Gimmel listaykkösenä!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Persikka: samaa mieltä oon. Mun mielestä ihan tav. näköisiä, nättejä nuoria naisia.

Gimmelin musiikkiin voin kommentoida vain, että EVVK! Nykyään kuuntelen oikeestaan vain YLEn ykköstä ja omia levyjä. Muita radiokanavia ei hermot meinaa millään kestää. No, joskus pikku pätkä Mafiaa, ennenkuin sieltäkin tulee jotain listapaskaa (eli 90% ajasta). Nova, KissFM, NRJ ->:mad2: ja :urjo:

Hmmm, justiinsa tulee Mafialta sen venäläisen tyttöduon hitti venäjäksi! Mielenkiintoisen kuuloista semminkin, kun koetan sinkeesti opiskella nykyään venäjää.

Niin siis tuoltahan normaalit suomalaiset tyttöihmiset näyttää. Ei noi ole yhtään sen kummempia tai toisaalta kehnompiakaan vaan melkolailla keskivertoedustus on tuohon löydetty. Jos ne nyt jonkun mielestä on liian lihavia tai muutenvaan rumia niin huh huh ja paljon onnea vaan paremman etsinnässä.

Lavalle ne kyllä meikataan aika tiukasti ja varsinkin se susannan sininen sotamaalaus -look oli jotain legendaarista...:D

Originally posted by Jortsu
Mitä ihmeen pikkukissoja? Eikös nuo (ainakin joku niistä) oo parikymppisiä...

Näinpä. Eli siis kakaroita vielä... ;)

Riffien kierrätystä on myös siinä ekassa singlebiisissä, mikä nyt olikaan. Suoraan ABBA:n biisistä vedetty riffi. Mutta eipä siinä mitään, kyllähän sitä lainata/varastaa saa kunhan pysyy kohtuudessa. Eikä tee niinkuin tämä humpuukimanageri Hannele Minkälien hittitehtailijat jotka varasti surutta biisejä suoraan ja käräjillehän siitä joutui. Ja kun nyt kerta puheeksi tuli niin v*ttu Laura Voutilaista hirveämpää ämmää ei varmasti esiintymislavoilla ole.

Näin.

Gimmelit voisi oikeastaan hoitaa seuraavat euroviisut ja miss Muailima-kisat ja vaikkapa Suomen mieshiihtäjien seuraavien MM-kisojen viestikilpailun. Tulokset ei ainakaan huononisi ja kaikilla olisi hauskaa.

Originally posted by grawier
Toisaalta, on ne ihan hyvän näkösiä...

Juu,reikä se on rotalla ja vako vammasella.

Originally posted by newberry
Ja kun nyt kerta puheeksi tuli niin v*ttu Laura Voutilaista hirveämpää ämmää ei varmasti esiintymislavoilla ole.
Anna Eriksson ja hänen huutolaulunsa saa ainakin mun sapen kiehumaan. "khunnnnnnnnnn kaaaaaaaatsoiiiiiiiit minuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnhhhhhh..."

No nyt viimeistään on todistettu, että riittävällä tv-mainonnalla(=popstars-ohjelma) voidaan myydä mitä vaan. Tästä kadunmiehestä tähdeksi -ilmiöstä on tehty komedioitakin. Huvittavaa, että mikään parodia ei ole todellisuutta kummempi. Jotenkin vaan käy sääliksi nämä tytsyt, jotka trimmataan kuin puudelit näyttelyyn. Siitä on persoonallisuus kaukana, kun joku h&m:n muka nuorekas stylisti päästetään valloilleen. Kumma on, jos ei kohta saada lukea seiskasta paljastuksia tyttöjen sekoiluista. Ei moista identiteettimankelia pikkutytön pää äkkisiltään kestä.

Hhmmmm...no kaupallista paskaahan tuokin on alallaan,mutta eiköhän 95% bändeistä sun muista artisteista ole ihan yhtä tehtyjä levy yhtiöden toimesta kuin nämä Gimmelit...

Originally posted by Sputnik
Hhmmmm...no kaupallista paskaahan tuokin on alallaan,mutta eiköhän 95% bändeistä sun muista artisteista ole ihan yhtä tehtyjä levy yhtiöden toimesta kuin nämä Gimmelit...

Heh heh... juu on ne melko epeleitä nuo bändit sun muut artistit...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ennustaminen on vaikeaa, varsinkin tulevaisuuden :D

Itse aikoinani luulin että Nylon Beat jää yhden sinkun ihmeeksi mutta jokainenhan tietää että näin ei käynyt.

Gimmelin sinkku joka menee jotenkin näin " nyt etsit muijaa seuraavaa" ei se minusta pahalta kuullosta, onhan siinä tarttuva melodia ja muutenkin hitin ainekset.

Ohhoh! Johan on väite... Onhan se nyt vähän eri asia jos tehdään tv-sarja jossa koelaulatetaan ja -tanssitetaan satoja(?) muijia, kun jos verrataan artisteihin jotka tekevät itse musiikkinsa.

