Gimmel listaykkösenä!

Nyt kun kirous on astunut maanpäälle , saatana tullut korvasta sisään eli Gimmel(!) noussut Suomen virallisen listan ykköseksi niin minkälaisia tuntemuksia se foorumilaisissa herättää?;)

Kukas se aikoikaan syödä sen 20kg:n levyn?

JIHUU!!!1!11!!LENTOON!!!! :urjo: :mad2:

Stalker kirjoitti:
"Samana päivänä kun Gimmel nousee listaykköseksi lupaan minä syödä salilta yhden 20 kilon levypainon, raakana..."
Pitääköhän lupauksensa...? :D

Olen Onnellinen, koska olen kuullut vain kerran pienen pienen pätkän ko. "bändin" musiikista. Tosin siinäkin oli jo ihan liikaa.:urjo:

No annetaan Stalkerille sen verran periksi, että saa syödä sen 20 kg vaikka teräsjauheen muodossa, niin säilyy edes purukalusto kutakuinkin ehjänä. Sitä voi sitten sekoitella vaikka protskudrinkin sekaan :D

Originally posted by grawier
Toisaalta, on ne ihan hyvän näkösiä...

heh? toivottavasti tämä oli vitsi. ihan normaalin näköisiä, korkeintaan. Ihmettelen kyllä kovasti että ne saa olla normaalin kokoisia myös, ettei ole pistettty dieetille, ne läskimakkarat ei oikein aieheuta mitään himoreaktioita...

Yhtä hyviä/huonoja ne on ku moni muukin suomalainen bändi, kyllä tänne nyt yks Gimmelkin sopii. Ainakin pikkutytöt tykkää, suotakoon se heille.

Edelleen mä olen sitä mieltä, että jos joku täällä todellakin aidosti kärsii pikkukissojen perseenheilutuksesta taustanauhan(?) tahdissa niin sitten on jäänyt testokuurilta palauttelut tekemättä.

Voi niitä joitakin biisejä ihan kuunnellakin ja ainakin roviolla on mun mielestä ihan oikeesti hyväkin. Ja kyllä mä ainakin en edes niin kovinkaan vanhana pervona kyttäsin Anttilassa viime viikolla ja se keikka on videolla ja pyörii vähintään kerran päivässä...:D

Tää tiedettiin heti kun popfarts ohjelmasta kuultiin ekaa kertaa. Paska myy hyvin markkinoituna, ja on tosiasia että ainoot jotka tuota levyä ostaa on n.13vuotiaat pikkutytöt, joitten käsissä tuntuu olevan muutenkin jo koko maailman rahat. Noh, eipä auta valittaa vaikka mieli tekisi aina lekalla paukuttaa telkkari/radio paskaksi kun se syytää jotain hyvin markkinoitua korvasta sisään - toisesta ulos -materiaalia. Senpä takia omistan kannettavan cd-soittimen ja radiota en kuuntele. Telkkarista katon dokumentteja, ja simpsoneita. Kylmä rinki sarjaa katoin myös, mutta tosiaan aika paljon skeidaahan sieltä tulee. Loistava ajanviete krapulapäivänähän tuo telkkari, mutta sillonkin mielummin kattelee jotain leffaa. Nekin päivät vaan tuntuu olevan nykyään aika harvassa, tosin nyt joulun alla saa muutaman tililleen taas.

Originally posted by Äijä
pikkukissojen
Mitä ihmeen pikkukissoja? Eikös nuo (ainakin joku niistä) oo parikymppisiä... Mut ei silti, varsinkin tuo Ushma on meikäläisen mieleen... :hmmm:
Musiikkiin en ota kantaa, samanlaista listakamaa mitä menee tulee ja unohdetaan, kuunteleehan tuota radiosta mutta ei tod.com ole meikäläisen ostoslistalla...

Tytöt oli samaan aikaan laivalla, kun vietimme firman tilinpäätöspippaloita laivalla... Huvitti, kun työkaveri kertoi, että tytöt soitti laivan henkilökunnalle (vartijoille tms), että tulkaa hakemaan heidät pois täältä, kun meidän perässä on niin paljon porukkaa... Heh...

Katsoitteko muuten sen Gimmelin live-keikan Gloriasta? Ennen keikkaa näytettiin tyttöjä ilman meikkejä ja tuli mieleen Lumikki ja 7 kääpiötä. Ilman Lumikkia.

Originally posted by tappara
heh? toivottavasti tämä oli vitsi. ihan normaalin näköisiä, korkeintaan. Ihmettelen kyllä kovasti että ne saa olla normaalin kokoisia myös, ettei ole pistettty dieetille, ne läskimakkarat ei oikein aieheuta mitään himoreaktioita...

Hmm :confused: Musta ne ei oo kyl yhtään läskimakkaraa nähnykään missään koskaan. Ovat myös sellasia normaalin nättejä tyttöjä, mun mielestä. Meikillä sit lisätään sitä beibe-lookia.

Musasta en piittaa, mutta pisti vaan silmään toi "läskimakkara" -kommentti. Mielipiteensä kullakin! :kippis1:

Back
Ylös Bottom