Grand Theft Auto IV - Traileri

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kaupoistakin saattaa aika äkkiä loppua nuo.
Hohohohohooo! Entäs jos muropakettiin meet juttelemaan noita juttujasi? No ei pahalla mutta vitut nuo mihinkään lopu. Tiedätkö paljon yhden lätyn valmistuskustannus on? Alle euron koteloineen! Myyntihinta kun on 65e niin aika monta ylimääräistä siihen saa noita prässätä ja kun loput joutaa joskus parin vuoden sisään alelaariin, niistä saa silti yli 10x "voitot" jos ei siis pelin kustannuksia lasketa, vain materian.

Eli kyllä ne painoserät hype-peleissä on niin vitun isot että jokaiselle riittää takuuvarmasti. Jos joku liike ei niitä tarpeeksi tilaa (itse asiassa tilaukset hoitaa pelin markkinoija, ei liike) niin se on niiden vika mutta seuraavasta varmasti saa taas.

No enhän mä nyt sentään sitä meinannu että ne levyt koko maailmasta noin vaan loppuis. :)

Vaan ihan omasta kokemuksesta, Guitar Heron, Forzan ja monen muun pelin kanssa kun oon yrittänyt hommata niin melkein joka paikasta ollaan myyty "ei oo":ta.

Itse ainakin olen hommaamassa heti julkaisupäivänä, ja haluan sen juuri silloin, enkä viikon tai kahden päästä.

Ja kun tuosta liikkeestä puhuin, niin eilen jo päätin että en kyllä aio sitä sieltä ostaa.
Täytyy vaan ajoissa mennä käymään kaupassa.

E: Tosin kyllä nyt uskoisin että noin suuren pelin julkaisussa niitä on varattu paljon kauppoihin kun niitä kuitenkin menee.

Viimeksi muokattu:
Sama hommahan se oli että GT5 Prologue loppuu kaupoista eikä sitä riitä kaikille. Eikös tuota liene jokaisessa kaupassa kuitenkin tarjolla paitsi yhdessä-kahdessa joista huhumylly on saanut alkunsa. Vähän sama juttu kuin miksi Sedu pitää jonoja ravintoloidensa edessä ;)

http://www.gamespot.com/news/6188885.html

Jeah... EA saattaa viivästyttää GTA IV:n julkaisua, mikäli EA ostaa Take- Twon.
Sillon loppuu huumori jos näin käy... Tosin en usko että millään voi olla mahdollista.

Ja kyllä "ei oota" voidaan helposti myydä jos maahantuoja ei ole saanut toimitettua tarpeeksi peliä. Yleensä se kuitenkin johtuu liikeen omasta sisään ostosta, eikä maahantuojan toimituksista. Joissain liikkeissä ei varmasti ole peliä tarpeeksi homattu, näin on käynyt muissakin peleissä jossain liikkeissä. Esim. Bioshokkia ei meinannut saada mistään julkaisun alla Jyväskylästä.

Toivotaan vaan että nämä analyytikot ovat väärässä:
http://www.joystiq.com/2008/04/06/pachter-ea-could-delay-gta-ivs-april-29-release/

"EA could delay GTA IV's April 29 release"

peter-moore-gtaiv-date.jpg

Nojoo... Tässähän se olin Solid Nercon toimesta.
Olin niin kuumana vaan etten kattonut sivuja taaksepäin.

Pari viikkoa piinaa jäljellä! :D

"Official Xbox Magazine is the first magazine to review Grand Theft Auto IV. Subscribers in the UK began receiving their issues today.

The verdict from OXM is:
Amazingly realistic world.
Stunning action set pieces.
Genuinely engrossing storyline.
Hugely entertaining multiplayer.
Vast in every respect.

...and the final score given by OXM is 10 out of 10."

Hyvältä kuulostaa! Ja odotus vaan vaikeutuu. ;)

Alkaa jo pallit oleen hiessä, mutta hyvä niin. Luulisin että ainakin gigantista voi löytyä julkaisu päivänä, näin ainakin Halojen kanssa on käynyt. Kohta se on täällä. Kohta ei tarvitse edes syödä kun elää siitä pelistä. Kohta ei ole elämää.

Zone-sarja -42%
Huomenna tasan kaks viikkoa.

Pitää kyllä ottaa omaa lomaa koulusta tiistaiks.
Täytyy käydä vaan kaupungilta jostain kaupasta hakemassa heti aikasin aamulla ja sitten kotiin pelaamaan :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
microsoftille 25 miljoonaa dollaria:D

Mä kyllä löysin tämmöisen tiedon mutta eipä sillä nyt mitään merkitystä ole:
By: Peliplaneetta uutiset
Take-Twon mukaan yksinoikeus lisäsisältöön maksoi Microsoftille 50 miljoonaa dollaria, eli noin 37 miljoonaa euroa.

Tässä vielä kaikennäköistä tietoa:

Ladattavat episodit
Lisäsisältö tulee ladattavaksi syksyllä.

Achievementit Xboxilla

Herkkuja
Videoita ja tietoa mm. monipelistä jne.

Mä kyllä löysin tämmöisen tiedon mutta eipä sillä nyt mitään merkitystä ole:

By: Peliplaneetta uutiset
Take-Twon mukaan yksinoikeus lisäsisältöön maksoi Microsoftille 50 miljoonaa dollaria, eli noin 37 miljoonaa euroa.

Tässä vielä kaikennäköistä tietoa:

Ladattavat episodit

Achievementit Xboxilla

Herkkuja
Videoita ja tietoa mm. monipelistä jne.
Niin aivan oikeen, mutta kun niitä lisäepisodeja tullee kaksi, niin eikös 50 jaettuna 2 ole 25 joten ensimmäiisen hinnaksi tulee se 25 miljoonaa dollaria :D

I demands a source! :thumbs:
http://www.ahjteam.com/gta4/OXM-REVIEW-8.jpg
vasemmassa alakulmassa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom