Originally posted by Sakkeus
.. ja pulveri hienojakoista, ihan laadukkaalta vaikuttaa.
Joo ja liukenee vastaavalla tavalla kylmäänkin nesteeseen kuin prolabbikin. Samaa ei voi sanoa kaikista glutista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
.. ja pulveri hienojakoista, ihan laadukkaalta vaikuttaa.
kun tilaa 3 saa yhden kaupan päälle eli perkele ei tullu 2 kiloa maksamaan kun 87€, 21.75€ / 500g.
Originally posted by PattiPete
Jättää toisen viikonlopun ryyppäyskeikan väliin niin siinähän tuo 50 euroa säästyy. ;)

Originally posted by Hannibal
Nonii. Seuraa avautuminen. Minä, hannipanni, joka olen lempeästi muistanut piikitellä moderaattori-Samia hänen glutamiiniuskossaan, olen itse mennyt tekemään haureutta.
Nyt on 6 viikkoa vedetty glutamiinia. Treenipäivinä 20g (10g ennen treeniä + 10g palautusjuomassa) ja välipäivinä 10g. Apaut kuukausi-pari ennen glutamiinin käytön aloittamista vaihdoin 4-jakoisen 9 päivän kierron perinteiseen 7-päiväiseen 3-jakoon (rinta&selkä/jalat/olat&kädet) ja kävin ottamaan ennen treeniä parikytä grammaa perusheraa. Tilanne on nyt semmoinen, että treeni kulkee oikein hyvin ja palautuminen etenkin. Tuntuu siltä, että se aika, jonka lihakset ovat kipeänä treenin jälkeen, olisi lyhentynyt päivällä tai kahdella. Jalatkin tuntuvat jo kolme päivää ihan kohtuullisen kovankin treenin jälkeen siltä, että kykenisi ottamaan saman uudestaan, eli lihasarkuus on kadonnut.
Minusta siis tuntuu siltä, että glutamiini voi vähentää lihasarkuutta / nopeuttaa palautumista kehonrakennustyylisestä treenistä, ja mahdollistaa siten tiheämmän treenifrekvenssin ja nopeamman kehityksen. Luulisin tämän oletetun hyödyn korostuvan erityisesti dieetillä.
Näihin positiivisiin kokemuksiini on varmaankin vaikuttanut tuo treenifrekvenssin tihentäminen (keho on sopeutunut palautumaan nopeammin) sekä ennen treeniä otettu herapaukku (aminot ovat nopeammin lihasten käytössä kuin pelkän palautusjuoman kanssa). No, katsotaan mitä tapahtuu, kun pudotan yhden muuttujan, tuon glutamiinin, pois. Jos enää uskallan.![]()

Originally posted by RiQ
Onko kukaan testannut tota Wrangen uutta glutaa (29/500g)? Ajattelin seuraavaksi testata sitä kun prolabbia tullut vedettyä viimeinen vuosi.
Originally posted by Hannibal
Noista artikkeleistahan kaikki tämä uhma taisi saada alkunsa 13 kuukautta sitten..
Wessel sanoi:ite kyllä varmaanki ostaisin noita wrangen tai leaderin glutamiineja, ainaki on halpaa.. ja jos ne 100% on nii mikäs siinä eiku naamariin vaa..![]()
qaz99qaz sanoi:Yks kysymys väliin.
Oon ottanu tota glutaa noin puol tuntia ennen treeniä heran kanssa ja sitte palautumisjuoman kanssa . Molempiin 5 grammaa. Onko annostus oikein? Näin salilla kun joku veti just ennen treeniä tota glutaa, ja sano että kuuluu ottaa just ennen. Onko se niin tarkkaa?!?