aaltoa selvinnyt kun ei noissa ole kun 10 aaltoa jonka jälkeen survival on päästy läpi.

Failed me saatiin ja mielestäni toi oli aalto 11, jossa kuoltiin. Jos 10 aaltoa on varmaa tietoa, niin olen ollut todella väsynyt ja muistan väärin. Selvästi mielikuvani on kuitenkin näytöllä lukeva 11.

En kuitenkaan ole asiasta niin varma, että alkaisin väittelemään. Eli päästiin sitten varmaan aaltoon 10, mutta sitä ei päästy läpi.

Zone-sarja -42%
Vetikö sustakin pyöräilyosuudessa porukka ohi vasemmalta ja oikealta? Musta ainakin veti, vaikka poljin koko matkan täysillä. Vitutti kun mietin että nyt meni tämä puolen tunnin naputtaminen ihan hukkaan, mut juoksussa sitten ne sainkin kiinni.

Nyt alkaa jo tökkiä koko peli kun on tullut hakattua läpi. Onlinea ei kiinnosta edes alottaa kun oon frendillä kattonut millanen se on. Saatanan kauan saa hakata niitä paskoja pieniä tehtäviä että pääsee etenemään edes tasolle että saa oman kämpän ja senkin jälkeen saa hakata ihan vitusti että etenee vähääkään. Storymodessa nyt ei oo enää mitään tekemistä läpipelaamisen ja sijoittelun jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom