Grand Theft Auto IV - Traileri

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei tuonut paljon uutta, samaa materiaalia kuin kaikki edelliset. Tietysti muutamat hyvät fiksauset ja grafiikan parantaminen on hieno juttu, mutta mikään maailmaa mullistava peli ei ainakaan mun mielestä ole. Toki hemmetin hyvä, muttei välttämättä tuonut niin paljoa uutta.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vähän kuten ajattelinkin,nii ei todellakaan täysien pisteiden arvoinen. Hemmetin hyvä peli, mutta ei todellakaan täydellinen..

Edit: Moninpeli oli ihan hassua. Sais vaan enempi tulla jengiä. :)

Pari missiota myös takana, ei oikeastaan herätä vielä intohimoja suuntaan taikka toiseen...Autot tuntuvat olevan kaikki samaa tasaista massaa, tai sitten pitää lähteä etsiskelemään niitä kunnon menopelejä jostain muualta päin kaupunkia. :rolleyes:

Räsynukke-efekti on kyllä ihan jees, mukava katsella kun yliajettu jamppa jää konepellille roikkumaan ja lentää jarrutuksessa kymmenen metriä päistikkaa :hyvä:.

^

Tai jos varastat auton, jonka omistaja tykkää liikaa menopelistään... Kaveri jää ovenkahvasta roikkumaan pitkäksi aikaa:hyper:

Autoissa on mun mielestä eroja. On takavetoisia, etuvetoisia, nelivetoja...

Sateella on mukava ajaa takavetoisella eskortilla, joka on aika timmi.

Oliko vanhoissa peleissä oikeat automerkit? Tässä ainakin on.

Ennen ei ollu oikeet automerkit, se otti päähän.

Nyt on. Löytyy Corvettea, isoja mersuja, 500 bemari, RS-eskortteja, hummereita... Ja paljon muita.

(minä ainakin luulen näin) Mersuissa on mersun merkit edessä, Corvetessa luki Corvette...

Edit. Olisiko ollut myös M6. Ainakin iso bemari, jossa 4 putkea takana. Murisi kivasti:)

Nyt on 12% vedettynä ja on kyllä aikas mainio peli, vaikkei mitään hirveän uutta tarjoakkaan. Nuo uudet ominaisuudet on kyl just hyviä!

Yksityiskohdat on upeita. Etujarru pohjaan prätkällä ja kumin polttoa, yhtäkkiä se takakumi pamahtaa vanteille asti :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No onhan ne aina ollut kuitenkin mallinnuksia oikeista autoista vrt esim blista compact & Honda crx

HondaCRX.jpg

blista_compact33928_mini.png

Ja itse olen aina tykännyt gta-sarjojen autoista.

Zone-sarja -42%
^^

On oikean auton näköisiä... todellakin näköisiä, mutta nimet muutettu. Aikaisemmin väitin, että jopa nimet ovat samat, sitä varten viesti.

Corvetti olikin corquette(tai jotain)

Siis ei vittu että voi peli olla kova.. Tuo on jotain käsittämätöntä. Tuo miltä nuokin autot näyttää ja se määrä mitä pystyy tekemään...
Siistiä lähteä romanin kanssa ryyppäämään ja rymytä kotiin vitunmoisessa tuiskeessa:D

Oma PS3 versio lähti onneksi ilman ongelmia toimimaan :) En ehtinyt eilen kuin muutaman tunnin testata, mutta ensi vaikutelma on kyllä erittäin positiivinen. Tokihan tuo on pitkälti sitä samaa tuttua, mutta on siinä paljon mukavia uudistuksiakin.

Yksi juttu, joka ainakin mua häiritsee jonkin verran on se, että tietyissä sääoloissa maisemat on aika blurratun oloisia, mutta kaipa siihenkin tottuu. Jotain efektejä siinä varmaan on käytössä, jotkut tykkää, minä en :D

Muuten grafiikka on kyllä selkeä parannus edellisiin ja varsin hyvällä mallilla ottaen huomioon, kuinka paljon ihmisiä ja autoja siellä liikkuu + se että kyseessä ei ole mikään putkijuoksu.

Tänään pitää tutustua tuohon vähän paremmin, eli pelailla pitkälle yöhön :D

Jospa tekisi ensimmäisen kerran poikkeuksen ja pelaisi GTA:n ihka-ensimmäistä kertaa läpi (mukaanlukien 97-vuoden 2D-elämys) ilman xiittejä :D

edit: ei ole tosiaan täälläkään pelättyä jumittumisongelmaa näkynyt

Kai tuossa voi pitää kahta profiilia? Eli että toisella chiittaa ja kännissä pelaa ja ampuu vain sinkolla kaiken paskaksi ja sitten toisella pelaa "oikeasti" ilman xiittejä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom