Grand Theft Auto IV - Traileri

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kuten kommenteissakin lukee:

Hype vaihtui todellisuuteen

:lol2:
Niinpä. Mutta siis uskomatonta, jos peliä ei ole testattu laajalti ja tämmöstä huomattu. Tai sitten ongelman täytyy olla todella harvinainen, eikä se ole testivaiheessa tullut vastaan. Toivottavasti ongelmat rajoittuvat jenkkilän puolelle.

Luultavasti tuosta ongelmasta raportoivat ne, joilla on ongelmia + ne jotka haluavat "lisätä vettä myllyyn". suurin osa sitten tyytyväisenä pelaa peliä tietämättä asiasta mitään :D

No, oma kohtalo selviää, jahka töistä kotiin ehdin ja saan koiran kanssa lenkin tehtyä. Onneksi paikallisessa toptenissä näytti olevan pelejä ihan riittävästi, joten uuden saa tilalle, jos oma ei toimi ja löytyy myös molemmat koneet, joten kyllä mä jotenkin tuota pääsen pelaamaan :D

Meinaatko ollenkaan ajaa kotiin pelaamaankin peliä? ;)

Pitäähän sitä lämmitellä ensin. Huomenna voitte sitten lukea lehdestä.

Niinpä. Mutta siis uskomatonta, jos peliä ei ole testattu laajalti ja tämmöstä huomattu. Tai sitten ongelman täytyy olla todella harvinainen, eikä se ole testivaiheessa tullut vastaan. Toivottavasti ongelmat rajoittuvat jenkkilän puolelle.

Veikkaisin kuitenkin että suuri enemmistö pelailee tälläkin hetkellä ilman mitään ongelmia, ja ne muutamat onnettomat joilla ei pelitä saavat itkuraivareita äänekkäänä vähemmistönä. Eihän kukaan nyt mene vaikka pelien viralliselle foorumeille sanomaan "Joo mulla peli toimii, moikka!", mutta auta armias jos syystä tai toisesta ei toimikaan - kynnys mennä laittamaan terveisiä onkin yhtäkkiä paljon alhaisempi.

Zone-sarja -42%
Voi teitä onnekkaita. Olis ees rahaa konsoliin, jolla peliä pelata. Joku sitten antaa alku arvostelua pelistä, kun parit tunnit pelailtu!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuli napattua oma kappale Anttilasta mukaan. Kohta käynnistelemään ja katsomaan jumiutuuko vai ei.
Mitä "itkuraivareihin" tulee, mielestäni toimimattoman tuotteen ostaneen kuluttajan täytyykin pitää mölyä ja niin kovaa kuin pystyy, sillä se koituu kaikkien eduksi. Tarpeeksi mölyä ja valmistajat alkavat kauneimmissa kuvitelmissa kiinnittämään jatkossa enemmän huomiota laatuun.

Ei hemmetti, ostan broidilta x360:n kun ei se sitä edes käytä, ja haen tuon pelin. Pakko päästä pelaamaan! Jos se ei myy sitä niin saa luvan ostaa pelin sitten itse :D

Pitää harkita josko ostas kesällä pleikan tai poksin.

Toisaalta nytki on puolenkymmentä korkkaamatonta peliä kakkospleikalle, joita ei oo vaan ehtiny tai viittiny alottaa. Pelit ei siis himota enää vanhaan malliin ja näin vanhemmalla iällä pitäs aina olla olevinaan tekemässä jotain hyödyllistä. Opiskella, tehdä töitä, hoitaa asioita.. Haluun takas ala-asteelle. Sillon pysty vielä pelaamaan työpäivän pitusia rupeamia päivittäin hyvällä omalla tunnolla.

Nooh, sen verran hyvin oon viihtyny edellisten osien parissa, että pakko kait se on jotenki saada pelattavaks.

Toisaalta nytki on puolenkymmentä korkkaamatonta peliä kakkospleikalle, joita ei oo vaan ehtiny tai viittiny alottaa. Pelit ei siis himota enää vanhaan malliin ja näin vanhemmalla iällä pitäs aina olla olevinaan tekemässä jotain hyödyllistä. Opiskella, tehdä töitä, hoitaa asioita.. Haluun takas ala-asteelle. Sillon pysty vielä pelaamaan työpäivän pitusia rupeamia päivittäin hyvällä omalla tunnolla.
Bullcrap. It's all about siitä miten hyvin osaa esittää tekevänsä jotain järkevää. ;)

..vanhemmalla iällä.. tsktsk

Pakkohan toi oli hakea.

Hyvä peli, mutta tuntuu samalta kuin ennenkin. Vasta pari tuntia pelattu.

Onko kukaan koittanut multiplayeriä?

Itse hakksin muutaman minuutin, vähän sekava vielä, mutta kaveriporukassa varmaan mukavaa. Vaihtoehtoja ainakin oli riittävästi. Itse kokeilin "polee ja rovee", jossa toinen tiimi on poliisi ja toinen rosvo. Ihan hauskaa.

Hyvä peli, mutta tuntuu samalta kuin ennenkin. Vasta pari tuntia pelattu.

Sama täällä, vähän nyt vaan mietin että oliko kaiken hypetyksen arvoinen.

Yksi vähän pettynyt lisää. Grafiikat on kyllä kivat, mutta äääh, tuntuu kieltämättä siltä että tämä on jo nähty. Tarina tosin voi vielä pelastaa.
Ei se tosin huonokaan ostos pelinä ole vielä ollut.

Suositut

Back
Ylös Bottom