Gimmel listaykkösenä!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by beginner
etenkin kun gimmelin kuuntelijoiden keski-ikä lienee siellä 11-13 vuoden välillä ja 90% niistä on tyttöjä

+ tässäkin threadissa innoissaan gimmeleistä olleet 20-28 vuotiaat miehet :hmmm: :lol1:

Originally posted by Sputnik
+ tässäkin threadissa innoissaan gimmeleistä olleet 20-28 vuotiaat miehet :hmmm: :lol1:
kyllähän minäkin niitä livekeikkoja ihan mielelläni seuraan, mutta musiikki on niin kaukana omaa makua että se ei oikein sytytä

Nykyään tää on just tätä.

Nykyään niin muodissa oleva nu-metal jota jopa MTV soitaa on samaa shittiä! Linkin parkit ja Mudhoneyt ja mitäniitänytonkaan...

Nää on kaikki samanlailla kasattuja poikabändejä kuin Backstreetboys ja Take That oli aikanaan. Ja näin ollen samanlaisia kuin Gimmel. No ok - näillä on tissit. Ja sekö tekee siitä nyt niiiiiin kaupallista kun on tehty TV ohjelma siitä valinta prosessista?

Voihan niissä kyllä silti olla ihan kykyjäkin. Esim Robbie Williams. Take Thatin joku jäbä sano aikanaan että se on vaan lihava tanssija. Well lihavalla tanssijalla on vaan joku ziljoonan taalan levysoppari ja siitä suunnitellaan uutta James Bondia...

Jos ei tykkää niin ei tarvi kuunnella!

Originally posted by J.Jake
Nykyään tää on just tätä. Esim Robbie Williams. Take Thatin joku jäbä sano aikanaan että se on vaan lihava tanssija. Well lihavalla tanssijalla on vaan joku ziljoonan taalan levysoppari ja siitä suunnitellaan uutta James Bondia...
On muuten erinomaisen hyvä se Robbien albumi "Swing when you are winning"; oikeesti jätkä on helvetin hyvä laulaja, Mr. Bojangles- coveri kuulosti paremmalta, kuin alkuperäinen (Jerry Jeff Walker). Tää siis nyt vähän offtopic ;)

Minä vihaan Gimmeliä. Mitä vähemmän tämä skeidatuote vie soittoaikaa OIKEILTA artisteilta, sitä iloisempi olen.

Voikohan näitä tyttösiä tosiaan kutsua artisteiksi (taiteilija på finska). Keskinkertainen laulu- ja tanssitaito tuskin riittää täyttämään termin kriteerejä. Mutta täydellinen paketti levyfirman porukoille. Ovelasti ensin järjestetty valintasirkus, jossa tietysti pitää suhtautua korostetun myönteisesti kaikkeen kuten hittibiisiin ym. Valinnan jälkeen tytöt ovat kiitollisuudenvelassa ja tekevät juuri niinkuin käsketään. Tyttöjen kokemattomuus ja viattomuus vielä edesauttavat tilannetta. Niillä ei ole ollut juurikaan aikaa hahmottaa tilannetta. Jos tämmöinen 30+ pantaisiin tilanteeseen, jossa pitäisi antaa jonkun meikata, kammata, valita vaatetus, laatia kunto-ohjelma ym. niin tuskin taittuisi ilman mukinoita.

Antaa tyttöjen yrittää, tuskin siitä meille mitään haittaakaan on.
Jos mäkin saisin 500 000 mk:n vuositulot tollasesta hommasta menisin aivan taatusti, valitettavasti näillä lahjoilla ei taida onnistua, Gimmelin tytöistä 1 osaa laulaa hyvin ja loput 2 suht nuotilleen, harmi että vain yhdellä on riittävästi karismaa tohon hommaan ( se tumma ei ushma )
Haluaisin myös ilmaista ihmetykseni HM:n stailistista, sillä likkojen asut Lentoon levyn kannessa on aikasta... osuu meinaan silmään joka päivä metroasemalla
:urjo:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Yusu
Ketkä ovat OIKEITA artisteja?

Minä ymmärrän oikella artistilla sellaista ihmistä/bändiä, joka ei ole täysin levy-yhtiön luomus, vaan jossa on jotain omaa ja omaperäistä. Lisäksi oikeat artistit yleensä tekevät itse oman musiikinsa.

Originally posted by Hippa
Niin ja nykypäivän hittimusiikkihan on itse tehtyä :rolleyes:

En nyt ole saletti siitä, mikä on ns. "nykypäivän hittimusiikkia" ja mikä ei, mutta jos ajatellaan esim. Suomen virallista listaa, niin eiköhän tuolta löydy aika monta orkesteria ja artistia, jotka itse myös biisinsä tekevät, myös kärkipäästä.

Eri asia on se, puhutaanko hiteistä vai tähdenlennoista...

Ajatelkaas jos Gimmel soittaisikin juuri sinun mieleistä musiikkia, olisipa tehnyt sinun mielestäsi jopa parhaat biisit mitä olet kuullut, sanoitsitko silloin että, "Vittu mä mitään tollasta kuuntele ku se on tommottiin kasattu bändi". Joten jos jonkun mielestä Gimmelillä on hyviä biisejä ja nauttii niistä, niin eikö silloin ole aivan oikein että kyseinen bändi on kasassa. Mulle on aivan sama miten bändi on kasattu, kuhan biisit on hyviä. Näillä tytöillä oli hyvä tsäkä ja jopa osaamistakin että pääsivät kyseiseen bändiin, joten eiköhän he ole paikkansa ansainneet. Tietysti olisi varmaan hyviä muita bändejä jotka ansaitsisi nousta pinnalle, mutta tunnetusti maailmahan on reilu paikka.

PS. Enkä ole mikään Gimmel fani. :D

Vaikka mua vituttaakin toi Gimmel, niin nehän on tehny kaiken hyvin.
Niitten tavotteena saada valuuttaa ja "mainetta" se varmaan tulee
onnistumaan/on onnistunu. Jos mä esim tekisin samaa hommaa ni rahahan
siinä olis ekana tavotteena, tokana p*llu :hmmm:

Originally posted by Nitsku
Minä ymmärrän oikella artistilla sellaista ihmistä/bändiä, joka ei ole täysin levy-yhtiön luomus, vaan jossa on jotain omaa ja omaperäistä. Lisäksi oikeat artistit yleensä tekevät itse oman musiikinsa.

Juuri näin. Ehkä olisi pitänyt laittaa sana "oikea" sitaatteihin, mutta ainakin omalla kohdallani pyrin boikotoimaan tuollaista tekemällä tehtyä "tuotetta" kaikin tavoin (mm. whinettämällä Pakkotoisto.comissa kun ne menestyy ja minä vain tuhisen kotonani). Jos joku ostaa Gimmelin levyn niin ei siinä mitään, makuasia on makuasia.

Siinähän kiehuu, ammattimuusikot siis. Ja eikös noi Gimmel misutkin ole ammattimuusikoita, sehän on niitten ammatti toi musiikin teko, vaikka nyt välttämättä tietotaitoa ei oliskaan. Gimmel tekee just mitä sen pitikin: rahastaa :kippis1: Kyllä siinä levy-yhtiön miehet ja kimmelin tytöt nauraa koko matkan pankkiin.
Ite ostin ton levyn 13-vuotiaalle pikkusiskolleni joululahjaksi, vai olisko sittenkin pitänyt ostaa jotain B.B Kingiä tai jotain muuta ammattitaitoista kitaran rämpyttäjää? Olis saanu vähän sivistettyä ja pilattua toisen joulun. "Harmi, että Joulupukki ei tuonut nyt sitä Gimmeliä, katsos kun joulupukki oli sitä mieltä, että Gimmel on vaan tollasta feikkipaska kermaleivos osastoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom