GOMAD- dieetti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kelol
  • Aloitettu Aloitettu
GOMAD- dieetti, eli Gallon Of Milk A Day. Dieetti jolla saa painoa nopeasti, 2500kcal maidosta joka päivä. Kun haulla ei löytynyt juuri mitään niin laitoin tänne. Kukaan kokeillut tälläistä? Itse juon nyt litran päivässä ja lisään siitä sitten kaksi desiä viikossa että saan ne n.3,7l. Keskustelkaa aiheesta, ja tuossa on muutama osoite joissa on lisätietoa:

http://stronglifts.com/gomad-milk-squats-gallon-gain-weight/
http://www.get-big-fast.com/gomad-gallon-of-milk-a-day-to-gain-weight/
http://board.crossfit.com/showthread.php?t=50649

Ja näitähän löytyy googlesta pilvin pimein.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsekin miettinyt aloittavani tämän rahatilanteen takia. Aika hurjastihan tuossa tulee kovaa rasvaa, ja paremmin menisi varmasti kun vetäisi rasvatonta maitoa ja rypsäriä. Luulen silti että vedän suosiolla punaista maitoa ja paskat välitän rasvan laadusta, kun ei tuota kuitenkaan tule noudatettua paria kuukautta enempää.

Miksi muuten 2 desiä viikossa lisää? Tuossahan menee ensi vuoden puolelle ennen kuin edes pääset gallonaan asti.

Miksei se toimisi. Lihakset kasvaa parhaiten plus kaloreilla ja maidossa tunnetusti on kaloreita, eikä kamalan täyttävää.

Juipeille joilla on ongelmia pistää safkaa tarpeeksi poskeen kasvaakseen nämä kaloripitoiset juotavat on aika hyvä vaihtoehto.

Itsekin miettinyt aloittavani tämän rahatilanteen takia. Aika hurjastihan tuossa tulee kovaa rasvaa, ja paremmin menisi varmasti kun vetäisi rasvatonta maitoa ja rypsäriä. Luulen silti että vedän suosiolla punaista maitoa ja paskat välitän rasvan laadusta, kun ei tuota kuitenkaan tule noudatettua paria kuukautta enempää.

Miksi muuten 2 desiä viikossa lisää? Tuossahan menee ensi vuoden puolelle ennen kuin edes pääset gallonaan asti.

Nimenomaan sitä punaista, koska muuten menetämme kalorit rasvasta ja muutenkin turha sitä on miettiä kun kerran vasikatkin sillä elävät kuukausia terveinä. (myös ihmiset) Ja kaksi desiä tuli kahdesta syystä, toinen on että en ole kymmeneen vuoteen ennen viime viikkoa juonut puhdasta maitoa, eli makuun on vielä totuttelemista. Toiseksi turha itseni sitä on suoraan juoda gallonaa kun pidän vaan kalorit siinä +- 0 ja siihen ne maitokalorit päälle niin kyllä sitä kasvaa ihan tarpeeksi.

Ei oikein tahdo ymmärtää miksi noista simppeleistä asioista tehdään niin hienon kuuloisia. Koko pointtina tuolla on vaan juoda lisää maitoa? Mitä ihmettä? Jotain suurta salaisuutta ollut ilmeisesti.

Kauan sitten eräät itäblokin painonnostajat treenas tuntikausia päivässä. Vain muutamia sarjoja tunnissa lopun aikaa istuttiin ja tintattiin maitoa. ME tuloksiakin nostettiin tolleen. Eli ihan 2010 luvun cuttig edge hommia.

Itse olen vähentänyt maidon juontia siihen 2-2½ litraan päivässä (kevyt maitoa ja ennen 3-4l) ja koittanut saada vaikka pähkinöistä ja hieman enemmästä hiilihydraatista sitten tilalle kaloreita. Syynä on se että jotenkin tuntui että vaikka kalorit oli maltillisesti ylikulutuksen niin läskiä tuli suhteettoman paljon + laksatiiviset vaikutukset. Maidon hiilihydraattien pitäisi olla kyllä viimeisimpien tietojen mukaan suht hitaita, että tiedä häntä...

Bodaus olisi liian helppoa jos vaan maidolla saisi ottaa kaikki kalorit :) Meinaan kun on änkenyt itsensä täyteen ruokaa, niin aina mahtuu viellä purkki maitoa alas.

Itse olen vähentänyt maidon juontia siihen 2-2½ litraan päivässä (kevyt maitoa ja ennen 3-4l) ja koittanut saada vaikka pähkinöistä ja hieman enemmästä hiilihydraatista sitten tilalle kaloreita. Syynä on se että jotenkin tuntui että vaikka kalorit oli maltillisesti ylikulutuksen niin läskiä tuli suhteettoman paljon + laksatiiviset vaikutukset. Maidon hiilihydraattien pitäisi olla kyllä viimeisimpien tietojen mukaan suht hitaita, että tiedä häntä...

Bodaus olisi liian helppoa jos vaan maidolla saisi ottaa kaikki kalorit :) Meinaan kun on änkenyt itsensä täyteen ruokaa, niin aina mahtuu viellä purkki maitoa alas.

Niin no se, kuinka paljon sitä maitoa juo pitää suhteuttaa myös painoon ja ainakin noin puolet kaloreista pitäisi tulla muualta että saa kaikkia aineita. Itse en bodaa vaan ihan yleistä voimaa harjoitan 5x5 systeemillä. Ainakin nyt on hyvin tulokset nousseet tuolla juomallani litralla. Kyykkyyn ja maastavetoon saa latoa vielä 2.2kg joka kerta. Pystypunnerrus pysähtyi ja otin siitä 12 kg pois mutta kyllä siihenkin tulosta alkaa tulemaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom