Grand Theft Auto IV - Traileri

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oikea New York vastaan Liberty City :kuola:
http://www.eurogamer.net/tv_video.php?playlist_id=8691

Saattaa olla pleikka kolmosen ja GTA nelosen hankinta edessä.

Olin just postittamassa samaa video pätkää. Arvostus peliä kohtaa nousee vieläkin enemmän kun näkee tuosta miten hyvin kaupunki on oikeasti mallinnettua.

Mulla on mennyt toi peli jo niin paljon vereen, että mietin pelin tapahtumia ihan pitkin päivää ja välillä tulee hirveä kuumotus pelata peliä :D Vaikka en kuitenkaan kertaakaan ole vetänyt mitään maraton settiä peliä. Tosin on kyllä ollut niin hyvät kelit, ettei ole pystynyt... Toivottavasti ens viikonloppuna sataa kaatamalla vettä koko ajan niin voi hyvällä omalla tunnolla pelata peliä koko päivän :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Karmea odotus on päättynyt!! Tänään tuli känädästä peli laatikkoon! Mitähän sitä tänään tekisi ku vapaapäivä ja kaikkee :hyvä:

Karmea odotus on päättynyt!! Tänään tuli känädästä peli laatikkoon! Mitähän sitä tänään tekisi ku vapaapäivä ja kaikkee :hyvä:

Ihan kiva keli tänäänkin, joten ei muuta kuin ulos lenkille, pihahommiin jne.
Vai oliko sulla kenties jo jotain muita suunnitelmia ;)

Minä laitoin eilen sen PS3 + GTA IV -paketin tilaukseen NetAnttilasta.

Toivotaan että tulisi mahd. nopeasti. Odotus on sietämätön. :kuola:

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jes, tuli ostettua X360 premium ihan tota GTA4:ää varten ja ainakin parin tunnin perusteella on sen arvoinen!
Nyt vaan itsekuria kehiin kun pitäisi tehdä muutama tunti töitä ja ah syyhyttää tuo huoneen keskellä oleva viihdekeskus... :hyvä:

Mukavan setin sain noihin PS3-hintoihin verrattuna; 430€ tuli maksamaan, ja pakissa konsoli, VGA-kaapeli, ja lisäpelejä vielä GTA4:n lisäksi Condemned 1+2, Mass Effect ja Perfect Dark zero...

Mukavan setin sain noihin PS3-hintoihin verrattuna; 430€ tuli maksamaan, ja pakissa konsoli, VGA-kaapeli, ja lisäpelejä vielä GTA4:n lisäksi Condemned 1+2, Mass Effect ja Perfect Dark zero...

Onhan tuo ihan mukava paketti mutta kyllä minä maksan mielelläni vähän ylimääräistä Blu-raystä. :)

Onhan tuo ihan mukava paketti mutta kyllä minä maksan mielelläni vähän ylimääräistä Blu-raystä. :)
Ohan toi bluray asema todella mukava plussa, varsinkin nyt kun tietää varmasti omistavansa sen "voittaneen" osapuolen aseman. Mutta mun mielestä ihmisten kanattais kehua mielummin vaikkapa tuota PS3:sen DVD-leffojen skaalausta. Se on aivan mielettömän hyvä kun vertaa normaaliin n. 100€ DVD-soittimeen. Kalleimmissa soittimissa erot ovat jo minimaaliset.

Eli siis jos haluu suositella jollekkin PS3:sta nii kannattaa myös muistaa, että PS3 on myös muutakin kuin vain bluray-soitin ja pelikone. Se on myös helvetin hyvä DVD-soitin.

Mut jooh, nää ei taas liity mitenkään GTA4:seen :D

jatkakaa....

Ohan toi bluray asema todella mukava plussa, varsinkin nyt kun tietää varmasti omistavansa sen "voittaneen" osapuolen aseman. Mutta mun mielestä ihmisten kanattais kehua mielummin vaikkapa tuota PS3:sen DVD-leffojen skaalausta. Se on aivan mielettömän hyvä kun vertaa normaaliin n. 100€ DVD-soittimeen. Kalleimmissa soittimissa erot ovat jo minimaaliset.

Eli siis jos haluu suositella jollekkin PS3:sta nii kannattaa myös muistaa, että PS3 on myös muutakin kuin vain bluray-soitin ja pelikone. Se on myös helvetin hyvä DVD-soitin.

jatkakaa....

Näin on! Lähti oma DVD-soitin heti myyntiin kuha pleikkari tuli taloon. Ja mitä tähän GTAahan tullee nii semmosen ~5 pelitunnin jälkeen aivan loistava! Takasi pelaamaan! :)

jatkakaa....

Vähän lisää offtopikkia, sorry!
Tuo DVD toisto ei mun mielestä ole PS3:ssa sen parempi kuin XBOX360:ssä.
Mulla on molemmat konsolit, joten käytännön kokemusta on ;)
Kumpikin tuottaa kuvan samalla resoluutiolla ja ainakaan oma silmä ei niissä mitään eroa havaitse.

Eli jos leffakäytössä pitää etua hakea, niin kyllä se pleikkarissa on nimenomaan se BR asema.

Mulla on mennyt toi peli jo niin paljon vereen, että mietin pelin tapahtumia ihan pitkin päivää ja välillä tulee hirveä kuumotus pelata peliä :D Vaikka en kuitenkaan kertaakaan ole vetänyt mitään maraton settiä peliä. Tosin on kyllä ollut niin hyvät kelit, ettei ole pystynyt... Toivottavasti ens viikonloppuna sataa kaatamalla vettä koko ajan niin voi hyvällä omalla tunnolla pelata peliä koko päivän :D

Ei tuo vielä mitään. Näin itse pelistä unta, vaikka en edes vielä omista sitä.

lyhentää vaan konsolin elinikää jos käyttää sitä asemaa leffakäytössä. Blue-rayn voittokin on kyseenalainen sillä vielä on voitettava DVD, mutta se ei tule tapahtumaan ennen nettijakeluun siirtymistä.

lyhentää vaan konsolin elinikää jos käyttää sitä asemaa leffakäytössä. Blue-rayn voittokin on kyseenalainen sillä vielä on voitettava DVD, mutta se ei tule tapahtumaan ennen nettijakeluun siirtymistä.

Kyllä dvd on jo taltutettu. Kestää vaan aikansa, että BR soittimet yleistyy. Kyllä tuolla lisääntyneellä tallennustilalla on oikeastikkin merkitystä. Sen nyt näkee ja kuulee.

En mä ainakaan säästä laitteitani. Tuskimpa se nyt pahemmin siitä kuluu ja vaikka kuluisi niin mitä sitten? käyttöön ne on tehty ja muutamassa vuodessa hinnat on taas tuonkin laitteen kanssa verkonpaino tasolla.

Mä tässä kuumeisesti odottelen verkkokaupasta omaa PS3:sta. Viikko mennyt eikä tunnu mistään löytyvän. Kauaa ei kyllä jaksa rahoja säästää vaan lähtee jostain muualta hankintaan. Kallis peli tuli, kun piti ostaa uus telkkari ja konsoli :D

Ois kyl nastaa ku vois pistää jengii vaik takakonttiin, ampuu sinne tai tökkiä veitsellä ja upottaa auton suohon/mereen.

GTAGamingin forumilla joku tiesi kertoa onnistuneensa tässä tavallaan. Kun pelissä näkee joskus kadun varsilla ihmisiä tonkimassa autojensa takaluukkua, niin oli tönäissyt sellasta ukkoa niin että se oli kaatunut sinne takaluukkuun. Sitten äkkiä auton rattiin ja hanaa ennenku ukko oli ehtiny nousta --> takaluukku kiinnni ja ukko sisällä. Joku käsi oli vielä jäänyt ulkopuolelle! :hyvä:

Itse olen saanut revittyä huumoria vasta portaita alas tönimisestä ja junan alle. Vinkeetä myös puistossa tönästä aidan yli sakkia pääedellä lampeen. Ja kuulaa tottakai perään ettei liian pian pinnalle nouse. ;)

junan alle on muuten hieno tuuppia ihmisiä :D Löysin myös yhden tenniskentän missä ei ole juuri ikinä poliiseja ja voi vetää ohikulkijoita turpaan melkein miten lystää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom