Glutamiinin maku?

Omskakas

Delgado fan club
VIP
Glutamiininhan (siis ei glutamiinihapon) pitäisi maistua valmistajasta riippumatta samalta, koska kyseessä on yksi ja sama molekyyli, right? Ainakaan kun tuoteselosteen mukaan lisäaineita ei ole.

Aiemmin kokeilemani HC-Nutritionsin glutamiini maistui hiukan makealta ja aivan selvästi happamalta (no, sehän on aminohappo). Kokeilin nyt Wrangen glutamiinia ja se maistui huomattavan makealta ja vain hyvin vähän happamalta. Tein jopa Pepsi-makutestin, kun vanhassa pussissa oli vielä lusikallinen jäljellä ja ero oli selvästi havaittavissa. Jäi sitten ihmetyttämään, että ovatko ne Wrangen penteleet leikanneet glutamiinia tomusokerilla, kun se tuolta maistui. :curs:

Ajattelin siis kysellä, että ovatko muut huomanneet eri valmistajien glutamiineissa makueroja ja mistähän ne voisivat johtua?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä makueroista mutta jauheen koostumuksessa olen huomannut eroja.Jotkut jauheet on enemmän hienosokerin tapaisia ja jotkut enemmän jauhon tapaisia.Mistäköhän johtuu...

Evon glutamiini ei ainakaan maistu tippaakaan happamalta. Se maistuu siis hiukan makealta tai enemmänkin omituiselta, mutta makeahkolta. Maun voisi ehkä parhaiten kuvailla pehmeäksi. :)

Fastin gluta oli neutraalin makuista - juuri sellasta kun vois kuvitella

Nyt on SF-proteinin glutamiiniä - se taas maistuu ja haisee navetalle - heh

oon miettiny tätä samaa juttua kanssa että miten voi olla maku eroja kun kyseessä pitäisi olla 100% glutamiiniä

Aika samalta kuulemma pitäis maistua, mutta kyllä kaikki ovat maistuneet aivan erillaiselta. 5 eri valmistajan glutaa olen maistellut.

Fastia ja evoa on tullut maisteltua, maku ja näkö identtinen, maku aika olematon, hiukan tunkkainen, kevyesti hapan.

Wrangen glutamiini jäi mieleeni pistävän, suorastaan epämielyttävän maun takia. Tätä ostin joskus 1,5 vuotta sitten, että en tiedä onko siitä muuttunut johonkin suuntaan.

Relg sanoi:
Leaderin glutamiinissa ainakin makua on. Ei makea, jotenkin aika ällöttävä maku.

Juu, toi on kyllä omituisen makuista. Mielestäni hiukan makeahko, ja samalla maistuu ihan vehkeeltä. :urjo:

Pehmeä, täyteläinen, pyöreä, aromikas, aistikas... Tarvitaan varmaan joku standardisoitu kieli, jolla arvostella lisäravinteiden makua. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom