Mitä mä katselin Nutriplus Best Wheyn sisältöä, siihen on lisätty L-Glutamiinia, mutta määrä oli niin olemattoman mitätön (joitain milligrammoja sadassa grammassa protskua) että ei taida lisä glutamiini olla pahasta. Mä otan ainoastaan palautusjuomassa (en välipäivinä) 10g tuota glutamiinia, eikös se siihen ole tarkoitettukin, glutamiiniahan elimistössä on muutenkin, mutta välittömästi harjoituksen jälkeen on tasot usein romahtanu kun on itseään rääkänny, niin vauhdittaa palautumista.
Siitä en tiedä lyhentääkö aikaa jona lihakset kipeänä, mulla kun ei ole koskaan lihakset kipeänä, paitsi joskus jalkapäivän jälkeen mutta menee puolessa päivässä ohi. (Ja tehoa treenissä on kyllä)
Mä en oo nyt ollut myöskään aikoihin kipeänä, tulee noita vitamiineja niin paljon lisäprotskujen ja vitaminitabujen mukana, ja muutenkin.
Siitä en tiedä lyhentääkö aikaa jona lihakset kipeänä, mulla kun ei ole koskaan lihakset kipeänä, paitsi joskus jalkapäivän jälkeen mutta menee puolessa päivässä ohi. (Ja tehoa treenissä on kyllä)
Mä en oo nyt ollut myöskään aikoihin kipeänä, tulee noita vitamiineja niin paljon lisäprotskujen ja vitaminitabujen mukana, ja muutenkin.