Grand Theft Auto IV - Traileri

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No aivan varmasti on jokaista kuvaa enemmän tai vähemmän käytetty photoshopin kautta, sehän alkaa olla jo alan standardi (helpoin esimerkki varmaan tuo kuva missä hahmo seisoo autojen valojen edessä), mutta kyllä noistakin summittaisen arvion siitä todellisesta grafiikasta saa.

http://www.gtagaming.com/forums/showthread.php?t=86179 Täältä löytyy videota, ja paljon kuvia joiden perusteella pystyy varmasti jokainen päättelemään millainen peli on ulkonäöltään ihan oikeasti.

Jep, on niistäkin jotain mainittu noissa previkoissa sun muissa.. Päällimmäisinä nyt ehkä mieleen jäi se, että autot ei enää automaattisesti räjähdä katolleen kääntyessä. Kestävät myös enemmän rankaisua aseilta ja kun esim. ajat tulen läpi, voi renkaat syttyä tuleen ja siten myös pamahtaa tyhjiksi. Kunnon kolareista voi tulla itsellekin damagea ja mopoillessa saattaa vauhdissa kypäräkin lentää päästä.

Ja suoraa quotea noista autojen pöllimisistä ja driveby-ammuskeluista:
* Stealing a parked car can no longer be done simply by opening the door and driving off. Now, it involves Niko approaching the car, breaking the glass, and hotwiring it; only then can he use it. The way Niko enters the car would look different each time depending on where and how he is in relation to the car. There will be several animation variations to sneaking up to a car and breaking its window. Because of the Euphoria engine, the way the character will approach the car will be completely random.

* When driving in a car the player will be able to smash the window with his elbow, free-aim, and fire out of the broken window with any weapon in Niko's arsenal.

MGS vie aina, koska se nyt vain sattuu olemaan maailman paras pelisarja :) No compromises.

Kiitos tosta linkistä, kyllähän tuo osoitti aika hyvin että jotain kehitystä on tapahtunut.. Ja jos nuo IV:n kuvat ovat tosiaan in game -grafiikkaa eikä mitään esirenderöityä, niin oh.. oh!

Makuasioitahan nämäkin on. Itse olen taas henkeen ja vereen GTA-mies ja en pidä MGS parhaana pelinä. Hyvänä pelinä kyllä ja olen PS2:lla 3 osan pelannut läpikin, mutta ei tuo 4 osa kyllä aiheuta ps3 ostamista.

Grafiikka ei sinäänsä ole minusta missään pelissä pääasia, mutta kyllä GTA IV ja lähes kaikki nykypäivän pelit näyttää helvetin hyvältä vaikkei oliskaan ihan sitä graaffista huippua. Jos pelin graafiseen ulkoasuun on vähänkään panostettu.

Elkääkä parjatko tässä tredissä GTA IV!! Se on kovin ikinä ja PISTE :lol2:

Multiplayerista oli tuolla puhetta? Mitenkäs tuota nyt useampi pelailee, jotain sinkohippaa vain vai mitä?

Toi rosvo ja poliisi setti vaikuttaa kyllä musta mielenkiintoselta, että sitä kyllän varmaan tulee hakattua.

Multiplayerista oli tuolla puhetta? Mitenkäs tuota nyt useampi pelailee, jotain sinkohippaa vain vai mitä?
Aiemmissakin versioissa on ollut multiplayer ominausuus,eli voi netissä toisia ownata :)

16 pelaajaa mahtuu kerrallaan maksimissaan mukaan, omaa hahmoa voi kustomoida ja pelimuotoja on ihan mukavat 15 erilaista. ;)
Täältä löytyykin suurimpaan osaan pieni esittely:
http://www.gta4.net/multiplayer/

Ja PC-versioihin sai tosiaan epävirallisen moninpelin, mutta ei sitä kyllä täydelliseksi voinut sanoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jaahas, tässä on peli, jonka vuoksi itse aion viimeinkin ostaa PS3:n.
Tosin olen pleikkarin pojallekin (ikää 4 viikkoa) luvannut, joten pakko se on ostaa tässä kohta.

San Andreaksessa oli kaksinpeli samalla koneella, mut eipä sitä voi oikein verrata tähän

Heh, no niin sai joo, mutta eipä sitä voi kyllä moninpeliksi sanoa :)

Nii oliha noihi jotain modeja PC puolella, mutta ei ne ollut valmiina itse pelissä.

Zone-sarja -42%
Viime yönä tuli nukuttua sitten suht' paskasti. Pyörin koko yön ja loput ajasta näin painajaisia. Yksi painajaisista oli sellainen, että kun olin saanut GTA IV:n ja rupesin pelaamaan niin pettymys oli aivan järkyttävä. Grafiikka oli vanhaa palikka grafiikkaa ja ruudunpäivitys oli tosi pätkivää 5-10fps:n luokkaa. Hajoilin unessa, että ei voi olla! ei voi! Käynnistin koneen uudestaan ja kuinka ollakkaan peli toimi kuin unelma. Grafiikka oli herkkua ja ruudunpäivitys ripeää.

Noh, olin unessa pelannut sitten tuntemattoman määrän peliä kunnes äxboxini leipoi kiinni. Siinä sitten unissani kävin kaikkia eri vaihtoehtoja läpi, että mitä teen jos boxi oikeasti leipoo kiinni sillon kun pelaan GTA:ta. Päädyin siihen vaihtoehtoon, että en suostu lähettämään boxia huoltoon vaan vaadin saada liikkeestä uutta tilalle. Mikä onnistuu sillä, että saan microsoftilta tapausnumeron jonka annan kodin 1 kassalle, josta myyjä soittaa ja varmistaa tapauksen.

JEh... Eli näköjään mulle käy juuri niin että boxi menee paskaksi kun rupeen peliä myllyttämään. No mutta onneks olen sentään jo keksinyt ratkaisun siihenkin ongelmaan :D

Voi saatana, pääsee luukuttaan vasta 3.5 kun pääsee täältä Portugalista pois.
9.5. kun pääsee Thaimaasta pois ;)
Tosin ei ole vielä konsoliakaan, PS3 hankittava myös.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom