Juu:D. Tosiaan, tuo rautaperseen tekemä on "pakkiksen ps3 crew". Boksi pelaajia sitten vaan mieluusti tuohon toiseen. Ei tuossa mitään velvoitteita ole, kiva vaan kun on vähän "samalla puolella" olevia heeboja mukana auttamassa, ettei nyt ihan kaikki pelaajat hypi silmille;).Teillähä on iso Crew :D
Nojoo, pleikkarillahan tuota tulee pelattua ja aika harvoin itseasiassa nii ei just nyt jouda moisiin jengeihin. Joskus olis kyllä kiva kokeilla kunnon isolla jengillä noita tehtäviä..
Tänään oli aika eeppinen tilanne, kun matkustin junan mukana ja huomasin "high priority" auton jossain ihme paikassa. Kävin tappamassa kaverin joka istui siellä (näytti olevan afk). Sitten piti käydä LS customissa korjaamassa ja uudelleen maalaamassa, jotta pystyttiin myymään auto eteenpäin. No, matkalla sitten huomasin että kaveri jolta nyysin alunperin auton oli mun perässä. Johonkin kivetykseen törmäsin ja kaveri tappoi mut. Tuli kyllä sellanen fiilis, että "vittu et sitä autoa vie!". Rahaakin olin jo siihen saanut palamaan, niin nopeesti uusi auto nyysimään ja perään.
Sain kun sainkin tapettua kaverin uudestaan ja nyysin auton takasin, juuri hengissä. Ei mene kun pari sekuntia, ja kaveri pistää bountyn musta päälle:D. Hetken kuluttua huomaan, että 6-7 kaveria tulossa mun perässä. Huhhuh, että oli tiukkaa saada se sinne Simeonin mestaan myytyä, sekunteista oli kiinni. Bountyn toki menetin, kun ei paljon ollut tehtävissä kun 6 äijää kytiksellä kun mun ukko tulee ulos:D.