No voi vittu. Nyt ku tuo meni lista ykköseksi niin se tietää sitä että radiosta tuota sontaa rupeaa suorastaan tulvimaan ja kun tuolla salilla kuunnellaan vielä sitä paska kanavaa josta sitä on nytkin tullut jo ihan tarpeeksi :mad2:.

Originally posted by Tomi
Yksi biisin riffeistä on edelleenkin lähes 1:1 -kopio Lambretan Bimbosta... :)
POP-oppaan ( http://www.pop-opas.com/uutiset/arkisto/231102.htm#id1 ) sivuilla on jotain myös aiheesta. Siellä mainitaan Jenni-You Cross The Line niminen biisi, joka on julkaistu aikaisemmin ainakin Minä ja Morrison -elokuvan soundtrackilla. On aivan samankuuloinen, kuin Roviolla kappale...
Jossain muualla muistaakseni mainittiin, että ko. kappaleen olisi aikoja sitten tehnyt joku muu bändi. Eli on ilmeisesti coveroitu useampaan otteeseen...

On kyllä loppujen lopuksi ihan kuunneltava biisi :)

Originally posted by Tahvo Tohveli
Elämme lopun aikoja. Eiköhän tuo tapahtuma löydy Ilmestyskirjasta...............

:lol2: Todella syvältä koko juttu!

Originally posted by Zakk
Ohhoh! Johan on väite... Onhan se nyt vähän eri asia jos tehdään tv-sarja jossa koelaulatetaan ja -tanssitetaan satoja(?) muijia, kun jos verrataan artisteihin jotka tekevät itse musiikkinsa.

Niin niin se tv pelleily nyt oli sitä ennakkomarkkinointia jne jne mutta kyllä noi isot lafkat samalla tavalla kulissien takana hakee jotain sexyä pimatsua/poikabändin jäseniä ja sit ei muuta kun tanssiaskeleet kuntoon,tarttuva kertosäe kehiin ja radiosoittoon...

Onko sulla hei MTV ? Enkä nyt puhu kolmosen maikkarista...

Originally posted by tappara
heh? toivottavasti tämä oli vitsi. ihan normaalin näköisiä, korkeintaan. Ihmettelen kyllä kovasti että ne saa olla normaalin kokoisia myös, ettei ole pistettty dieetille, ne läskimakkarat ei oikein aieheuta mitään himoreaktioita...

Pakko kommentoida! Ei todellakaan ole mitään läskejä! Hyvä vaan, ettei pistetä dieetille, ku ahdistaa muutenkin noita nykymaailman nuoria neitoja ja anoreksia ja muut syömishäiriöt rehottaa. Kiitos niille ihmisille, joiden mielestä luuranko on kaunis.

Originally posted by Zakk

Niin ja nykypäivän hittimusiikkihan on itse tehtyä :rolleyes:

Niin niin se tv pelleily nyt oli sitä ennakkomarkkinointia jne jne mutta kyllä noi isot lafkat samalla tavalla kulissien takana hakee jotain sexyä pimatsua/poikabändin jäseniä ja sit ei muuta kun tanssiaskeleet kuntoon,tarttuva kertosäe kehiin ja radiosoittoon...

Onko sulla hei MTV ? Enkä nyt puhu kolmosen maikkarista...

No jos MTV-kamasta puhutaan niin sitten ymmärrän pointtisi, mutta eihän 95% minkään levy-yhtiön artisteista ole MTV-kamaa. Maailmassa on aika paljon muutakin musiikkia kuin mitä meille taidokkaasti massamedioitten välityksellä markkinoidaan.

Hipalle terveisiä että en puhunut hittimusiikista. Tarkoitin lähinnä rock-musiikkia, josta itse tiedän aika paljon. MUTTA Rock- ja popmusiikistahan löytyy myös aika paljon 'hittiartisteja' jotka tekee itse musiikkinsa. Muutamia kotimaisia mainitakseni: HIM, Zen Cafe, J. Karjalainen, Apulanta, Tehosekoitin jne. Siinä muutama mitkä tuli äkkiä mieleen.

Originally posted by Hippa
Pakko kommentoida! Ei todellakaan ole mitään läskejä! Hyvä vaan, ettei pistetä dieetille, ku ahdistaa muutenkin noita nykymaailman nuoria neitoja ja anoreksia ja muut syömishäiriöt rehottaa.
oikein. etenkin kun gimmelin kuuntelijoiden keski-ikä lienee siellä 11-13 vuoden välillä ja 90% niistä on tyttöjä. hyvä ettei siinä iässä ala saamaan mitään vaikutteita. sitäpaitsi jos mulla olis yhtä tiukat :hmmm: housut kuin gimmelin tytskyillä niin kyllä siinä voisi makkarat hieman korostua

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom