Glukosamiini

Mistäs tätä kannattaa nykyään tilata? ajattelin jos tohon polvien vaivaan tehoaisi. Oon lopeni kyllästyny lekurien mobilaatti ja kipulääke kuureihin ku ei mitään rajaa. nyt menee prässissä 110kg mut vähän noi polvet vaivaa jos tää on ratkaisu niin mikäs siinä!

Jos 110kg aiheuttaa jo kipuka ja lekurikaan ei pidä sitä mobilaattia isompana vaivana, niin mikä siellä polvessa sitten jäytää?
Ilmeisesti lekuri on siis kuvannut polven ja sanonut, että itse polvessa ei ole vaivaa, vaan kenties jossain tukikudoksissa?

Usen noi tuppaa olemaan kalvon kireyttä, jotka sitten vetää polvea kipeeks ja ehkä jopa naksumaan.

Tällöin ei jauhot ja pillerit auta, vaan pitää hierojalle mennä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos 110kg aiheuttaa jo kipuka ja lekurikaan ei pidä sitä mobilaattia isompana vaivana, niin mikä siellä polvessa sitten jäytää?
Ilmeisesti lekuri on siis kuvannut polven ja sanonut, että itse polvessa ei ole vaivaa, vaan kenties jossain tukikudoksissa?

Usen noi tuppaa olemaan kalvon kireyttä, jotka sitten vetää polvea kipeeks ja ehkä jopa naksumaan.

Tällöin ei jauhot ja pillerit auta, vaan pitää hierojalle mennä.
Nivelissä havaittiin "heikkoutta" sen tarkemmin en tiedä noista tutkimuksistabhierojalle on kyllä nyt varattu jo toinen aika hän vaan suositteli tätä glukoa kokeiluksi jos jelppaisi yhtään. Tosiaan leikkaus on tehty ajat sitten mutta ei pitäisi häiritä enää se treeniä. Tosiaan ajattelin että voisi antaa mahdollisuuden tälle. omega 3:st käytössä kyllä jo. toki olen laskenut sarjapainot nyt 95kg varmuudella

Ootko kenties selkeen ylipainoinen ihminen? Koska ylimääräsen kanniskeluhan kuluttaa väkisin mm. polvia automaattisesti.

103.2kg nyt elopaino kun päässyt treenaamaan. mutta olin jokunen vuosi sitten n 170kg. mutta hieroja vaan puheli tästä aineesta eträ eihän se kokeilu haittaisi. toki omaa vikaa osittain

Myproteiinilta ainakin saa välillä suht edullisesti. Glukosamiini + MSM taitaa olla ihan hyvä yhdistelmä.

Kannattaa oikeasti kiinnittää huomiota kehonhuoltoon (hieronta, rullailu, venyttely). Varsinkin takareiskojen säännöllinen rullailu itellä helpotti polvia. Samoin kannattaa kiinnittää huomiota salilla lämmittelyihin, suoritustekniikoihin ja liikejärjestykseen. Voi kokeilla treenata takareidet pumppiin ennen moninivelliilettä (esim se prässi), mitä mm Utti Hietala ja John Meadows suosii ohjelmissaan. Kannattaa myös kokeilla eri jalka-asentoja ym.

Luulis, et diettaus ainaki tekee hyvää polvilleki tosiaan.

No tässä mennään nyt salilla treenatessa ja lievästi miinuksella jotta tuleekin lihasta mutta osan kroppa polttaa ja imee sitten nykyisestä pötsistä. Sen verran jon jo diettailtu etten sillee nii kovasti enää rankaise itseeni. Mut yksi roskaruoka viikonloppuun oon antanut olla kyllä.

Myproteiinilta ainakin saa välillä suht edullisesti. Glukosamiini + MSM taitaa olla ihan hyvä yhdistelmä.

Kannattaa oikeasti kiinnittää huomiota kehonhuoltoon (hieronta, rullailu, venyttely). Varsinkin takareiskojen säännöllinen rullailu itellä helpotti polvia. Samoin kannattaa kiinnittää huomiota salilla lämmittelyihin, suoritustekniikoihin ja liikejärjestykseen. Voi kokeilla treenata takareidet pumppiin ennen moninivelliilettä (esim se prässi), mitä mm Utti Hietala ja John Meadows suosii ohjelmissaan. Kannattaa myös kokeilla eri jalka-asentoja ym.

Olisko linkkejä nakata? Joo siis vedän aina ennen jalkoja 20min crostrainerissa en kylmiltään uskalla mennä rykimään kovia sarjoja

Linkkejä mihin? :D

Googleen "myprotein glukosamiini"

YouTubesta löytyy John Meadowsin kanava "mountaindog1" tai hakemalla esim Utti hietala. Sieltä taitaa melkein mikävain jalkareeni alkaa jonkulaisilla koukistuksilla. Ajatuksena siis reenin alkuun pumpata takareidet kunnolla täyteen verta ennen moninivelliikkeitä. Polvinivel lämpeää ilman, että siihen kohdistuu juurikaan rakistusta ja isot liikkeet tuntuu tukevammilta

Suositut

Back
Ylös Bottom