Grand Theft Auto IV - Traileri

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei taida olla mitään opittavia taitoja tässä pelissä tai ainakaan itse en ole vielä niitä löytänyt.
Joku haasteli jossain tehneensä kierrepotkun, tiedä sitten onko tuo perusliikkeitä? Vaatinee ainakin näppäinyhdistelmien opettelua :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joku haasteli jossain tehneensä kierrepotkun, tiedä sitten onko tuo perusliikkeitä? Vaatinee ainakin näppäinyhdistelmien opettelua :)
Se on counter-liike. Väistät kaverin iskun (A) ja sitten annat palaa takasin päin lyöntinapeilla niin vastustaja saa jalkaa naamaan. :rock: Onnistuvat vaan noi counterit ainakin itellä kovin harvoin

Mistä sais halvimmalla Xboxin? Himottaa toi gtaIV sen verra et pitää tehä se mitä aikoinaa teki San Andreaksen kaa, ostaa konsoli GTAn takia :)

hm, paljonkos toi live siis maksaa? Ite oon nähny halvimmal iha perus xbox 199e ja 50e toi GTA, mut tos 329,90 on tota aikaa.

Saannen kysyä mikä on toi PGR 4 ja mitä eroa on pro ja normi xboxilla?

Mitäs helvettiä, XO jumitti kaks kertaa puolen tunnin sisään GTA IV:tä pelattaessa. Toivottavasti olivat ainoita kertoja, menee vähän peli-ilo tuommosesta. No onneksi on auto-save päällä.

Onko muilla ollu samoja ongelmia?

hm, paljonkos toi live siis maksaa? Ite oon nähny halvimmal iha perus xbox 199e ja 50e toi GTA, mut tos 329,90 on tota aikaa.

Saannen kysyä mikä on toi PGR 4 ja mitä eroa on pro ja normi xboxilla?

Kalliimmassa boksissa tulee mukana kiintolevy ja kuulokemikrofoni. 3 kk liveaikaa maksaa about 24 egee kaupassa ( 12 kk 50 egee tarjouksessa).

PGR 4 videoarvostelu:
http://www.gametrailers.com/player/25838.html

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitä siinä tehtävässä, missä pitää etsiä tietoja läppäristä, pitää tehdä?

En löydä läppäristä mitään?
Lue sähköpostit ja poistu sen jälkeen koneelta. Niko soittaa muistaakseni automaattisesti sitten keikan antaneelle tyypille ja tehtävä jatkuu.

Pistetään vaikka tähän. Vihdoin peli rantautui Thaimaahan PS3-versiona. Noh, 20gb konsoli 37000thb (757euroa) ja peli 4900thb (100,32euroa).
Kallista lystiä, tuota kannattaa lentää jo Suomeen asti hakemaan. Tietty Hong Kongista saisi parilla huntilla konsolia ja peliä alle puoleen hintaan.

Zone-sarja -42%
Miten toi oikein on noin kallis?

Justiinsa, kun miettisin et ihme kun ei itellä oo mitään jäätymisiä tapahtunu, niin eikös se siihen alkulatausruutuun jämähdä joka kerta.

No alusta vaan sitten pelaamaan, jos jaksaa enää:jahas:

Pitää vetää sanat takasin eli

Huomasin sitten että punahehkuiset lokit on niitä mitä pitää löytää pitkin kaupunkia, enkä tietenkään oo tajunnu ampua niitä :jahas: Sitten huomasin vasta juuri, että tuolla kaduilla seisoo tyyppejä, jotka antaa erilaisia pikkutehtäviä.. näkyy kartalla sinisinä.. ja mää tampio en oo nähny niitä :wtf:

Justiinsa, kun miettisin et ihme kun ei itellä oo mitään jäätymisiä tapahtunu, niin eikös se siihen alkulatausruutuun jämähdä joka kerta.

No alusta vaan sitten pelaamaan, jos jaksaa enää:jahas:

Mulla kans alko ilmestymään tälläistä. Joku viisi kertaa koitin ennen kuin rupesi taas toimimaan. No eipä mennyt kuin pari minsaa niin taas jämähti ja nyt ei taas lähde käyntiin. Ei millään jaksaisi alottaa alusta... Taitaa olla yleinen ongelma, johon kaipaisi pikaista korjausta.

Mulla kans alko ilmestymään tälläistä. Joku viisi kertaa koitin ennen kuin rupesi taas toimimaan. No eipä mennyt kuin pari minsaa niin taas jämähti ja nyt ei taas lähde käyntiin. Ei millään jaksaisi alottaa alusta... Taitaa olla yleinen ongelma, johon kaipaisi pikaista korjausta.

Jos ps3 versio kyseessä niin nettipiuhan irrotus ratkasee ongelman näköjään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom