Sama täällä, vähän nyt vaan mietin että oliko kaiken hypetyksen arvoinen.
...sama täälläkin, ei ainakaan parin eka tunnin jälkeen. Ekana mieleen tulee nuo huonot puolet grafiikasta (kultasilmä kun olen tietyille asioille)
- Helvetin epätasainen ruudunpäivitys josta näkyy seuraavan nopea silmien väsyminen ja ns. matkapahoinvointi, (ps2 aikaan tämä vielä meni, TV:t oli pieniä.. )
- Kamera laahaa perässä liian viiveellä (auton eteen ei näe jyrkissä käännöksissä, tai kävellessä katsellaan vastaavasti ukkelin selän taakse)
- varjot silkkaa jaskaa liikkeessä, random rasteri "pehmennys" vilkkuu välkkyy ja sotkee näkymää (siltojen alla yhtä värisevää mössöä)
itse pelistä negaa..
- kaupungin "elävyys", joopa joo, ihan sitä samaa kuin aiemmin, ei tässä ole mitään harppausta tapahtunut, kansalaiset jorisee joutavia edelleen, roskia lentää ilmassa, ihmiset säntäilee jos jotain tapahtuu, jee , big deal, miksi hypetys???
- onko tästä joku sims tulossa, keilausta, tikkaa ja "syömässä käymistä"???? Miksi ihmeessä..tuokin aika ja vaiva olisi voitu parannella noita huonoja puolia, nyt ikäänkuin määrällä peitetään laatua?
positiivista:
- autojen fysiikka on edelleen siistiä ja tarkentunut/parantunut, työtä pitääkin olla auton hanskaamisessa, luo onnistumisen iloa ja hauskoja tilanteita.
- sää efektit aavistuksen parantuneet. mm. sadekeli komea ja vaikuttaa autojen käyttäytymiseen.
- verkkopeli ilmeisen onnistunut (tosin en ole vielä kokeillut..)
Itselläni takana läpipelatut gta3 ja vice city, san andreas sitten jäi kesken kun oli jotenkin sitä samaa edelleen.. 360:lle tullut Saints rowkin on vielä kesken, ehkä sekin oli sitä samaa taas (ja ruudunpäivitys oksentelee...) Toki tässä olen nyt aivan alussa vasta ja tehtävien toimivuus + sivu jobit ratkaisee pelin kokonais tuloksen. Tällä hetkellä näyttää että sitä samaa kuin ennenkin nykyajan konetehoihin sovitettuna.
Noh, näkönsä näyttää xx tunnin päästä, nyt on aloitus pisteet 7.5/10