gingko biloba

Sainpa käsiini pari kiloa gingkon lehteä.

Valmiina uutteena oon tota käyttänytkin mutta onko jollain hajua miten noiden lehtien kanssa tulisi toimia vai nakkaanko menemään? Vai keitänkö teet?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Haitallista ginkgotoksiinia on pieniä määriä lehdissä, mutta teollisessa uuttamisessa käytettävä kuumennus inaktivoi paljolti myrkyn. Aineella on neurotoksista, B6-vitamiinia estävää vaikutusta. Kouristuksia ja kuolemia on esiintynyt Kauko-Idässä liiallisesta siementen syönnistä. On viisainta käyttää standardoituja tuotteita."

Oo varovainen sit

Todellakin, aito pelimiehen rohto! Ei muuta kuin yrtit huiviin ja baaritiskille testaamaan toimivuutta!

Saattaa jäädä nuo mahdolliset hyödyt vanhainkodin pelimiehille, suurin osa mielialaan ja muistamiseen liittyvistä tutkimuksista on tehty iäkkäillä tutkimushenkilöillä. Ja osittain ristiriitaisia tutkimustuloksia näilläkin.

Jees kysäsinpä verkkokaupasta josta nuo on peräisin että miten tulisi nauttia ja sain vastaukseksi: please give 20g daily to your horse. You can also dissolve in hot water.

Taitaapa jäädä yrtit vetämättä hehhee.

Kyllä tuo uute on mielestäni ihan toiminutkin ei nyt mikään pelimiehen rohto mutta näin subjektiivisesti lisää keskittymiskykyä ja terävämpi olo. Ei nyt mitenkään tieteellinen lähestymistapa kuten J. Rossilla mutta jokainen kokeilkoon itse jos kiinnostaa.

Mua kiinnostaa tossa ginkgo bilobassa erityisesti se, että sen kerrotaan lisäävän ääreisverenkiertoa.
Talviharrastuksissa lisääntynyt ääreisverenkierto olisi erittäin kiva juttu, ei koko ajan olisi sormet jäässä.

Luontaistuotteissa,sun muissa yrteissä toi,"parantaa ääreisverenkiertoa" on varsin yleinen teksti.Mitään omakohtaista kokemusta niiden toimivuudesta mulla ei ole,mutta omakohtaista tarvetta ääreisverenkierron parantumiselle kyllä olis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom