Golfiin lisää kaakkeja,neuvoja tyhmälle please

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Seagram
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Seagram

Eläkeläinen
VIP
Ikä
47
Eli ensin malli joka on vuoden 02 2,3l boxeri automaatti lootalla ja nelivedolla. Paljonkohan maksaisi lastu, pakoputket ja kai sinne imupuolellekkin jotain muutosta pitäisi ostaa että vähän piristyisi. Ideoita, ehdotuksia kiitos. Itse en juuri noista hommista tiedä, kuten teksti varmasti paljastaakin:rolleyes:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Siis Golf IV 2.3 V5 ?

Lastu -> ei mitään hyötyä
Putkisto -> ääntä, ei tehoa
Imupuoli -> vapaavirtaussuodatin, ääntä, ei tehoa

=

Säästä rahasi, jos ei ole turboa, ei ole halpaa iloa olemassakaan. Vaikka upottaisit tonnin rahaa niin tuskin kulkupuoleen tulee mitään eroa.

Zone-sarja -42%
Komppaan edellistä. Vaparista on hankala ottaa helposti ja halvalla tehoa. Autonvaihto taitaa olla järkevin tapa. :)

Itse vaihdoin aikoinaan Opel Vectraan sellaisen Pipercross paneelimaisen pestävän vapaavirtaussuodattimen suoraan originaali ilmanputsarikoteloon. Fiilis oli ainakin että reagointi kaasuun oli vähän parempi. Kaveri joka oli ajellut 2-litrasella Vectralla kehui että mun vastaava 1.8 litrainen tuntui pirteemmältä. Ei ainakaan maksa paljoa jos haluaa kokeilla tollaista.

Joo siis tuosta saattaa lastulla, suodattimella ja putkella (yhteensä 2keur+ ?) saada ulos lisää 5-10hp. Kukin saa itse päättää onko hyötyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom