Grand Theft Auto IV - Traileri

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itsellä odotukset ovat kyllä täyttyneet, hyvä peli etenkin kun laittaa brightnesia pari pykälää eteenpäin...paria asiaa kysyisin:

Onko ensimmäisen safehousen liepeillä autotallia, mihin makeen kaaran voisi tallettaa? Entä onko pelissä jotain etsittävää tyyliin hidden pagage vanohista GTA:ista?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onko ensimmäisen safehousen liepeillä autotallia, mihin makeen kaaran voisi tallettaa? Entä onko pelissä jotain etsittävää tyyliin hidden pagage vanohista GTA:ista?
Auton voi jättää siihen talon eteen keltasella merkitylle alueelle. GTA4:ssa hidden pagaget on korvattu puluilla joita pitää ampua. Niitä on 200 pitkin kaupunkia.

Miten herkästi poliisit tulee perään? Onko yhtä rentoa kuin aikaisemminkin vai onko lainvalvonta kiristynyt? Ja vieläkö löytyy ympäristöstä niitä tähtiä ja pay n spray-maalaamoita?

Miten herkästi poliisit tulee perään? Onko yhtä rentoa kuin aikaisemminkin vai onko lainavalvonta kiristynyt? Ja vieläkö löytyy ympäristöstä niitä tähtiä ja pay n spray-maalaamoita?

Poliisit tulee mielestäni paljon herkemmin perään kuin ennemmin, eli jos näkevät sinun heiluvan esim haulikko kourassa, niin pillit soivat välittömästi. Tähtiä en ole lyötänyt, pay n spray löytyy.

Kiitokset shidox

Ei perse. Kaveri soitti tänään ja kyseli mikä mahtaa olla ku hänellä ei peli enään aukee, jää vaan lataa sit savee. Noh, hetken siinä tuumailtiin ja totesin, että asenna peli uudestaan ja johan lähti taas toimii. Naureskelin siinä, että pitää kyllä olla aika taitava, että saa konsolipelitkin jo jumiin :D ..... kun pääsin himaan ja käynnistin oman GTA:n nii sama juttu itelläni. Peli jää jumiin alkulatauksessa.

Oon lueskellu foorumeita ja huomannu, että helvetin monella muullakin PS3 GTA4 pelaajalla tullut tänään sama juttu. Kirjautumalla ulos Ps3 netwörkista tai vetämällä internet-kaapelin irti, vian pitäisi korjaantua. Ite en ole vielä kokeillut.

Noh, fixiä odotellessa pitänee alkaa valmistautumaan suomen lätkäpeliin :kippis1:

Edit: Toi piuhatemppu kyl toimii :D ..... eikö näiden konsolien pitänyt olla juuri siitä helppoja, että lykkää vaan pelin sisään ja alkaa pelaa? Ei tarvitse kikkailla niiku PC:llä...... ei saatana .....

On kyllä aivan mahtava peli. 26 tuntia takana ja ainut asia josta voin valittaa on se, että kuolemasta menettää helvetin paljon rahaa. Se perus 100$ olis ihan hyvä.

Miten herkästi poliisit tulee perään? Onko yhtä rentoa kuin aikaisemminkin vai onko lainvalvonta kiristynyt? Ja vieläkö löytyy ympäristöstä niitä tähtiä ja pay n spray-maalaamoita?
Mun mielestä poliisit ei tuu sen herkemmin perään, kun ennen, niitä on vaan ehkä enemmän. Oikeestaan, IV:ssä ei vättämättä tuu poliisit perään, jos hipaset autollas liikkuvaa poliisiautoa. Ennen tullu suunnillee pelkästä ilmavirtauksesta perään, IV:ssä oon muutaman kerran oikeen kolauttanu eikä ollu moksiskaan.

Ei perse. Kaveri soitti tänään ja kyseli mikä mahtaa olla ku hänellä ei peli enään aukee, jää vaan lataa sit savee. Noh, hetken siinä tuumailtiin ja totesin, että asenna peli uudestaan ja johan lähti taas toimii. Naureskelin siinä, että pitää kyllä olla aika taitava, että saa konsolipelitkin jo jumiin :D ..... kun pääsin himaan ja käynnistin oman GTA:n nii sama juttu itelläni. Peli jää jumiin alkulatauksessa.

Oon lueskellu foorumeita ja huomannu, että helvetin monella muullakin PS3 GTA4 pelaajalla tullut tänään sama juttu. Kirjautumalla ulos Ps3 netwörkista tai vetämällä internet-kaapelin irti, vian pitäisi korjaantua. Ite en ole vielä kokeillut.

Noh, fixiä odotellessa pitänee alkaa valmistautumaan suomen lätkäpeliin :kippis1:

Edit: Toi piuhatemppu kyl toimii :D ..... eikö näiden konsolien pitänyt olla juuri siitä helppoja, että lykkää vaan pelin sisään ja alkaa pelaa? Ei tarvitse kikkailla niiku PC:llä...... ei saatana .....

Mulle tapahtui tänään ihan sama juttu. Kerkesin jo panikoimaan kun peli ei käynnistynyt useamman käynnistyksen jälkeen tai jumitti muutaman minuutin pelaamisen jälkeen. Nyt peli toimii taas samalla tavalla kuin aiemmin.

Vitutti jo hetken kun mietin, että n. 30 tunnin pelaaminen meni hukkaan. Kiva tietää että en ole ainoa. Pahinta oli varmaan sivarien ilmestyminen kun peli ei käynnistynyt ja mieli olisi tehnyt pelata niin hitosti.:)

-e- Saattaa vähän haitata multiplayer-vaihtoehtoa toi bugi.
-e2- Poliisit tulee helpommin perään mun mielestä. Esimerkiksi aseen laukaiseminen omassa kämpässä laittaa jo kytät liikkeelle.

Joo tää oli siisti juttu. Ei lähe peli enää käyntiin millään, asentelin uusiksi jnejne.
Nyt otin savet jemmaan usb tikulle ja poistin ne. Vittu kiva. alusta vaan vetämään. Taidan myydä vittuun tuon.

Joo tää oli siisti juttu. Ei lähe peli enää käyntiin millään, asentelin uusiksi jnejne.
Nyt otin savet jemmaan usb tikulle ja poistin ne. Vittu kiva. alusta vaan vetämään. Taidan myydä vittuun tuon.

Koititko nettipiuhan nyppäämistä irti?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kysytään uudestaan:)

Onko joku löytänyt noita thropy(palkinto, en osaa Lontoota) paikkoja. Kun helikopterilla lentää sillan ali noi palkinnot tulee kartalle hetkeksi. Niitä on 12 kappaletta.

Minä en niitä kyllä löydä. Äsken käytin tunnin aikaa niiden etsimiseen. Kertokaa joku edes mitä etsiä?

Selvennykseksi. Olen siis löytänyt palkinnon osoittamaan paikkaan, mutta siellä ei ole mitään.

Konsolifinissä luki että jos jumittaa niin datan poistaminen (älä poista savegameja!) + sen JÄLKEEN uudelleenasennus auttaisi jumitusongelmaan. Edellä olikin tuosta piuhan irrottamisesta myös mainittu. En usko että alusta kannattaa alkaa tahkoamaan.

Taidan odotella pätsiä ja aloittaa pelaamisen vasta sitten, nettipelikään ei kuulemma vielä toimi kunnolla.

PAHA SPOILERI - ÄLÄ LUE!
Michelle on soluttautunut poliisi

Zone-sarja -42%
En lukenut Hupen spoileria, mutta kun quottasin sitä ni siellähän se näky :D
Mut nou hätä oon pelannut jo niin pitkälle.

Oisin vaan sanonut, että elkää pistäkö noita taikka kommentoiko spoilereita. Koska jos vähänkään saa vihiä juonesta mitä ei itse tiedä niin vie kohtuu paljon tosta jännittävyydestä pois.

voi vittu, oli pakko lukea hupen spoileri varoituksista huolimatta. Ei olisi pitänyt

Käy just näin...

Edit: Nii ja Huppe jos oot kerta kuumissas oottamassa sitä GTA IV:tä ja PS3:si nii miiks ees poimit noita tietoja juonesta :D

Nykyään ei taida kyllä pelin peliä olla, johon ei jossain vaiheessa tulisi joku korjauspätsi:D

Tämä on kyllä paska juttu pelikonsoleiden koko idean ollessa että paina nappia ja rupea pelaamaan. Ei se isokaan vaiva ole, mutta vituttaa silti kun konsoli iskee ruutuun että enste haetaan yksi päivitys.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom